[Multi] Silent Hill: Downpour

#41
Ser hvor du kommer fra. Spesielt bilde 14 og 15. Når det er sagt holder det med en mørk skog, et par fjell og kanskje en bensert for at jeg skal få AW-vibber.
 
#44
Intervju med Devin Shatsky + et ny klipp av Daniel Lichtenstein sound extravaganza:
http://www.egmnow.com/

Liker det jeg leser og hører. Tydelig at de gjør det her med baller og at fanservice ikke står på agendaen her.
At de beveger seg fra kulthelvete, og heller setter byen som fienden, er jeg også glad for. Synes SH2 og SM, som stiller seg på egne bein hva serien gjelder, er de som vinner lett i historieavdelinga.
 
#45
Da har man endelig fått bekrefta hvordan subway-systemet kommer til å fungere:
I think there's a misconception by some that Murphy will be buying tickets, waiting on the platform for the 5:00 train, and then riding a train to reach his destination. I'll let you know right now, that isn't the case. As you can see in the screenshots, we have subway stations that have service tunnels that Murphy can traverse to reach other areas of town. Think of these subway tunnels as "shortcuts" that could speed up your town navigation--not literal train rides.

When I say could, that is assuming you don't get 'derailed' by any tunnel dwellers along the way ;-)

http://helldescent.com/forums/showpost.php?p=306380&postcount=43

Nice. Vinner på at de ikke fanservicer med et kloakksystem som hadde passet fint til vannkonseptet.
 
#46
Shatsky svarer på maset om Alan Wake:
I think it’s a bit odd for anyone who hasn’t even seen the game to be drawing comparisons to any other games. They can only judge from the screenshots they’ve seen, so I don’t blame them. If they think we are looking “Alan Wake-ish” just because we have a forest area in part of the game, then so be it. But it could easily be said that Alan Wake ripped off SH in a number of ways with the look and feel of their entire game. Granted, all games evolve from each other in some capacity, so I think its narrow minded to think like that.​
I would like to point out we have WAY more variety of environments in Downpour than Alan Wake does, so I feel very comfortable that the comparisons will end at these forest shots. There are a multitude of other environments in Downpour that people will be hard-pressed to compare to ANY other games, we have a very unique variety of landscapes and interiors, and I think the fans will be very pleased with the job Vatra is doing on our environments. The forest is just a drop in the bucket (pun intended) of where we take the player in this game.​
Høres litt butthurt ut. >_<
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#47
Jeg som aldri fikk spilt Alan Wake, et spill som kilte meg på interessebeinet, synes en Wake-ripoff høres fint ut.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#50
Helvete da. Daniel Licht som lovte så bra... Kommer han til å bli bedt om å lage matchende ambience også?
 
#51
Har ikke noe spesielt forhold til Korn, annet enn at jeg synes Take A Look In The Mirror(tror det var den) har mye kult gående. Lenge siden jeg har hørt den dog, så mulig den skiva stiller seg annerledes i dag. Jeg håper og tror at noen av gutta har spilt spillene og skjønner hvor i landet ting ligger og ikke kjører på med det bassdrukna soundet sitt de er kjent for. Vet iallfall de har en del bra cleanpassasjer her og der, som fint hadde funka.
Silent Hill Heaven-boardet griner iallfall trusene sine våte over at det her ikke kommer til å "passe inn" og NEI JEG VIL IKKE KJØPE DEN SPILLET HER NÅ = ((((''''
Det eneste themet som på noen som helst måte har passet inn i feelingen av SH, er remixen av Elvis-låta som ble brukt i Shattered Memories. Er litt skuffa over at den låta som ble brukt i den første traileren ikke ble themet. Men, men.

Ellers er det mye nytt fra E3 tydeligvis. Blant annet enn 8 minutt lang gameplay-video som jeg ikke skal se. Nok screenshots og dall for min del nå.

Foreslår at vi heller griner over hammerduden fra traileren.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Håper alle husker hva som skjedde forrige gang KoRn bidro med musikk til et spill:

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#55
Plutselig datt interessen min for dette spillet i bakken.
 
#58
At Korn (jeg nekter å bruke stor r) lager tittelmusikk ser jeg ikke nødvendigvis på som et problem, med mindre de spyr ut et eller annet sært man må være på en blanding av syre og heroin for å høre på uten å få vondt (jeg stirrer i din retning, Issues). Jeg forblir uansett nøktern optimist, det jeg har vært borti serien før har vært riktig så koselige møter.
 
#59
Hvordan puler du til fine innpakninger av Silent Hill 2 og 3?
Vel, du hyrer nye stemmeskuspillere selvfølgelig.

James Sunderland hadde dette å si:

Konami knows that they owe me residuals for all previous unauthorized re-uses of my mocap and vocal performances. It would appear Konami is seeking to avoid further liability by changing the voice in their latest re-use of the SH2 materials. However, if any of my mocap appears in the new release, Konami will be liable for unauthorized reuse of my performance. Like Gump’s momma said, “Stupid is as stupid does.” It would have been much better for everyone had Konami simply made me a reasonable offer…
“I’ll get around to seeking compensation through the courts one of these days. I simply don’t have the time for it right now. I hope this doesn’t bum out any fans… It’s just business as usual on the production side of games.​
Jeg håper virkelig det etterhvert viser seg at de skal spille inn dialoger på nytt med de samme folka. Hvis ikke griner jeg og nekter å spille med lyd på. :argh: