Oksen han snakker om er dette spillets Capra Demon, forståelig å bli frustrert av den, mao. Den er også veldig lite smart plassert. Den er gatekeeper for den delen hvor level-designet åpner seg litt mer og man får flere områder å bryne seg på av gangen OG den kommer rett etter en annen dritvanskelig boss som føles mye mer verdig den rollen. Man blir med andre ord belønnet for å ta en veldig vanskelig (men bra) boss med en veldig frustrerende boss.
Personelig så koser jeg meg veldig. Ble ferdig med Hirata Estate i går og det føles som at jeg har kommet inn i en bra groove med kampsystemet. Og bortsett fra oksen så holder bossene et veldig høyt nivå og nå som spillet har åpnet seg litt mer så er det mer behagelig å spille, siden jeg aldri trenger å stange hodet mot den samme veggen for lenge av gangen. Synd det allerede er søndag
Personelig så koser jeg meg veldig. Ble ferdig med Hirata Estate i går og det føles som at jeg har kommet inn i en bra groove med kampsystemet. Og bortsett fra oksen så holder bossene et veldig høyt nivå og nå som spillet har åpnet seg litt mer så er det mer behagelig å spille, siden jeg aldri trenger å stange hodet mot den samme veggen for lenge av gangen. Synd det allerede er søndag