[Multi] Saints Row: The Turd [doo doo truck]

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Faktisk enig med Lodin her. Skyrim ser for meg ut som Oblivion med litt penere grafikk, og det ser ikke jeg helt gleden med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får innrømme at jeg har preorder inne på Saints Row 3, og har tenkt å vente og se angående Skyrim. Hvis det viser seg å være mye det samme som Oblivion har jeg en del andre saker jeg heller kan spille først.
 

Lodin

Der Waaaah
For all del, nytt Elder Scrolls er alltid stort og jeg regner med at Skyrim blir en av mine GOATSEer for i år, men det har ikke nok Johnny Gat.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg er skuffa, men ser hvor han kommer fra og hadde litt følelsen av at det kunne skje. Denne gangen er det mest doo doo truck og lite substans. :sukk:
Men men, i gloriøse Nippon måtte de sensurere dildoballtreet. Det har ikke lenger fysikk og blodårene er borte.
 

Lodin

Der Waaaah
De fleste der har regga seg spesifikt pga. anmeldelsene til Sterling.
Ellers da? Lurer på om jeg kan selge den luchadormaska. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
Restart doo doo trucken en gang til, spillen er ute!
Har drivi på i noen timer nå og kjørt noen missions og kjøpt noen nye klær og sparka en masse tilfeldige forbipasserende i balla. Det er akkurat like gloriøst som enern og enda bedre er at det kjøre som gris i smør.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var det første spillet noe gloriøst, altså? Uansett, gjorde ferdig de tre første oppdraga før jeg måtte dævve i natt, og det var nok Saints Row ja. En ting som er forbanna sært er at Volition legger opp til at du skal vite hvem folka er fra tidligere spill, men det er ikke akkurat snakk om veldig sammensatte figurer her så det går ganske greit. Må bare slutte meg til gris i smør-kommentaren fra Lodin, spillet defaulta til Medium-settings men jeg dro noen av sakene opp på High uten at det ble noe stress. Dermed kjører Saints Row 3 bedre enn Saints Row 2 på PC-en min og ser cirka femti ganger bedre ut.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg synes det er fasinerende at Lodin klarer å lage den samme duden i alle spill han spiller hvor du kan "lage" personen selv. Er det slik han ønsker å fremstå? Som en slags lillabærende Spider, med goatie og bowlerhatt? Er det en dypere mening bak dette?
Følg med i neste episode av "Jeg er lodin... Dette er meg."
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
En maggot.

edit: extreme close up. Og det er ikke feik, men regner med at det er fargelagt etter de tok bildet med no... opplegg.

dobbeledit: Skal også sies at jeg holdt på å le meg ihjel da jeg så bildet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var sikker på at det var et bjørnedyr, siden det er det mest omtalte leddyret i norske medier i det siste.