Signaturbegrensninger

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#22
hvorfor får jeg feilmelding på signaturen min...general Paul Emil von Lettow-Vorbeck ønsker en forklaring :argh:


 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#24
Unnskyld at jeg sier det, men prøver dere ikke å gjøre det litt krampeproft nå? Når jeg hører om brukere, som har vært på denne siden siden tidenes morgen, får advarsler for signaturstørrelser på tekstsignaturer må jeg bare le.
Spillegal har vært nedover denne "proffveien" litt for mange ganger til at jeg har noen stor tro på det, gjør det som regel bedre som kun forum med litt frie tøyler.

Skjerp dere, seriøst. Slutt å pese ned nakken til folk som faktisk har gjort denne siden verdt å besøke.
 
#25
Er helt enig med Lurtz, alså, som jeg sa forrige post, jeg prøver ikke å sette meg selv over reglene, vært aktiv medlem i syv år og brukt min sign i ca. fire år, og tross alt, jeg har gitt spillegal noe.

SITAT
Jeg vil bare komme med en siste advarsel om at du bør forandre signaturen din i henhold til de nye signaturreglene våre. Du har frist til torsdag 19. april til å endre signaturen. Hvis signaturen ikke er endret innen den tid vil du motta din første ordenlige advarsel. Ytterligere brudd vil føre vil strengere konsekvenser som 7-dagers utestengelse og permanent utestengelse.[/b]
Alså, det var det jeg fikk i PM .. første og siste advarsel, hva med om jeg ikke hadde skjekket innom torsdag(som om det hadde forandret noe, hadde fortsatt nektet)
Jeg hadde for evher alltid nektet så da hadde jeg blitt permament utestengt så det var derfor jeg skrev om noen kunne bare slette min bruker nå, men Thinarian fikset det slik at iallefall tre sitat(selv tre sitat var for stort) passet uten at det så crap ut.
 

SHDR

Gullmedlem
#26
Ja, uh, hva er egentlig vitsen? Jeg ser ingen på forumet ha spesielt irriterende signaturer, og det er vel fordi ... guess what! Forumet modererer seg selv! Hvis du har en ræva signatur som plager alle involverte kommer du til å bli kjeppjagd fra Spillegal før du rekker gjøre særlig mye skade. Enten det er nidkjære moderatorer eller ivrige og hatske brukere, pleier Spillegal å gjøre kort prosess med det meste som ikke passer inn.

Er det så viktig å demonstrere at dere vet hvordan Invision skal hackes? Litt mer sentralt å få til en skikkelig spoiler-tag, da. Det kan iallfall ha en viss nytte.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Og sånne kule status-bannere under avataren. De eide.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#28
Enig med SHDR og Kurtz.

Og Mann 'd' Ark.
 
#30
SITAT(Scary Paladin @ 13.04.07, 12.47) 60889
Houseman: Og der er vi inne på temaet med folk som bruker 800*600 oppløsning mot de som har større som f.eks 1600*1200[/b]
Dere kan ikke, med hånden på hjertet, virkelig tro at folk fortsatt bruker 800 x 600 i oppløsning? Den tiden var over for, tja, 8 år siden.

Denne nye signaturregelen er helt på trynet. En begrensning på et bilde alene støtter jeg helt og holdent. Men å ta med tekst i beregningen er bare åndssvakt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
Er vel ganske enkelt å finne ut om folk fremdeles bruker 800x600. Er bare å se på bruker-statistikken til domenet hvis man vil få en oversikt over hvilken oppløsning brukerne kjører. Jeg regner med SG har noe slikt tilgjengelig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#32
Hva med en begrensning på antall tegn i siggen ved siden av pixelbegrensinga på et. evt. bilde? Hvis ikke så er jeg i grunn enig med SHDR her. Det er ikke mange som orker å henge på Spillegal etter å ha prøvd seg på noe eliten finner det minste upassende i signaturen.

Og er ikke scrollbar i et 400x80-felt (sånn som kommer når noen har for stor sigg) egentlig en grei løsning? Så får de som har lyst til å se siggen se den, og de som på død og liv skal vise fram hele siggen hele tida heller lage en som passer?
 
#33
Slik som Shadar sier, Sg modererer seg selv, siden de fleste her er sånn ca ganske så bra folk. Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste signatur her på forumet som har plaget meg. Ikke at det er så vikitg med større signaturer, for all del, men for meg ser det ut til at dette plager folk mer en hva det...hva nå enn formålet var med endringene.