SingStar!

#1
Yeah, i dag kom SingStar ut i butikkene, men er det flere enn meg som har skaffet det? Det er ekstremt rått, i hvert fall :D

Brødrene mine og jeg har spilt i hele dag, og tar helt av på de høye tonene i I Believe In A Thing Called Love og Take On Me :p

Sony satser på en like stor suksess som med Eyetoy - de fortjener bedre :tommelopp:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Lodin@19.05.2004, 22.58
Noen som har en endelig liste over låter og pris? Denne saken intreserer meg.
Her er en liste over låter og pris. Du må bare søke etter Singstar i søkemotoren til venstre. Det gikk desverre ikke an å ha en link direkte til spillet.
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Låtliste:


Liberty X - Just a Little
Mis-Teeq - Scandalous
The Darkness - I Believe in a Thing Called Love
A-Ha - Take on Me
Pink - Get the Party Started
Jamelia - Superstar
Motorhead - Ace of Spades
George Michael - Careless Whisper
Avril Lavigne - Complicated
Petula Clark - Downtown
Sophie Ellis Bexter - Murder on the Dancefloor
Daniel Bedingfield - If You're Not the One
Carl Douglas - Kung Fu Fighting
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Westlife - World of Our Own
Ricky Martin - Livin La Vida Loca
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Madonna - Like a Virgin
Roy Orbison - Pretty Woman
S Club - Don't Stop Movin?
Deee-Lite - Groove is in the Heart
Sugababes - Round Round
Elvis - Suspicious Minds
Busted - Crashed the Wedding
Village People - YMCA
Good Charlotte - Girls and Boys
Blondie - Heart of Glass
Dido - Thank You
Atomic Kitten - Eternal Flame
Blue - One Love

Mye bra, mye dårlig...


Prisen er den samme som et vanlig nytt PS2-spill.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Kilik@19.05.2004, 21.38
Liberty X - Just a Little
Mis-Teeq - Scandalous
George Michael - Careless Whisper
Petula Clark - Downtown
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Deee-Lite - Groove is in the Heart
Elvis - Suspicious Minds
Busted - Crashed the Wedding
Good Charlotte - Girls and Boys
Blondie - Heart of Glass
Atomic Kitten - Eternal Flame
Blue - One Love
De sangene har jeg ikke prøvd enda. Men Ain't No Sunshine og Groove Is In The Heart er ikke med, tror jeg... Kanskje de ikke er låst opp, eller noe. Skal sjekke etterpå.

Ikke bli skremt vekk av at mange av sangene suger hestebajs, for underholdningsverdien blir jo desto større :D
 
#7
følger det med mikrofon eller noe å synge i??? :p
er for lat til å skjekke linken :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Mikk følger med ja. Tror faktisk det følger med 2 stykker og.
 
#9
Det følger med to solide mikrofoner, og veiledende pris er 549 blanke, norske kroner (overraskende lite).
 
#10
*drar meg i håret* >_<

Jeg har kun NTSC U/C PS2. Noen som vet når det lanseres på NTSC U/C (hvis det lanseres på NTSC U/C?)?

Har skikkelig lyst på SingStar. Virker ganske så morsomt.

Men, men... Nå får jeg DDRMAX 2: Dance Dance Revolution snart (forhåpentligvis - TBCgames får det inn senest 24. mai), så kan godt vente.
 

Kilik

Lokal moderator
#11
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@20.05.2004, 01.24
*drar meg i håret*  >_<

Jeg har kun NTSC U/C PS2. Noen som vet når det lanseres på NTSC U/C (hvis det lanseres på NTSC U/C?)?

Jeg tipper det kommer til høsten. Tok vel omtrent et halvår før Eye Toy-spillene kom ut i USA etter at de ble lansert i Europa. Man må nok regne med like stor utsettelse denne gangen.
 
#12
Okay, mine damer og herrer, her er den endelige tracklisten:



*Music videos included where available
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#13
Har begynnt å bli litt usikker på om jeg skal kjøpe det, mest på grunn av vaklende økonomi, men jeg skal se om jeg klarer å skrape sammen noe penger.
Virker utrolig kult :tommelopp:
 

Kilik

Lokal moderator
#14
En ting jeg lurer på, er det norske menyer på spillet som på Eye Toy?
Og er tracklisten den samme i Norge som f.eks. i England?
 
#15
Det er ikke norske menyer. Tracklisten i Norge og England er den samme, men jeg ville ikke bli overrasket om for eksempel de sære tyskerne og franskmennene har sin egen liste.
Lurer på hvordan den amerikanske tracklisten blir. Men før Singstar dukker opp i USA, har Europa sikkert fått Singstar: Groove eller noe lignende :)
 
#16
Vi har det og her spiller vi det alle 4, både Lakitu og meg,pluss ungene på snart 3 og 7 år. Og vi digger det alle sammen, og vi skal vise det til besteforeldre og onkler og tanter og de kommer til å digge det rått. Lakitu viste det til noen venner av oss for et par uker siden, og de kunne ikke vente. de sang i flere timer til de ble meget rustne i stemmene sine. Dette er et spill for alle som ikke er redd for å tabbe seg litt ut. Har du Eyetoy så koble kameraet til og, og du får en musikkvideo med deg selv i hovedrollen......
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Mulig jeg spleiser på dette med søsteren min i dag, har hatt lyst på det kjempelenge. Gleder meg vilt!

Pretty Woman, here I come! ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Jeg har kjøpt det, og det... er vilt. Jeg digger det skikkelig, selv om jeg suger på alle sangene. :p
Kan ikke vente med å prøve dette med noen kompiser, dette må vel være tidenes beste party-spill.

Obs: Playback-featuren er slem. :flau: