Shadow heart: covenant

Hehe... det var heller ment som en uskyldig spøk. Men siden du tok det så til deg, så kanskje det er noe sannhet i det likevel?

;)

Jeg har bestilt Shadow Hearts: Covenant og får det antagelig i morgen. For tiden har jeg spilt Tales of Symphonia, men jeg finner dette spillet kjedelig og mest sannsynlig vil Shadow Hearts eller Star Ocean ta dets plass.

Opprinnelig skrevet av Shadar@17.10.2004, 18.02
Jeg kan forsåvidt forstå at fei jukser. På den måten korter man ned det intense smertehelvetet de fleste JPRG-er tross alt er.
118381​
Kan du gi deg selv en anmerkning for unødvendig spamming? Synes du fortjener det... :p

HJELP! Finner ikke noe om Covenant på norske sider, og der utgivelsen står, er det ventet langt ut i februar/mai/mars :( . NOEN si at dette er feil, og gi gjerne bevis. Har heller ikke sett snev av spillet i butikken

Tenkte bare jeg skulle prøve å gjennoplive shadow hearts covernant tråden. Snart kan endelig også jeg begynne å spille dette fantastiske spillet, når det kommer til Norge 11. eller 31. Mars.
Men noe som irriterer meg no j**** er at INGEN norske sider bryr seg. Alle som spiller/tester det i for eksempel USA mener det er et av de beste spillene ever. Men allikevel gir ikke norske spillsider spillet en tanke overhodet. De gidder knapt nok å skrive release datoen. Men haugevis av crappy spill får omtale flere måneder i forveien. Det gjør meg så FORBANNA!
Ville bare få raseriet ut altså :p

Har runda spillet for en god stund siden, å kan trygt si at det ikke på noen som helst måte er oppskrytt. Mange spennende story twists, flott gameplay og grafikk, masse humor og musikk.
Samt en wrestling vampyr som er skikkelig dum i hodet og litt.....tvilsom kansje??

Nei, dette er gode saker vi snakker