S.T.A.L.K.E.R

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så langt (okay, kort) jeg har kommet i spillet, virker det som om Strelok er nøkkelen til historien i spillet, ja. Litt av følelsen jeg sitter med, er at spilleren bare er en brikke i et langt større spill som styres av mange krefter; dermed går ikke den gjengse lykkejeger av veien for å bruke deg som lettvint arbeidskraft, noe som fører til drøssevis av mer eller mindre meningsløse småoppdrag. :p

Lodin: Hvis folk får anbefalt en gammal russisk film og ikke skjønner av seg sjøl at det er trege og lavmælte saker, da har de bare seg selv å takke. ;)

Lodin

Der Waaaah
Strelok er en artig skrue ja. Er vel i grunn ikke å finne ham som er hovedmålet med spillet. Det er heller en søken etter svar på hva det er som skaper alle anomaliene og dritten i sonen.

Lodin

Der Waaaah
her er no artig nytt. Siden folk har klaga over at spillet er for fort over og de heller ville hatt en mer sandkassete opplevelse skal GSC slippe en ny SPmodus.SITAT
We're preparing a big update with a new game mode - Freeplay, with no story tasks, including only the A-life driven ones, where the goal is to gain ranks, climb up in rankings, so as to become the best S.T.A.L.K.E.R. in the Zone.[/b]
Ikke noe annet nytt ble gitt, men fanden snute så tøft.

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm ja en stund siden det var noe liv her i tråden gitt. Vel jeg har nå endelig kommet meg gjennom spillet en gang, og jeg tror neppe jeg går gjennom det flere ganger. Uansett syntes slutten jeg fikk var utrolig skuffende, altså jeg kjemptet meg gjennom alt detta for og få en såpass tåpelig slutt uten og engang få vite mer om historien eller om folka man skulle finne osv..

Det som skjedde hos meg var at fyren vi spiller ønsket seg og bli rik, og dermed fikk masse penger og døde når bygningsruinene han var i raste sammen, jippi... And that was all, the end. En mere tåpelig og ikke minst kjedelig slutt skal man lete lenge etter. Håper det finnes andre slutter i spillet som gjør at det virker som en mere verdig slutt en den jeg fikk.

Foresten har en liten mistanke her om at Strelok er og blir samme person som vi spiller, siden han liksom får disse tilbakeblikkene sånn av og til. Han ser liksom seg selv hele tiden, mens han ikke kan huske det selv og starter og lete etter seg selv, eller hva som skjedde med han.

Jeg fikk ihvertfall ikke vite noe mer om denna Strelok'n, siden jeg ikke fikk noe info på slutten etter og ha gjort alt jeg skulle og kom til the end.

Fullførte det idag, og jeg fikk også en relativt skuffende slutt. Jeg fikk den såkalte "I want to be rich"- slutten. Litt småkjip.

Det man gjør da er å besøke denne siden, og se igjennom alle sluttene. De to siste nederst på siden antar jeg er de man helst vil strebe etter.