SF2THD Remix

#2
Skal skaffe meg det iløpet av desember og er gjerne med på no online-spilling! Gamertag er pedro hn. Har ikke spilt mye Street Fighter 2, så mye motstand blir det nok ikke, da :p
 
#3
gamertag sagosen
Kjøpte det idag, og eg er langt i fra så god som eg var den gangen SSF2 var nytt på SNES, grr.. Sliter med Cammy på easy tilogmed!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Det er ute, ja. Må ordne et alternativ til 360-kontrollen så satser jeg på å få kjørt på litt.
 
#8
PS3 Gametags (team yatta)

DagV01
TheDagV
Bmage13

lasta det ned i går kveld. ble noe spilling men har bare en shabby six axis som funker på ps3 enn så lenge til stikka er klar.
har en europeiske og en usa konto som funker så jeg er ikke så nøye på hvilket gametag jeg logger på ..prøv begge
 
#9
sf2thd hvor skaffer jeg det.. ??
 
#10
ps3 eller xbox !

har du en ps3 så ble det sluppet i usa i går natt. du må skaffe en amerikansk psn konto og laste det ned.

jeg kan forklare hvordan hvis det er stemning for det :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
skal du kjøpe arcadestick?
Vurderer det sterkt jeg også! Veldig ekkel styring med xboxkontrollen
Har en gammel Dreamcaststikke med Sanwa-joystick som jeg tenker bygge om til Sony-standard (er 99% ferdig, har bare ikke orket å gjøre den ferdig) som jeg tenker å prøve ut med noe alla det adapteret som ble linket til tidligere. 360-kontrollen er totalt ubrukelig.
 
#13
thnx, har fått lasta det ned nå :) (ps3)
men er det online funksjon på dette ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Hva med å spille spillet du har betalt for? Skal garantere deg at du finner det ut på maks førtifem sekunder.
 
#15
aah.. god ide :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Du trenger ny dame. :(

PS: HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND, NO WAY NO WAY I THINK YOU NEED A NEW ONE
 
#19
Nah, eg jobber skift og har fri 4 dager på rad, dvs eg får fint spelt fra meg når eg er heime på dagtid mens ho er på jobb. Ellers, når eg jobber seint får eg også lett spelt på dagtid. Kveld og sånt, mnei. Men vi holder på med Beyond Good And Evil sammen, så eg varierer berre gamingmodusen min.

Det eg trenger er folk eg kan dra til som speler fighters! Har tenkt å kjøpe Guilty Gear x2 #Reload via US Store, men kun solo play blir litt døllt. Ingen eg kjenner som er interessert i fighters, har kun 1 kompis som med jevne mellomrom kommer innom for litt Army Of 2 eller Gears.
 
#20
utvid venneflokken !!! muligens noen på spillegal som bor rundt deg !
ta kontakt TA initiativ gjør du ikke noe så skjer det ikke noe .. det som er det fine med fightingspill er at det forener folk samme hvor forskjellige de er. kom deg på xboxen din og finn ut om det er noen andre norske som spiller. alle som har ping 40ms eller lavere er geografisk nærme ! vet at det er en to tre ganske hardcore guilty gear spillere på forumet som du sikkert kan lære masse av.

Men back to the topic at hand
har spillt en god del timer med sfhd nå og må si jeg liker det , et par grafikk bugs på ps3 som er litt annoying. (life bar klikker og det blir vanskelig eller helt umulig å se hvor mye liv man har.. eller hvor mange runder man har vinni.. hvis man skulle glemme det) Men dettte er selvfølgelig småtteri for hardcore sf fans som umulig kan bry seg så mye om grafikk hehe. Tournament mode er veldig morsomt , får variasjon av å spille mot mange og det virker ikke som det er noe problemer å fylle opp 8 slots i turneringene .. det er knall med litt nerver inni bildet og det er prestisje å vinne hvis man er god nok til det.

voice chat er også en ganske morsom funksjon , må si jeg koste meg litt når jeg fikk et par østkyst amerikanere til å se fyr og flammer når jeg kuppa turneringene de lagde 4 ganger på rad..lol.
Jeg har nok alikevel spillt mest i de vinnern står rommene , virker som det er mange som liker enkelheten av de og at man får spillt mye og fort.

Yatta !