[Multi] Silent Hill: Downpour

Jeg vil ha det. Sikkert et kult co-op-spill, men ikke så kult at jeg gidder å kjøpe en Vita for det.
Skulle blitt gitt ut på PSN og Aracade istedenfor.
 

Lodin

Der Waaaah
Da har jeg bestilt nedbør siden jeg alikevel hadde no rabattkodings som var iferd med å gå ut fra ei nettsjappe. Så får vi se om dette er verdt en sur sild.
 
Fikk Silent Hill HD-driten i posten i dag :(
 
Mitt eksemplar av Downpour er sendt. Dukker mest sannsynlig opp imorgen. Hyyyl \o/
Blir vel akkurat ferdig med The Room til det forhåpentligvis og ikke et sekund for tidlig. Det desidert verste i serien, sett bort fra historien.
 
SH4: The Room er bedre enn alt som har kommet etter, fy faen fuck you i helvete.
 
Var det det at du må innom den jævla leiligheten 620 ganger for å legge fra deg ammo og for å få med deg ting som skjer utafor vinduet eller kanskje en lapp under døra som gjorde The Room bedre? Eller den fullstendige mangelen på ordentlige puzzles? Eller kanskje det at områdene man besøker har så godt som ingenting som er verdt å se på ? Eller kanskje det at spillet sklir ut tll å bli et evigvarende eskort-oppdrag? At monsterdesignet er helt runk? Eller kanskje all den deilige backtrackinga?
 
Shattered Memories er bedre.
Nja, ikke heeelt. Liker begge spillene, SH4 gjorde mye galt men hadde topp atmosfære og uhygge samtidig.
 

Lodin

Der Waaaah
Naj, den offisielle rankingen er: 2, 1, 3, SM, 4 og så resten av skrotspilla. Ikke for det, 4 er det siste jeg vil gå med på at har såpass mye bra ved seg at det er verdt å spille.
 
2, 1, SM, 3, Homecoming, Origins, mobilspillet jeg aldri har prøvd, The Room.

Smoggen i rådhuset i HC alene ga meg mer atmosfære og uhygge samtidig enn hva jeg har sett i 4 så langt. Hjemsøkte lolchairs rofl. En skuffa Roar. :(
 

Lodin

Der Waaaah
Uhmmm, bare jeg som ikke har fått med meg at det ikke er Vatra som har mekka Book of Memories selvom han produsentkisen deres tilogmed ble intervjua om det? Det er fåkkings Wayforward og det meste de lager er veldig bra. :brainfuck:
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Book of Memories skulle vært ute i statene denne uka, men ingen vet hva som skjer. De fleste sjapper har utsatt det til slutten av måneden og Konami gidder ikke si no. Skulle ikke overaske meg om de har glemt å sende det til trykking.
 
Kanskje de kom på at det kan være lurt å promotere litt. Eneste jeg har sett av det spillet hva gameplay var så godt som ingenting. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
Det mest spennende de har gjort i det siste er å true Gaijin med søksmål for selv å ha gitt ut Blades of Time til PC. Tok ikke lang tid før noen forklarte dem at de kun hadde utgiverrettigheter til konsollutgavene.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er et veldig ålreit Silent Hill på de fleste punkter bortsett fra at kampsystemet er skikkelig bedritent. Man kan dog løpe vekk fra de fleste konfrontasjoner og det er nok av liv å plukke opp (ihvertfall på medium) så bare man dealer med det er det levbart. Hadde dog foretrukket at de gikk SH1 til 3-ruten og ga ut en masse ammo istedet.
Men ja, stemninga er ofte veldig creepy og historien man nøster opp fascinerende. Versjonen av SH som sandkasse fungerer veldig bra og minner om 1.
Vil si det ligger et sted mellom det til Wii og 4 på min rangering med 2, 1 og 3 før dem. Vel verdt å spille.
 
Blandet opplevelse for min del. Definitivt en liten skuffelse etter SM, og jeg rangerer det nok bare foran 4 etter første gjennomspilling å dømme. Blir en ny runde til høsten for å ta sidequestene jeg skippa og for å se de resterende sluttene, så får se om inntrykket forandrer seg da. Men det gjorde definitivt mye kult og verdt å spille for sure. Døde forresten i siste del av spillet, ble lite imponert over slutten det ga rofl. Takke faen for at man kan reloade saven der. Fortsatt GOTY 2011, og sikkert i år og.

Fant du forresten kodene til lockerene i starten av spillet ? =D=D=D