Shadar!

#1
I dag, kl 20:48, stod jeg, og min gode venn eivind2k og ventet på 10-trikker, på Solli plass. Midt i vår lille diskusjon, om Nissens revy, som vi nemlig hadde vært på tidligere.
Da pluteslig eivind2k får øye på en merkelig skikkelse, plutselig bryter han ut: "Se! Shadar, han sjefesnegern på sg!"

btw: Hva slags headsett bruker du? :p
 
#3
Det var jeg som så han først, ta heller på meg!
 
#5
Jeg har også møtt Shadar.
Det var en merkelig opplevelse.
(Og jommen tror jeg ikke Agradula sto i bakgrunnen - uten bamsedrakt.)
 
#6
For å sitere deiligst.np jentene: k0Ze klemz da lizzm!!
 
#8
Jeg har møtt ham, også, i drømmene mine ... :flau:
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Opprinnelig skrevet av Olve@14.01.2005, 02.08
Jeg har også møtt Shadar.
Det var en merkelig opplevelse.
(Og jommen tror jeg ikke Agradula sto i bakgrunnen - uten bamsedrakt.)
163270​
Det er kanskje fordi jeg var steinere enn en steinbit og forsøkte å delta i en samtale om noe jeg overhodet ikke har peiling på, nemlig animasjonsbransjen. Jeg lurer på om ikke jeg må troppe opp på Dyret-pils en gang uten at jeg er altfor balle, og se om ikke jeg klarer å prate litt fornuft. Og Olve ..? Velg et sted med litt lavere volum neste gang

Ellers; jeg bruker store Koss Pro3AA-øretelefoner. De er store og grå. Utover det: ekstremt stygt topic. :D Kanskje vi skal ha en ny brukergruppe her? Folk som har sovet i samme seng som meg? Besides så får jeg litt artige ideer her ... "Shadar-sightings" along the lines of Elvis.
 

SHDR

Gullmedlem
#12
Når jeg tenker meg om, så har vel strengt tatt de fleste her opplevd meg i to tilstander: ballefjern (Kino-greiene i Sandvika) og passe beruset (Spilltreffet i Lillestrøm).

Kanskje jeg bør forsøke å ikke være totalt skrot neste gang jeg viser meg for offentligheten ..? Når jeg tenker meg om, så har vel mesteparten av nasjonens spillpresse også opplevd meg tungt beruset stort sett ... hver gang.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Jeg har enn så lenge bare opplevd deg per webcam og på telefonen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Jeg vil også møte Shadar. :(

Og "for the record", så bruker jeg et Sony MDR-V300-headset. Funker bra, det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Jeg har opplevd ham full, barbert og fastteipet til en stygg campingstol.
Slikt setter som oftest tingene i perspektiv.

På tross av intellekt og arroganse er han fortsatt et menneske. Et koselig menneske. :trollmann:

Anbefales.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Hvilket terningkast vil du gi denne noe merksnodige skikkelsen da?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
Jeg ser han HVER JÆVLA DAG! Ganske ille. Men han er jo søt å headfucke, og jeg tror han liker det litt selv.