Shadar!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#61
Tre og en halv side om dette emnet, gutta? :D
 
#62
Misunnelig?
 
#63
Ha! Dere skulle bare ha sett meg dere!

Til og med Baronen har blitt nektet adgang til å se mitt majestetiske utseende.

Mjaau...
 
#66
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@17.01.2005, 09.04
Jeg har ikke sett Shadar og livet mitt går sin gang.
Emnet her er til å le av.
164618​
jeg har også sett han, og jeg føler ikke at det er noe å skryte av..
 

SHDR

Gullmedlem
#67
Opprinnelig skrevet av musa+17.01.2005, 13.20-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@17.01.2005, 09.04
Jeg har ikke sett Shadar og livet mitt går sin gang.
Emnet her er til å le av.
164618​
jeg har også sett han, og jeg føler ikke at det er noe å skryte av..
164706​
[/b]
OMFG U R TEH HELLIGBRØDE!
 
#68
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.01.2005, 17.39
OMFG U R TEH HELLIGBRØDE!
164802​
Skal du la dette gå ustraffet hen altså? Syns du skal la rumpene deres få føle det, og lære seg å elske det. Eller kanskje du skal pusse den fryktinngytende albinodvergen på dem? Mulighetene er uendelige! :zorro:
 
#69
Jeg har blitt trampet og hoppet på av selveste Shadar! Dette er riktignok 5-7 år siden da vi sloss over en pose sukker som jeg uheldigvis klarte å ødelegge og dermed fikk jeg kjenne hans vrede. Om man ser nøye etter kan man fortsatt se skomerkene på ryggen min. Bilder selges (obs, høy pris!). Det kan også nevnes at jeg har blitt slått, kastet og sparket av Shadar, men vi har jo også hatt en del koslige kosestunder.

Jeg traff dessuten faren til Shadar i dag når jeg kom gående fra S.A.T.S på Storo. Det var utrolig stas! Om noen vil ta på meg er de velkomne (dog prisen er høy også her).

Med dette overgår jeg herved alle deres "jeg har .... med shadar"-bragder! Frykt meg!
 
#70
Jeg har Shadar på msn. :ehm...:
 
D

Deleted member 365

Gjest
#71
ja.. noen har kanskje slåss med shadar, noen har kysset med han, andre har han hatt sex med og noen har sikkert sovet i samme seng som han. Men ingen har gjort dette:

Våkne opp ved siden av Shadar å se hans søkende blikk idet han sier:

"hvor er Boxeren min?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#72
Opprinnelig skrevet av Hans Flegmatiske Majestet@17.01.2005, 20.56
Skal du la dette gå ustraffet hen altså? Syns du skal la rumpene deres få føle det, og lære seg å elske det. Eller kanskje du skal pusse den fryktinngytende albinodvergen på dem? Mulighetene er uendelige! :zorro:
164903​
Øyh, den fryktede albinodvergen er faktisk svogeren min! Du burde passe på hva som glir ut av den tøsemunnen din du, ellers skal jeg få bestemora mi til å fylle nevnte oralåpning med en strap-on dildo som er forbudt i 76 land!
 
#73
Glemte å nevne at jeg har blitt pisket av shadar... hardt... frivillig :flau:
 
D

Deleted member 365

Gjest
#74
Aah.. stemmer det :D
jeg var der.. jeg fikk lov å piske han jeg =D you remembah Elfkin?
 
#75
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian+18.01.2005, 17.07-->
<!--QuoteBegin-Hans Flegmatiske Majestet
@17.01.2005, 20.56
Skal du la dette gå ustraffet hen altså? Syns du skal la rumpene deres få føle det, og lære seg å elske det. Eller kanskje du skal pusse den fryktinngytende albinodvergen på dem? Mulighetene er uendelige! :zorro:
164903​
Øyh, den fryktede albinodvergen er faktisk svogeren min! Du burde passe på hva som glir ut av den tøsemunnen din du, ellers skal jeg få bestemora mi til å fylle nevnte oralåpning med en strap-on dildo som er forbudt i 76 land!
165171​
[/b]
ROFL, det hadde jo vært nydelig! :forelsket:
Forøvrig er det et konstatert faktum at han er en fryktet albinodverg, tror ikke lord underpants tar seg nær av det. =D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#76
Lord underpants? Er han muligens i slekt med en av de syv gudene av kaoset?
 
#77
Opprinnelig skrevet av Agradula@18.01.2005, 17.45
Aah.. stemmer det :D
jeg var der.. jeg fikk lov å piske han jeg =D you remembah Elfkin?
165196​
Yeah, den pisken var behagligere enn noe annet jeg har blitt pisket av før faktisk.. Apropå, en gang tok faktisk shadar beltet sitt og smalt det over ryggen min, det var ubehagelig. Oh sweet memories :p
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#78
Opprinnelig skrevet av Laurentius@15.01.2005, 17.31
Hysj Shadar må ikke vite at jeg er utro. 

Edit: Tror ikke jeg kan sove i samme seng som deg mer C-mjau, har nettopp hatt en stor krangel med Shadar der jeg lovte å ikke møte deg mer. "snufs"
Håper det ikke tar for lang tid før jeg kan ligge i Shadars seng, det er så trist å måtte ligge på sofaen hans.  Dessuten står jeg da i fare for å bli besudlet av Gateway om natten. :(
163963​
Yaahrrrr!:pirat:
Han er min, Shadar! Min Gnome!