[Multi] Saints Row: The Turd [doo doo truck]

Lodin

Der Waaaah
#1




Wootini! i neste måneds Game Informer (som slippes om noen dager) er SR3 cover story. Det er faktisk så cover story at det har fått to covere. Foreløpig vites ikke mer enn at det foregår i en ny by og at det sansynligvis vil ha coop for fler enn bare to personer. Denne lille snutten gir mer info om settingen.
Years after taking Stilwater for their own, the Third Street Saints have evolved from street gang to household brand name, with Saints sneakers, Saints energy drinks and Johnny Gat bobble head dolls all available at a store near you. The Saints are kings of Stilwater, but their celebrity status has not gone unnoticed. The Syndicate, a legendary criminal fraternity with pawns in play all over the globe, has turned its eye on the Saints and demands tribute. Refusing to kneel to the Syndicate, you take the fight to a new city, playing out the most outlandish gameplay scenarios ever seen. Strap it on.
Dette er en klar kandidat til goatse of the year for meg og om du ikke er enig er du en jøpip. Eller som godeste Jim "Deigræva" Sterling sier det:
anybody who is not looking forward to this game is a sweaty, rancid dick!
Så sånn er det.
HERP
 
#2
Bildene får meg til å tenke Just Cause + Saint's Row = sant.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Man kan si mye om Saints Row (2), men kjedelig er det ikke. Jeg er med på heftig multiplayer når det dukker opp, gleder meg!
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Feil, man pirater dem. Så langt er alt jeg har fått med meg at man kan modde våpen, en av gjengene man fighter er "4chan" og et av bretta går ut på å kjøre rundt med en sinna tiger i baksetet som prøver å kveste spillern. Høres ut som Saint's Row.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Så lenge vi kan lage figurene på starten med større frihet enn det forrige er jeg down.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
De trenger bare å kombinere figurmekkeren fra SR2 med figurmekkeren til PlayStation Home så har de nådd toppen (dvs. bunnen).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Synes faktisk denne traileren var bedre.

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#15
Er ikke dette...
*sjekke trådtittel*
Jo, dette er Saint's Row 3-tråden. Det der var spillshizzle-shizzle?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#18
slåssing inne i klubben og så plutslig blade runner så ikke den komme. Foresten hva symboliserer den franskeliljen i spillet (er det logoen til en gjeng)