Shadar!

#41
Sov i samme seng som Shadar i natt, så ja jeg har også sett/ har hatt nærkontakt med Shadar.
Så hvis noen vil ta på meg pga. det er det bare å sende en mail så kan det nok ordnes.
Men jeg advarer, det kommer ikke til å bli gratis. :tommelopp:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#42
Så da jeg sov på ditt fang i går...BETØD DET INGENTING!!?!!??!?!11!!!!1

:grine: :(
 
#43
Hysj Shadar må ikke vite at jeg er utro.

Edit: Tror ikke jeg kan sove i samme seng som deg mer C-mjau, har nettopp hatt en stor krangel med Shadar der jeg lovte å ikke møte deg mer. "snufs"
Håper det ikke tar for lang tid før jeg kan ligge i Shadars seng, det er så trist å måtte ligge på sofaen hans. Dessuten står jeg da i fare for å bli besudlet av Gateway om natten. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#46
Opprinnelig skrevet av Vanguard@14.01.2005, 21.33
Fun fact: Shadar har søstre. To stykker.

Frykt mine stalkerkunnskaper.
163578​
PICS.NOW.
 
#47
Jeg har også møtt Shadar, det var like gøy å møte han som det var å møte Baronen.
Det morsomste med møte var at jeg ikke helt hadde skjønt hvem Yetipants var, så jeg trodde at den skumle mannen var liv vakten hans.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Jeg ER livvakten hans.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#49
Jeg har vært på kino med Shadar en hel natt. Og ti andre fra SG. Og en Gamecube. Skulle vi fått til noe i år også, eller?
 
#50
Det blir lett å overbevise foreldrene om å få dra til Lillestrøm for å spille med en gjeng ungdommer fra nettet..
 
#51
Ja, og det forteller du oss i dette emnet fordi?
 
#53
Nei, han nevnte at de var på en luguber kino hele natta... Og "spilte," ja, spilte... <_<
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Opprinnelig skrevet av Aquila@16.01.2005, 00.06
Jeg har vært på kino med Shadar en hel natt. Og ti andre fra SG. Og en Gamecube. Skulle vi fått til noe i år også, eller?
164076​
Jaa! Og denne gangen kommer jeg også!!1

Revan: Gateway er kjempesøt. Han sjarmerer enhver lurve til sengs med det blikket sitt. :forelsket:
 
#55
spesielt dersom de er 14 år.


HAHHA DET VAR EN DOBBEL-VITS HAHAHAH LOL!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#56
Shadar ville passet flott som topptillitsmann i hitlerjugend, noe som forsåvidt er det samme som å være negerhøvding på SG.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Baronen+16.01.2005, 01.35-->
<!--QuoteBegin-Aquila
@16.01.2005, 00.06
Jeg har vært på kino med Shadar en hel natt. Og ti andre fra SG. Og en Gamecube. Skulle vi fått til noe i år også, eller?
164076​
Jaa! Og denne gangen kommer jeg også!!1

Revan: Gateway er kjempesøt. Han sjarmerer enhver lurve til sengs med det blikket sitt. :forelsket:
164101​
[/b]
Faen. Da gidder ikke jeg møte opp denne gangen. :(
 
#59
Hans pragmatiske majestet:
Du vil bli overrasket over hva enkelte personer her overlever.
 
#60
Jeg har ikke sett Shadar og livet mitt går sin gang.
Emnet her er til å le av.