SingStar!

#62
Opprinnelig skrevet av Kilik+24.05.2004, 21.23-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@24.05.2004, 23.12
Billigste man kan få kjøpt en PAL-PS2 for nå? Skulle prisen bli senket nå? Håper den synker til 999,- veldig snart. Da kjøper jeg en (i hvert fall om det blir lenge til Singstar kommer til Nord-Amerika).
fra MCV UK:

Certainly, Sony has not wanted prices to come down too quickly on PS2 to date. It has held at £139 since reluctantly dropping from £169 in September - five months after Xbox had been cut to £129.

SCEE boss David Reeves was quick to tell the trade last week that even last week's drop to $149 in the US would not make him budge. Something, of course, will be planned for the autumn, but Sony would surely prefer a slight adjustment to £119 or improved software bundles or EyeToy packs at £129.

----------------------------

Billigste jeg har sett er 1490,- på Elkjøp og det ser altså dårlig ut med priskutt i nærmeste framtid... [/b]
Det er vel ingen vits i å kutte prisen når konsollen fortsatt selger som hakka møkk.
 
#64
He he..
Vurderer seriøst å kjøpe singstar nå jeg.
Følger det med en eller to mikrofoner,
eller ingen i det hele tatt.

Det store problemet med dette spillet
er det eneste faktum at jeg hater å synge rett ut,
er det gøy?
Er det andre som meg?
 
#65
Opprinnelig skrevet av Alucard@25.05.2004, 16.09
He he..
Vurderer seriøst å kjøpe singstar nå jeg.
Følger det med en eller to mikrofoner,
eller ingen i det hele tatt.

Det store problemet med dette spillet
er det eneste faktum at jeg hater å synge rett ut,
er det gøy?
Er det andre som meg?
Det følger med to mikrofoner. Jeg liker spill der tilleggsutstyret følger med.

Jeg liker ikke å synge rett ut selv heller, med mindre jeg er alene. Så i starten synger jeg alene, så kan jeg synge med andre til stede når jeg blir god (hvis jeg blir god). Og blir jeg ikke god, så får jeg bare drite meg ut da...
 
#66
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@25.05.2004, 16.14
Og blir jeg ikke god, så får jeg bare drite meg ut da...
Du har skjønt konseptet :D
 
#68
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen+26.05.2004, 20.08-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@25.05.2004, 16.14
Og blir jeg ikke god, så får jeg bare drite meg ut da...
Du har skjønt konseptet :D [/b]
Jeg dreit meg ut på Spaceworld. :p

Jaja, morro var det i hvert fall. Litt synd at man egentlig bare kan stå å nynne sangen, og da klare det bra/greit.

Men spillet skal skaffes, og nå har jeg fått meg PAL-PS2 Silver Edition. :D
Trengte en DVD-spiller i stua, så overtalte mor og far til å kjøpe en PAL-PS2.

Så nå må jeg bare få tak i litt grunker/gryn/spenn, så blir det Singstar på meg også. ^_^
 
#69
Singstar er jevli bra! liker Aha: Take on me!
Fordi da kan jeg synge med min pipestemme *pip*
 
#70
Dette høres ut som et spill med utrolig lang varetid (som alle andre musikkspill).

jeg selv synes jeg er gansge god til å synge :kul: , men jeg vet ikke om andre setter pris på det. :svette:


men dette spillet viker skikkelig skøyete ut ! må nok nesten kjøpe det selv om jeg ikke har så mye penger. får vel rane en gammel dame. :tommelopp:
 
#72
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@19.05.2004, 21.24
*drar meg i håret*  >_<

Jeg har kun NTSC U/C PS2. Noen som vet når det lanseres på NTSC U/C (hvis det lanseres på NTSC U/C?)?

Har skikkelig lyst på SingStar. Virker ganske så morsomt.
kjøp karaoke revolution da vel. utviklet av bemani, utgitt av konami. mye bedre pitch system + at det er 2 michael jacko låter der og.
 
#74
Jeg tror Singstar er det høyeste. Spillet heter jo det, så ganske logisk. Men hvis du mente ranken som er hakket dårligere enn Singstar, så er det Superstar.