Selger GC m/tilbehør og spill!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har nå gått lei av GCen min, og har lyst til å selge den med alt tilbehør.
Alle spill er i god stand, og med manual og cover (unntatt FF:CC.).

Setter ikke pris på pakken, men er åpen for forslag.

Siden ingen kommer til å være interessert i å kjøpe hele pakken samlet for en anstendig pris, er det fullt mulig å kjøpe et spill eller flere separat.

Pris diskuteres.
Vil ikke bytte.
Du betaler porto.

- Alle spill med Player's Choice cover merkes PC.

Selger altså følgende:
- 1 lilla GC-konsoll
- 1 GBPlayer
- 3 håndkontrollere (Vanlig lilla, lilla manette [gjennomsiktig under og lilla på oversiden] og svart.)
- 3 memory cards (2 56 blocks og 1 251 blocks [alle originale]
- 1 Gc til Gba kabel (Joytech)

Følgende spill:
- 1080 Avalanche
- Burnout 2
- Fifa Football 2003 (PC)
- Final Fantasy: Crystal Chronicles (uten manual.)
- Harry Potter and the Chamber of Secrets
- Harry Potter: Rumpeldunk Verdensmesterskap
- Mario Kart: Double Dash
- Mario Party 4 (PC)
- Mario Party 5
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes
- Metroid Prime
- Pokémon Colloseum (Kan selges med et 59 blocks memory card.)
- Resident Evil: Zero (PC)
- Soul Calibur II
- Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
- Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers Melee. (PC)
- The Legend Of Zelda: Collector's Edition
- The Legend Of Zelda: The Wind Waker
- The Lord Of The Rings: Return Of The King

Meld din interesse her, så skal jeg gi et svar om prisen høres grei ut.
En siste ting: Penger først, så spillet.
 
#5
Bare lurte på hva du mener med players choice cover..
 
#7
Opprinnelig skrevet av Tyggen@29.10.2004, 20.12
Det betyr at coveret er i sølv-farge med Player's Choice skrevet på...
126853​
På dette forumet er Players Choise og Platinum spill ikke noe spesielt ettertraktet.... (FORDI DE KOSTER SÅ LITE I BUTIKKEN! :p )
 
#8
Nei, det er jo egentlig en selvfølge, men det er jo lurt å legge alle kortene på bordet i stedet for å få misfornøyde "kunder".
 
#11
Gir deg en hundrings for The Legend Of Zelda: Collector's Edition...
 
#13
Opprinnelig skrevet av Tyggen@13.11.2004, 12.22
Altfor lav pris, hvis tilbudene blir så lave, er det ikke noe poeng i å selge.
134755​
Det er jo halv pris.... får den for 200 overalt...
 
#14
Opprinnelig skrevet av Thomas+13.11.2004, 15.37-->
<!--QuoteBegin-Tyggen
@13.11.2004, 12.22
Altfor lav pris, hvis tilbudene blir så lave, er det ikke noe poeng i å selge.
134755​
Det er jo halv pris.... får den for 200 overalt...
134838​
[/b]
Hmm, det visste jeg ikke. Så vidt jeg vet er det ulovlig å selge det separat, det skal selges sammen med 1080 eller en GC. Uansett vil jeg ikke selge det for en så lav pris.
 

SHDR

Gullmedlem
#16
Jeg har mistet GameCuben min i en litt freak t-bane-episode, så jeg trenger en ny en ... jeg vil altså ha din gamecube, med alle kontrollerne og samtlige minnekort, pluss Metroid Prime, Metal Gear Solid: Twin Snakes og Pokémon Collosseum, så har jeg en fresh start. Hvor mye skal du ha for dette, eventuelt for kubba uten spillene, så kan jeg komme tilbake til deg angående spill senere?

Ah, du vil sikkert ha en pris for Gamecube pluss spillene, så jeg sier 1000 kr. pluss spill, og 700 kr. uten?
 
#17
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.11.2004, 10.51
Jeg har mistet GameCuben min i en litt freak t-bane-episode, så jeg trenger en ny en ... jeg vil altså ha din gamecube, med alle kontrollerne og samtlige minnekort, pluss Metroid Prime, Metal Gear Solid: Twin Snakes og Pokémon Collosseum, så har jeg en fresh start. Hvor mye skal du ha for dette, eventuelt for kubba uten spillene, så kan jeg komme tilbake til deg angående spill senere?

Ah, du vil sikkert ha en pris for Gamecube pluss spillene, så jeg sier 1000 kr. pluss spill, og 700 kr. uten?
135674​
Fortell historien da!!! Hehe... :tommelopp:
 

SHDR

Gullmedlem
#18
It goes something like this ...

Jeg sitter på t-banen, ovenfor en nærkiss-hiphoper, som har hengt med huet en stund. Jeg er på vei til spilltreffet, og i den anledning har jeg med meg alle Dreamcast-spillene til Tryggve, min egen Gamecube med kontrollere og minnekort, og AV-kabelen til Xboxen min. Vi sklir inn på Nationaltheatret, der det er en slik stor, slem commando-kontroll der de sperrer av hele stasjonen og tar en skikkelig nazirunde. Karen ovenfor meg, som er ganke blek om nebbet, har tydeligvis ikke merket at det er kontroll, men når kontrollørene omsider kommer rundt til oss, finner han ut at han ikke har billett, og begynner å reise seg opp. Han svaier litt, og tryner nesten på meg, men tar seg imot på veggen, og rykket fører til at hans 9mm Glock faller ut av bukselinningen hans, og ned mellom bena mine.

Kontrollørene hører lyden, og lurer på hva det kan ha vært. De ser pistolen, roper på Onkel Blå, som straks hiver seg over karen, og spør ham hvorfor han går med våpen. De får til svar at det faen ikke er hans pistol; den tilhører sjefen hans. Omtrent på i dette øyeblikk anser jeg det som på tide å forlate vognen, så jeg går ut, litt halvskjelven. Jeg når omtrent Egertorget før jeg merker at jeg har satt igjen posen min på t-banen. Tror det er lenge siden sist Egertorget hørte et så rungende FAAAAEEEEEEN!!

So there you are! The fabulous story of heroics and coincidence that led to my Gamecube's demise.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.11.2004, 11.35
It goes something like this ...

Jeg sitter på t-banen, ovenfor en nærkiss-hiphoper, som har hengt med huet en stund. Jeg er på vei til spilltreffet, og i den anledning har jeg med meg alle Dreamcast-spillene til Tryggve, min egen Gamecube med kontrollere og minnekort, og AV-kabelen til Xboxen min. Vi sklir inn på Nationaltheatret, der det er en slik stor, slem commando-kontroll der de sperrer av hele stasjonen og tar en skikkelig nazirunde. Karen ovenfor meg, som er ganke blek om nebbet, har tydeligvis ikke merket at det er kontroll, men når kontrollørene omsider kommer rundt til oss, finner han ut at han ikke har billett, og begynner å reise seg opp. Han svaier litt, og tryner nesten på meg, men tar seg imot på veggen, og rykket fører til at hans 9mm Glock faller ut av bukselinningen hans, og ned mellom bena mine.

Kontrollørene hører lyden, og lurer på hva det kan ha vært. De ser pistolen, roper på Onkel Blå, som straks hiver seg over karen, og spør ham hvorfor han går med våpen. De får til svar at det faen ikke er hans pistol; den tilhører sjefen hans. Omtrent på i dette øyeblikk anser jeg det som på tide å forlate vognen, så jeg går ut, litt halvskjelven. Jeg når omtrent Egertorget før jeg merker at jeg har satt igjen posen min på t-banen. Tror det er lenge siden sist Egertorget hørte et så rungende FAAAAEEEEEEN!!

So there you are! The fabulous story of heroics and coincidence that led to my Gamecube's demise.
135682​
Dæven å kjedelig... Stakkar!!! :blunk:
 
#20
Shadar: Vil helst ikke selge GCen før de andre spillene er solgt. Er ikke noe poeng i å ha de uten en konsoll.

Ang. prisen:

En Gc-konsoll + en håndkontroller: 799,-
To håndkontrollere: 698,- (Høres ikke riktig ut, men det stemmer faktisk!)
Et Memory Card (251 Blocks) 149,- Billig pga. kjøp på nettet
To Memory Cards (59 blocks) 149,- Et var med i PKMN
Metroid Prime 299,-
Pokémon Colosseum (m/memorycard) 549,- Ja, jeg var dum nok til å bruke så mye på det på Elkjøp.
Metal Gear Solid 299,-
Kostet meg så mye fordi jeg fikk byttet det til meg. Og spillet jeg byttet vekk kostet så mye.

Gc 799
2 Håndkontrollere 698
Memory Card 149
Memory Card 149
Metal Gear Solid 299
PKMN Colosseum 549
Metroid Prime + 299
_____________
= 2942 kroner

Nei, jeg prøver ikke å vise jeg har skills i matematikk :b For det har jeg nok ikke...

Men det jeg prøver å vise med dette er at prisen er i laveste laget.
Jeg taper 1942 kroner på denne avtalen, og det er kanskje litt mye.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.