[Multi] Silent Hill: Downpour

Synes vi fikk det beste. På høy tid at posten får litt oppmerksomhet i gaming.
Uke igjen til det som potensielt blir den mest skuffende spillopplevelsen jeg har hatt på så lenge jeg kan huske. \o/

Andre gode ting med HD-samlinga er den nye slowmotion-effekten i 3

En del av cutscenene der leppesyncen er . Bilturen med Douglas som er den beste scena i spillet var visst en av de som fikk gjennomgå. Håper det kommer noen flere patcher som fikser dritt som det der før det kommer til europa. Triste greier.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Passa godt med posten. Er forsåvidt det norske postvesnet som har gitt meg mest hodebry og skrekkfilmassosiasjoner hittil iår
 

Lodin

Der Waaaah
Sjekka akkurat og PCSX2 kjører vistnok begge spilla strålende. Gir glatt faen i disse versjonene og får det i HD neste gang uansett. *flippe fuggern til Konami*
 
Hadde aldri kjøpt den der selv om det ikke var for at jeg ikke eier noen av dem personlig. Konami og Silent Hill generelt blir bare mer og mer drit. Nå må noen avlive den serien, klarer ikke se den lide lenger :(
 
Skulle tro at å porte var en enkel sak, så det er ganske imponerende at de klarer å knulle det til såpass som de har gjort. Spesielt med tanke på hvor mange utsettelser det har vært. Får håpe de får patcha opp ting og gjøre det bedre i hvert fall. Kommet nok uansett til å plukke det opp av nysgjerrighet.

Er for øvrig Masahiro Ito som har designa det japanske coveret til Downpour. Usikker på om han gjorde de andre.
 

Lodin

Der Waaaah
Hadde aldri kjøpt den der selv om det ikke var for at jeg ikke eier noen av dem personlig. Konami og Silent Hill generelt blir bare mer og mer drit. Nå må noen avlive den serien, klarer ikke se den lide lenger :(
Fisse Memories eide da og det gjør jo etter sigende Downpour også. Ihvertfall litt.
Sterling snakka forøvrig faktisk positivt om Book of Memories på twatter, men det må jeg se før jeg tror på.

E: Ahahahahahahhh
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva i hælvete? :psyduck:

"Øy Ramirez skriv ferdig disse shaderne mens vi stikker og kjøper knark'a."
 
While this item is available from other marketplace sellers on this page, it is not currently offered by Amazon.com because customers have told us there may be something wrong with our inventory of the item, the way we are shipping it, or the way it’s described here. (Thanks for the tip!)​
We’re working to fix the problem as quickly as possible.​
 
Hvor er du siterer fra/hva er sammenhengen her?
 
Kan nesten se for meg at Konami blir nødt til å shippe ut nye forbedrede utgaver. Tviler på at dette kan fikses med patcher alene.
 
De skal det. Silent Hill HD Collection PAL edition
Attention Silent Hill HD Collection PS3 Users: We’re very aware of the PS3 frame rate/lip-synch issues with Silent Hill HD Collection and a patch was already under development.

The patch has been deployed today, and is now available on the PlayStation Network. We’re sorry for any inconvenience and we appreciate your patience.

(Note: This addresses an issue not found in the Xbox 360 version of the game, or the upcoming European release for both platforms.)
Den patchen til PS3 gjorde visstnok pikk, så jeg har ikke så veldig trua på at dette er sant.
Liker også at de ikke skriver nøyaktig hvilket problem den patchen skulle fikse, så det blir uansett noe piss med PAL-utgaven. Håper og tror at de prøver å ordne opp i det her. At Amazon nekter å selge det bør være en fin motivasjon. Flaks for de at IGN er så talentløse at de ga det en 9 rofl. Gjør i hvert fall at de som ikke har skjønt hvor ræv IGN er kjøper det.


Konami bestemte seg også for å utsette BoM i siste liten
http://www.relyonhorror.com/latest-...ed/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
 

demake

Seksuelt godteri
Attention Silent Hill HD Collection PS3 Users: We’re very aware of the PS3 frame rate/lip-synch issues with Silent Hill HD Collection and a patch was already under development.
Hva med issuet om at det ser helt aids ut?