Shadar har ambisjoner og det er teit

oma

Village Drunk
#21
jeg gjør hva som helst for å komme på special thanks credit rullen =D
 
#26
haha

"Location: Studio 1, Norw. Broadcasting, Tromsoe, Norway". Samme lokasjon som NERD ble produsert i ja, selv om dette kanskje var hakket bedre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Fyffaen, husker jeg så Spider hver uke. Den beste episoden var den hvor han tok to Valium i begynnelsen av programmet.
 
#28
SHDR en mann med ambisjoner ? Phø! Hadde SHDR hatt ambisjoner så hadde han direkte sagt!

Jeg skal forandre denne industrien, jeg skal gi gamere noe helt nytt å tenke på, jeg heter SHDR!!


Jeg har troen på deg min sønn! Gjør det! Ta sjanser! Gjør det DU tror funker, funker det ikke? FÅ DET TIL Å FUNGERE! Enkelt og greit!

Jeg har flere tusen ideer! Ikke akkurat innen spill, men jeg skal gjøre noe stort med livet mitt. Hva er vitsen med å gjøre det bra, når du kan gjøre det best!

Skal du bare akkurat klare deg *host*som lodin*host* eller skal du virkelig gjøre noe stort? Hva er målet? hvor sier du at du er fornøyd! TRICK QUESTION!

DU ER ALDRI FORNØYD! DU SKAL GJØRE DET BEDRE OG BEDRE! HELT TIL DU IKKE KAN MER! SÅ SKAL DU STÅ OPP IGJEN! OG GJØRE DET ENDA BEDRE!

SHDR, gjør det! Jeg blir ikke overrasket fordi jeg veit du har det....