Hah. Jeg får tilstå at jeg kjørte meg litt fast på Situation: Comedy (hælveten kræsja og jeg måtte restarte), men før helga bestemte jeg meg for å investere litt tid i greiene og spille gjennom de episodene jeg har. Fullførte nummer fire akkurat, og jeg må si at jeg alt i alt er fornøyd. Situation: Comedy var skikkelig artig men altfor lett; The Mob, The Mole and the Meatball var ikke så veldig artig og altfor lett, så her begynte jeg å få bange anelser; Abe Lincoln Must Die reiste derimot kjerringa så det holdt. Hele episoden er dritartig, og for første gang blir greiene litt vanskelige og krever litt ordentlig tankearbeid (i motsetning til de forrige, hvor vanskeligheten mest kom av at det var så tilfeldige og lite åpenlyse ting man måtte gjøre). Skal sies at musikerne fortjener ros: Krigssangen er - som Lodin nevnte - et mesterstykke, men også jingelen til Midtown Cowboys og anti-mafiasangen fra treeren er gode greier (har nynna på anti-mafiasangen i flere dager). Ikke nok med det: Jeg drøya ganske lenge med å spille episode fire, og jeg har likevel fullført den to dager før den blir offisielt utgitt. Spar deg for latterliggjøring og pung ut for alle episodene i dag, hvis du ikke allerede har gjort det.