Sam & Max er tilbake

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Latskap, min gode mann. :p

oooh dobbel post:D

Akkurat spillt igjennom Abe Lincoln must die! og det var uten tvil den beste episoden hittil og virket som den lengste også. Må hive meg på gjengen og si at sangen på slutten var genial og brølte fra meg en god latter når de liret av seg: "Well" "Let's not do that again" XD

Gleder meg allerede til neste episode:D

Det vet jeg ikke, men hvorfor kjøper du ikke bare hele sesongen over nettet? 34.95$ for alle 6 episodene som har kommet/kommer.

Lodin

Der Waaaah
Det kommer en CD med alle episodene, men jeg tror den kun vil bli solgt via sjappa til Telltale. Uansett får vi som allerede har kjøpt sesongen en kopi til kun prisen av shippinga. SITAT
Buying the entire season gets you access to each episode as soon as it comes out on Telltale's site (we'll send you an email to let you know it's available). Next spring, you can get a CD version of Season 1 for the price of shipping. (You don't pay for shipping until then.)[/b]
LINKH

Lodin

Der Waaaah
Den skal vist dukke opp i butikker og ser det ut til. Jowood skal stå for distribueringa i Europa.SITAT
Sam & Max, the legendary dog and rabbit crime-fighting stars that have been reintroduced to the gaming public with Telltale's downloadable episodic series Sam & Max: Season 1, are finally returning to retail stores worldwide beginning in August 2007.[/b]
Lenge til.
LINKH

Lodin

Der Waaaah
for episode 5, Reality 2.0 er ute. Denne gangen er det internettsene som står i fare og nok en gang er det kun en hund og en kaninsak som kan redde dagen. Håper vi får en sang til.
Forøvrig bekrefta en fyr fra Telltale i går at planen deres er å få gitt ut S&M episodene i nedlastbar form på 360 og Wii, men det er lite konkret klart foreløpig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare så synd at alle andre i hele verden laster ned samtidig som meg og at jeg dermed får cirka 9Kbps hastighet. >_<

Oh JOY! Jaja, jeg må vel vente litt siden jeg har vært så smart å kjøpt en episode av gangen:p Og jeg føler det er litt meningsløst og slå løs og kjøpe hele pakka nå når det bare er to episoder igjen:p Men gleder meg til å slå kloa i den nye episoden:D Håper den overgår Abe Lincoln must die!, men gjør den ikke det kommer jeg fortsatt til å kose meg ^^

Lodin

Der Waaaah
Heilage snute! Jeg vet hvem badguyen gjennom hele sesongen har vært. :D
Sier ikke noe mer, men det er opplagt nå som jeg har gått å grunna på navnet man får vite på slutten av episode 5.

Jeg visste det! Det er den onde kaninen MAX!!!

Gleder meg til i morra! eller i overimorgen med tanke på at den kom sånn seeeeint på kvelden sist gang:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har endelig fått knødd Reality 2.0 inn på disken her også, så det blir vel litt spilling til helga tenker jeg. :D

Spilte igjennom det nå, og det var desidert det letteste spillet i sesongen og var vel ikke så veldig morsomt, sånn egnetlig, ikke i forhold til Abe Lincoln must die! Men var greie 2 timer med underholdning da i hvertfall.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da vet jeg også hvem som er skurken. Likte Reality 2.0 veldig godt, men det var riktignok mest på grunn av spillreferansene og humoren. Men det holder vel, i grunn.

Lodin

Der Waaaah
Siste episode er ute for preordere! Siste episode er ute!
Og her hadde jeg tenkt å rønne alle sammen enda en gang før jeg satt igang med den. :(