S.T.A.L.K.E.R

Lodin

Der Waaaah
Awwww, ser ut som GSC kan ha fart med litt snusk og fusk i produksjonen av Stalker. Det har dukket opp litt lyssettinger fra Doom 3 og vannteksturer fra HL2 noe som kanskje ikke er helt bra. :p
Hihihi

GSC brukte fem år på å utvikle spillet, og i tillegg måttde de "låne" teksturer fra andre utviklere? Ikke bra...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kanskje sånt er greit i KOMMUNIST-FAGGOT-UKRAINA, men her i VESTEN, hvor DEN ALLMEKTIGE DOLLAR er den eneste Gud, er sånt FY! :argh:

Men ja, det er litt trasig kan man si. Lurer på om ledelsen veit om det, eller om det var en stakkar de henta inn fra Stanislavs Ærlige Vikartjenester som smørte litt tjukt på under jobbintervjuet og fant en kjapp måte å unngå å måtte spise gress den neste måneden.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel da har man skaffet seg S.T.A.L.K.E.R her også ;) Og det funker jo geit men, dessvere ikke uten noen kraftige feil :(
Det og save(F6)funker ofte dårlig men, det funker noen ganger da. Men når det crasher da, så får jeg også opp disse gammle blåskjermene igjen som var kjent fra tidligere XP osv.. Og at XR_3DA.exe slutter og funke eller no, mener det var den exe greia som dukket opp. Er ihvertfall mange som har hatt det samme problemet vet jeg, er vist ett ganske så stort problem.

Antar det er flere her som har hatt det samme problemet? Virker liksom ikke som om dette spillet er lagd for Vista.

Håper de får ut en patch som kan få fikset opp i detta, siden spillet virker artig selv om jeg ikke har fått testet det ut så mye enda.
Og ja jeg har allerede lagt inn den første patchen som er ute til spillet.

Lodin

Der Waaaah
Laffo. Det var ikke så mye stjeling som å ha kjøpt de samme teksturpakkene som Id og Valve. Ser ut til at begge deler stammer fra Marlin Studios, et firma som spesialiserer seg på å lage billige teksturer og grafikk til utviklere som vil spare litt tid. :v:

Jante

privileged CIS shitlord
Mye wasted nerdrage, med andre ord. :D

Halky

Veteran bruker ;)
Agh, for noen Russer horer som har lagd dette spillet. Kan det ikke for en gangs skyld lage ett spill som fungerer for alle, eller de fleste da. Nytter ikke og spille dette spillet her, så lenge det ikke går ann og save(F6) eller loade (F) eller det og trykke på ESC. Faens drittspill ass. Men er det seriøst ingen her som har hatt problemer med dette spillet, og med disse blåskjermene som dukker opp når spillet crasher?

Spillet har jo store problemer med 8800 serien, virker jo ikke som om disse utvikkerene har tenkt på fremtidens grafikkort....... Får inderlig neste patch som snart ska komme, klarer og fikkse disse problemene, ellers blir jeg sur :p

Jante

privileged CIS shitlord
Spillet fungerer da utmerket på mitt 8800-kort, må være noe annet som er problemet. Du kjører vel Vista, tenker jeg?

Halky

Veteran bruker ;)
Kjører Vista 64 ja, men tror det er selve Vistan den har problem med, siden det er mange som har dette problemet :S Tragisk at dagens nye spill ikke har Vista support.

Lodin

Der Waaaah
Det er straffen for å ha mellomrom i windows-brukernavnet ditt. SITAT
1.Are you trying to load a quicksave? If so, and your Windows username has a space in it, you need to change it to one without a space. The save system tries to use your username as the save game name but then can't handle the space character. To fix this, you need to go into the administrative tools and then computer management. Go into local users, right click your user and select rename (not properties). After you change the actual account name it'll work.[/b]
Forøvrig står det selv i Readme'en at spillet ikke støtter Vista enda. Usikkert om det noensinne vil gjøre det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høh, gjelder det der kun for Fister?

Jeg hater Stalker... Spillet er rett og slett alt for slitsomt å spille. Det handler ikke alltid om hvem som kan holde ut lengst...

Lodin

Der Waaaah
Jo det er faktisk akkurat det det handler om. Selv har jeg endelig skaffet meg et ok skjermkort å kjøre det på, et Radeon X1950. Det gjør at jeg endelig kan kjøre det på full pupp for fader! Da vil jeg gjerne vite hvem som har holdt ut lenger med det enn meg siden det først er nå jeg får se hvor ille det er med full lyssetting.
Mine råd er: Er det ikke noen grunn til å skyte dem så drit i dem. Løp vekk!

Hvis du må skyte, dukk og så dukk på laveste og bruk jernsiktet med et skudd av gangen. Dette er eneste måten å treffe noe som helst med de første gunnerene du finner. Alvorlig talt, det er rask fra sovjettida du skyter med.

Og til slutt DUKK, DUKK OG JERNSIKTE MED ETT SKUDD AV GANGEN! Kast og litt granater.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva er det slags jall , Lodddin?Uansett. hadde patcfh 1001 før jeg atssteret opp, og har aldri ahtt problem med rukerbnan med mellomrom og quicksave/load. Ingen tekniske problemre med spillet i det hele tatt, faktisk. Eneste er det der jævla kartet ( Yetikbuskevann ta ta sevg en runk i skogen) som er omol.

Lodin

Der Waaaah
Nei, men da virker det heller ikke som du har så store problemer med spillet.
Hva er det egentlig vi skal hjelpe til med? Ønskefinner er vi ikke, men hva trenger du hjelp med?

Og hva hva skal Stinkypants ta seg i stumpen med? Hva ønsker du egentlig?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ang. det med våpnene i Stalker, så har de veldig laber treffsikkerhet av den grunn at man blir nødt til å utforske mer av fiende-infisert territorium(hvilket bidrar til en del av stemningen) og at man skal få sett litt mer av AI-en de etter sigende har jobbet så hardt med, istedetfor å bare finne seg et høyt punkt og plinke ned alle derfra.

Jante

privileged CIS shitlord
Har ikke hatt særlige problemer med å drepe folk. Men hvis man vil sitte i et tre og drepe ting på avstand er det bare å vente til man finner den hawte sniper-rifla. Bare man fant litt mer ammo i tillegg, hadde det vært perfekt. Den funker heller dårlig i full frontal assaults, men det er vel ganske logisk. For tiden bruker jeg den G36C-lookaliken, som er veldig treffsikker med jernsiktet. Man finner flust av disse hvis du går nordover til Military Warehouses og dreper noen Freedom-tapere som respawner hele tiden, forsåvidt en flott måte å grinde mer ammo også.

Har gått litt lei spillet etter at jeg ble eid en fire-fem ganger på rad, men må vel prøve meg på nytt før eller senere. Har lyst på den duty-armoren, for tiden er jeg i en sånn teit research-drakt. Selv om den har geniale stats ser den helt grell ut. :grr: