Sam & Max er tilbake

Lodin

Der Waaaah
SITAT
GameTap is a subscription-based video game service by Turner Broadcasting System (TBS). Dubbed by TBS as a "broadband entertainment network", the service provides subscribers with the ability to play hundreds of classic arcade and computer and video games for a single, flat monthly fee. Subscribers can play as many games as they like without it affecting their fee of $9.95.

Requirements
US Residence[/b]
Om dette er eneste måten man får spilt dette på kan de faen meg ta seg et tak. :mad:

EDIT: Puh, glem det. Akkurat som med Bone serien kan man og kjøpe spilla på hjemmesida til Telltale. :D

Jeg har alltid vært stor fan av Lucas Atrs, men har egentlig spilt Monkey Island-serien mest. Dette ser veldig lovende ut. Gleder meg.

Jeg tror dette blir fett! Kult å se at atmosfæren og humoren fra det forrige spillet fortsatt er der. Ser frem til flere elvis etterligninger med liverpool aksent.

1UP har en lengre gjennomgang av Sam & Max Season 1 nå. Oppfordrer alle fans av originalen til å lese seg gjennom den :)

Første episode av sesong 1 kommer i oktober.

Kilde

Lodin

Der Waaaah
Bare så synd at Stinktap ikke er tilgjengelig andre steder enn USA. TT kunne sluppet det i Europa den fjortende siden det ikke er noen eksklusivitetsdeal å forholde seg til her. <_<

Lodin

Der Waaaah
Første episode er ihvertfall ferdig og det er ny trailer ute. Ser bra ut og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor noen klager på stemmen til Sam.
LINKH

Kilik

Lokal moderator
For faen, dette lever jo faktisk opp til forventningene: Eurogamer 9/10
"Sam & Max: Episode One: Culture Shock is a wonderful piece of entertainment, and easily the best adventure game since the days of Grim Fandango."
Noe sier meg det er verdt de 46 kronene...

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Så deilig å se at det faktisk ble noe bra når de endelig gadd å dra dette videre.

Lodin

Der Waaaah
Det er nå lagt ut for salg hos Telltale! Tok et minutt å betale for og nå lastes det ned. Kommer tilbake når jeg har testa litt. ^_^

EDIT: Har vel spilt gjennom halve nå og det er i grunn ikke så mye å si. Det er akkurat like morsomt som det første spillet og tegneseriene så å spandere 9 dollars på det er slett ingen uting.

Jeg har prøvd demoen og dette skal så absolutt kjøpes. Spillet ga meg akkurat den samme følelsen som jeg fikk når jeg spillte et nytt LucasArts point'n'click for første gang. Dette er bra saker!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Istemmes. Den samme sære humoren og den samme typen skrudde figurer som i det første Samuel 'n' Maximillian-spillet, og naturligvis den samme bakvendte logikken som gjorde det så artig å finne løsningene på alle oppgavene, er til stede og i god stand også i Culture Shock. Hvis jeg nå bare kunne finne ut hvordan jeg blir kvitt de tre forhenværende barneskuespillerne, ville jeg vært en lykkelig teltturist.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjefta.

Lodin

Der Waaaah
Bilder fra neste episode, Sam and Max: Situation Comedy er sluppet. Den slippes 5 januar på Stinktap så som vanlig må vi sitte enda en stund å tvinne tomler. <_<

Det var nå bare 2 uker å vente sist gang, og det skjer vel nå også.