[Multi] Sean Bean: The Game (Bethestas Dishonored)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Har ikke SCHPÆÆN så Dishonored må vente til freddan. Uansett, for å døyve smerten har jeg lagt inn Thief Gold og Thief 2, så jeg klarer meg nok.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#65
Yeti tenker nok på forhåndsschøping for å schpille schpille med en gang freddan startær.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Man kan sikkert alltids kuke med VPNer og sånn for å unlocke det tidlig på Steam, men eeeh. Retro City Rampage slippes i dag og Worms i morra så det erke noen big woop.
 
#67
Har ikke tid til å spille på fredag eller til uka så var litt big woop :p

Har spilt to oppdrag og liker det godt så langt. Spiller på Hard og det anbefaler jeg alle som plukker det opp å gjøre også, for foreløpig er det langt ifra vanskelig, men slossing er farlig nok til at man må være stealthy og forsiktig. Jeg prøver å ikke quick-save meg gjennom spillet og heller ta følgene av alle hendelser, noe som har ført til mange bra panikk-øyeblikk hvor jeg har måttet reagere lynkjapt og til slutt endt opp med masseslakt. Alltid tilfredsstillende å unngå at alarmen går, og alltid hysterisk med oi-jeg-må-vist-drepe-enda-en-scenarioer :)

Ellers:
-Kontrollen sitter som et skudd og mekanikkene er tilfredsstillende og velfungerende.
-AIen er typisk stealth-spill, nærsynt og glemsk og spillet gir alltid klar feedback på hva dem tenker.
-Det er artig å utforske og snike seg rundt, og det kan egentlig ikke understrekes nok hvor viktig Blink-egenskapen i forhold til dette. Man kan navigere miljøet utrolig effektiv og dette fører til at man rett og slett ikke trenger å være så tolmodig som i de fleste andre stealth-spill. Det er mer som Batman-spillene en noe annet på det punktet, egentlig. Man spretter rundt og ser etter forskjellige vinkler og muligheter til å oppnå det man vil, heller enn å vente på at situasjonen skal bli perfekt på egenhånd.
-Grafikken er fin hovedsakelig på grunn av god art-direction.
-Historien er så langt lite engasjerende.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
FOV plager meg sjeldent med mindre den er veldig lav. I denne spillen kan den justeres i menyen opp til 85, noe jeg vanligvis kan deale med, men det kan og fikses med litt editing.
  • Go to: Documents\My Games\Dishonored\DishonoredGame\Config
  • Open: DishonoredInput.ini
  • Add this line: "m_PCBindings=(Name="F4",Command="FOV 110")" after this line "m_PCBindings=(Name="Zero",Command="GBA_Shortcut_9")". Don't forget to save the file.
  • Launch your game and press F4.
Command="FOV 110 er da naturligvis hvor du velger hva du vil FOVen skal være. Henda til Corvo begynner ikke å clippe og sånn før man går over 110 så det er rart at 85 er max i menyen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#69
Det spillet her azz. Forelsket i det fra første stund. Har en snikende (No pun intended) følelse av at dette kommer til å gå rett inn på lista over favorittspill.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#72
Nå blir jeg sittende å gruble resten av dagen hvordan den Cola-flasken a) har feil farge på korken b) har alt for lite innhold til å være uåpnet. :eek:

Edit: Så langt har jeg funnet ut at de begynte med grå korker i USA i 2009, men usikker på om de beholdt dem. Også finnes det en egen jøde-cola (kosher), og den har gul kork.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Så det du sier er altså mission accomplished for Novastrum?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Jaja, måtte så klart punge ut for dettane jeg også. Hadde ikke samvittighet til noe annet med tanke på hvor godt jeg likte Onkel Jubalon-versjonen. Fant ut at det er et eget Achievement for å rømme fra klinken uten at noen så mye som ser deg. :riffa:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
I USA er det nå en gang sånn at vanlig Cola er produsert med noe dritt-sukker. Dette er ikke bra nok for jøder, så under noe jødisk høytid, så pushes det Cola med gul kork som har ekte sukker. Denne skal være bedre på smak enn den vanlige som selges de fleste steder i USA.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Aha, det er altså derfor vanlig Cola smaker dritt i USA. Og når du nevner det så har jeg lagt merke til at colaen er søtnet med maissirup der borte.

PS: Jeg er tydeligvis jøde.