[Multi] Saints Row: The Turd [doo doo truck]

#44
Bekymrer meg litt for PC versjonen. Er det meninga den skal komme samtidig? Har ikke prøvd SR2 på PC, men har hørt at det er helt elendig optimalisert og buggy som faen (selv i forhold til konsollutgaven). Håper virkelig dette ikke gjentar seg med SR3.

På en annen side så har jeg også hørt at GTAIV kjører elendig på PC, men etter det jeg har prøvd så kjører det bedre på min PC enn på X360'n, og jeg har vel ikke ultramoderne PC (må kjøre TW2 på low, for at det det skal bli minimalt med lægg).
 

Lodin

Der Waaaah
#45
Vel SR2 krever "ultramoderne PC" men har du det kjører det helt greit.
Alle versjoner av 3 blir forøvrig mekka innomhus denne gangen så vi får håpe det blir bedre denne gangen. Tar det dog nesten for gitt at jeg går for 360-versjonen. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Nei vent, jeg går for PC versjonen alikevel siden man får med all den kule shizzen til Professor Genki hos Steam når man preorderer. Får man forsåvidt til konsollversjonene hos Game og Gamestop og, men da måtte jeg slept ræva mi ned dit. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Hvem skal spille coop med meg på 360? Ser for meg å forhåndsbestille i dag, siden jeg ikke trenger den "kule" shizzen til Genki blir det nok på Platekompaniet for pris.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Er jo litt fristet av dette, men det blir nok no PC-ings i så fall gitt.

Edit: Smatt innom Steam-sida nå og traileren begynte å spille uten lyd, jeg tenkte "hah lite ikke soundtracket til denne videoen er Power med Kanye" så jeg slo på lyden og mmmmhm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Tror det er en regel at alle videospilltrailere som har med enten vold eller biler må ha Power som soundtrack i år, egentlig.
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Trur egentlig ikke det siden SR3 sin gjorde så jævlig inntrykk på alle. MS er unntaket siden de er eksperter på å bruke låter kjent fra andre spilltinger, som da de presenterte no dritt under et E3 med en av de mer ikoniske truddeluttene fra Little Big Planet.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Woot! To av kjendisene som skal stemme i spillen er Sasha Grey ( =D ) og Hulk Faens Hogan, brotha. Det kan feires med bilde av bilen THQ drar med seg til Comic-Con.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Stemmer det.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Så du dokumentaren jeg posta i shizzletråden eller hvor det var? Volition er en av få utviklere som har greid å holde seg relativt uavhengige selv etter at de ble kjøpt opp av THQ og ikke rævkjører de ansatte.