Shadar!

#81
For noen hjerteknusere ;)
 
#82
I'd hit it...
 
#84
Jeg skal til Borgestad i morgen å besøke mormor og bestefar...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#85
Så hyggelig. Pass opp for landeveisrøvere og andre sjarlatanner da.
 
#86
Så søte de var... Adventure Boy Shadar og... og Laurentius? :forelsket:
 
#87
C-mjau håper du ikke tror at du får meg tilbake på denne måten, kjærligheten mellom meg og shadar er for stor til at den kan brytes av et simpelt bilde. Det eneste du oppnår med dette er å forlenge min tid på sofaen til Shadar og forstørre mitt hat til deg.
Innse det c-mjau, eventyret med deg var kun lek og morro og kom som et resultat av en krangel mellom meg og Shadar. Hvis du plager meg og Shadar igjen må nok vårt neste møte bli i retten, håper vi slipper dette Mjauzoor.
 
#88
Det er imponerende at dette emnet har blitt så stort. Mer latterlig enn imponerende egentlig...

La meg starte noe nytt :

Jeg har ALDRI sett Shadar irl :)
 
#89
IRL? Proffe forkortelser som gjør deg minst like kul som mystiske fremmedord... Jeg drømmer om å fjerne Shadars baller hver eneste natt.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#92
Shadar er kul og sexy og sånn.
 
#93
Luthien er lat og misunnelig på all oppmerksomheten Shadar får? Jeg er redd du ikke er den eneste :( ;) :D
 
D

Deleted member 365

Gjest
#94
jeg var hos Shadar igår og i forigårs.
Jeg ble griset av Monkehboy i SoulCalibur 2. Snufs..
Shadar derimot.. vi banket hverandre ca annen hver gang.
 
#95
Opprinnelig skrevet av impywimpy@19.01.2005, 17.18
Luthien er lat og misunnelig på all oppmerksomheten Shadar får? Jeg er redd du ikke er den eneste :( ;) :D
165593​

Neida, det er uhyre morsomt å lese dette emnet. Dessverre er det ikke like morsomt som det var :(
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#96
Opprinnelig skrevet av Luthien+19.01.2005, 19.54-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@19.01.2005, 17.18
Luthien er lat og misunnelig på all oppmerksomheten Shadar får? Jeg er redd du ikke er den eneste :( ;) :D
165593​

Neida, det er uhyre morsomt å lese dette emnet. Dessverre er det ikke like morsomt som det var :(
165731​
[/b]
E de itj fønni nåkk får dæ? Main må bli litt hæppi a de, sjø!


Kozeloz er forøvrig en slire av uante kaliber.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg elsker hitlersmisker-oppsynet ditt i det hattebildet.
Ahh, den ariske rase. =D