SF2THD Remix

MadCow

Lokal moderator
#21
Fikk noen runder mot Parge idag. Moro med litt streetfighter. Hva er PSN din, DagV?
 

EagleJin

Bear Necessity
#22
Har spilt noe timer nå. Hadde flere artige kamper mot team Yatta i går kveld, og ble virkelig positivt overrasket over hvor godt netkoden funker. Grafiske bugs som DagV nevnte var irriterende en stund, men overså dem ganske greit etter en stund.

Spiller Sagat, Blanka og Gief for nå (og den obligatoriske Ryu :p), men tester gjerne forskjellige alt etter som :D.

PSN: EagleJin

*EDIT: Tar tilbake det med å overse grafiske bugs... Var ekstremt i kveld. Fra og med 1/3 av livbaren var "inaktiv", slik at jeg ikke var i stand til å bedømme når motstanderen kom til å vinne på guard damage.
 
#23
eaglejin: jeg var innom blackmage i går .. spillte de 2 første kampene mot deg. resten var mot bmage13. jeg hadde en del turnerings sett i går 7 av 7 seiere så langt :D:D
http://smg.photobucket.com/albums/v232/99livez/?action=view&current=DagVturneringsseier1.jpg


jeg er old school og har aldri brukt ps3 en min noe særlig , jeg merker jeg knoter veldig med å legge til venner og forstår ikke helt hva jeg holder på med inviterer alt mulig rart annet en det jeg egentlig skal (.. men sf skjønner jeg.)

MadCow: jeg har 2 psn navn

DagV01
TheDagV

forøvrig så har jeg møtt 2 andre norske på sfhd

robeso82
zombieone

som forøvrig er Balle fra spillegal forumet og mr.virtua fighter himself anarkira :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
DagV: Merka det. Hondaen din er gjenkjennelig :p

Hadde flere artige kamper mot mage etter det :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#26
Er meg jeg. Kommer til å være online fra omtrent nå til omtrent sent. :s
 
#27
må få testa SF skillsa mine, jeg joiner om jeg kan.
PSN: Kidsaw
 
#28
Um, eg tenkte faktisk eit ekte rom i den fysiske verdenen. :D
Der hadde det ikkje vore viktig kva konsoll vi brukte, ettersom gamepad er gamepad. Skjønt, sant nok er PS3-pad'en best til fighters..

Har dessuten Xbox360, ikkje PS3 så eg kunne ikkje vore online med dykk to.
 

EagleJin

Bear Necessity
#29
Etter 8. des er jeg med på noe slikt. Kanskje vi kan kapre RBN-lokalene for noen timers street fighting ^^.
 
#30
har nettopp skaffa meg spillet, er ikke akkurat god. det er noe jg mangler og det er KUNNSKAPER!!!!!!

Har ellers aldri skjønt SF taktikk combos osv...siden de fleste av oss har blitt dritt lei tekken er det nok SF de fleste spiller akkurat nå.

MEN, kan noen gi meg en "how to play SF like a pro"? slik robbie3s gjorde på gulty gear.
liker gouki ryu og ken. jeg kan inputs, men trenger veiledning fordi jeg får juling av alt og alle. holdt på å tape mot en liten jente på Desucon!!!!!!!!!! not good:ler:
 
#31
For meg er det combos som ikkje sitter, reaksjonstiden har blitt bedre ettersom eg har spelt online, og har blitt sånn passe vant til 360-gamepad'en så det går vel greit.. Gjelder berre å få feelingen perfekt inn, så skulle det gå greit. Moves er temmelig lett å pugge i dette spelet heldigvis. ;)

Kven som administrerer RBN-lokalene? Kan lett ta med meg ein 360 om det er ønskelig, skjønt eg regner nesten med at folk flest vil spele på PS3?
 

EagleJin

Bear Necessity
#32
#33
jeg kunne også tenke meg å være med i den fysiske verden. jeg liker den fysiske verden :)
jeg sliter litt i helgene frem mot jul ..skal jobbe dugnader , kan jo dra rett fra jobb til rbn lokalene da det er jo ikke så lagt ifra hverandre.


jeg elsker å bli skjellt ut av folk med mikrofon haha .. det er så tilfredstillende. prøvde 45 scoreboard kamper i går. vant 44 og tapte 1 !!!!!!!!!!! :( !!!!!!!!!!!!!!
13 av 13 turnerings seiere så langt. har møtt en 8-9 srk folk som er litt gode..

eaglejin: han du så meg spille mot i går er en halvgod svenske Hejdlond , en custom stick builder fra sverige. jeg eide han 15-2 :D tapte 2stk med honda mot ryu
 

EagleJin

Bear Necessity
#34
Ah, ja. Har sett han rundt på bitterharmony. I hvert fall i siggen til Bob :p

Men, nå har jeg brukt en time på å hoppe rundt. Mye moro.

Noen moro-combos:
Sagat
- c.fw, s.fierce, rh.knee, knee
- j.rh, jab, fierce, fw.knee, short.knee, knee (veeeldig avstandsavhengig... kne nr. 2 har en tendens til å få inn to treff, noe som umuligjør treff på siste. Har uansett muligheten for)

Blanka
- cross j.short, c.fw, s.jab, ball
- jab/c.fw/short, hop (lander rett foran eller på andre siden, er ofte veldig uventa og gir god mulighet til kast)
- samme som over, men strøm i stedet for kast

Blanka vs. (tac)tick throws
Leste et sted at bakover hop skal funke. I så fall trengs ikke stort mer. Må bare få inn timinga (første frame etter block recovery). Om noen liker å kaste etter et low kick, kan hop hoppe over sparket ^^.
 
#35
jeg kommer bare til å bruke DagV01 fremover .. blir mye rot med 2 nick

er det noen som skjønner ranking lista ?

noen har mange tap(a) 44 wins og 9 tap .. og ligger over en person som har (b) 82 wins og 2 tap f.eks ???


kan det han noe med å gjøre at de 44 person a har er 44 høyere ranka spillere en de 82 person b har.

jeg tapte mot en som var ranka nr.20 også føøøyk jeg nedover på lista ..også slo jeg han som var ranka nr.13 og plutselig var det 40 plasser opp igjen .. jeg skjønner ingenting


ggs forresten eaglejin. jeg fant ut en del ting med chun i dag , nye egenskaper til spinning bird kick blandt annet den er en meget god anti air , er ikke 100% sikker om jeg klarte det eller om det var lag , men jeg mener bestemt jeg kontra en person med lk spinning bird kick ..og rett i super.
 

EagleJin

Bear Necessity
#36
Du mener random-lista? :s
 
#37
Ligger sånn fifty fifty på vinning og taping online. Og eg suger fortsatt mot maskina av ein eller annen grunn, får nesten aldri perfekte runder.

Men who cares. :)

Er usikker på akkurat når eg er åpen for speletid akkurat no, er nåke kurs eg skal på eit par dager, må få vite når først.
 
#39
jeg burde skrevet litt taktikk jeg også. hadde det ikke vært for at jeg er ALT for opptatt med å spille spillet hehe. har 123-5 i scoreboard kamper nå. 2 stk slurv 1 bad matchup mot vega og 2 stk der jeg ble knust av en dhalsim spiller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#40
Prøvde litt Live i dag, og det fungerte forsåvidt greit, men jeg opplever ganske ofte at musikken forsvinner. Er dette noe hosten kan styre, eller er det bare en bug? Noen gangen forsvinner musikken midt i en runde, for så å være tilbake når neste runde starter. Street Fighter uten musikk er omtrent som golf uten ball.