SingStar!

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Greit, nå syns tilogmed jeg at det begynner å bli litt mye spam her. Har spilt det en liten stund nå, og favorittene er som følger:
Elvis - Suspicious Minds
Motorhead - Ace of Spades
Good Charlotte - Boys and Girls (kjeft.)
Village People - YMCA
Busted - Glad I Crashed the Wedding

Greit, litt tvilsomme låter, men det blir genialt når man kommer i party-modus. :D
 
#42
Favorittene mine:
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Jamelia - Superstar
Avril Lavigne - Complicated
Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dance Floor
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love

:tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:
 
#43
Jeg venter bare på at Gamesmix skal få fingeren ut av r**** så jeg kan få det i posten snart.

Har prøvd det, utrolig artig :D Tenk deg hvor gøy dette er på vorspiel, nachspiel, ja hele festen?
 
#44
Ja, tenk hvor gøy det hadde vært da.... hele festen... woho... <_<

Neida, skal ikke mobbe, virker litt fett, jeg bare ser for meg hvor latterlig det må se ut og hvor dum man MÅ føle seg hvis man noen gang spiller spillet alene :-/
 
#45
Det er jo en ganske bra "Career"-mode i spillet (kalt "Star Maker") som er tilpasset folk uten venner (eller de som bare vil spille litt i 1-player). Føle seg dum? Neh :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#46
jj halo ur a star act lik one ikk zant lzm!!!1
Å drite seg ut er da del av opplevelsen. Men det sier seg selv at man trenger bøttevis med selvironi for å kunne stå å synge til World of Our Own, da. :p
Folk som bryr seg om hva andre syns er teite. ^_^
 
#47
Endelig! I got teha Singstar!
Har fått paltekontrakt allerede :p !

Mine favoritter er :

Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Motorhead - Ace of Spades
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
 
#48
Opprinnelig skrevet av Hurricane@21.05.2004, 22.44
Endelig! I got teha Singstar!
Har fått paltekontrakt allerede  :p !
Har du ingen venner, siden du bare spiller Star Maker? :p
Jeg er bare i Week 12...
 
#49
Opprinnelig skrevet av Baronen@21.05.2004, 04.06
Greit, nå syns tilogmed jeg at det begynner å bli litt mye spam her. Har spilt det en liten stund nå, og favorittene er som følger:
Elvis - Suspicious Minds
Motorhead - Ace of Spades
Good Charlotte - Boys and Girls (kjeft.)
Village People - YMCA
Busted - Glad I Crashed the Wedding

Greit, litt tvilsomme låter, men det blir genialt når man kommer i party-modus. :D
ACE OF SPADES!!!

Ja, jeg digger Singstar. Spilte/sang det når jeg var hos fetteren min i helgen, det tok av. Faen, dere skulle sett meg da jeg sang I believe in a thing called love av The Darkness. Dørti dænsing var også en del av sangen for meg.

Men, så har det seg slik at jeg ikke har PS2. :(
Noen som vet om Singstar, evt. et annet karaoke-spill, kommer på Xbox?

For dét var faen meg rått.
 
#50
SingStar er forevah PlayStation-eksklusivt, siden det er laget av Sony. Konami har laget to spill i Karaoke Revolution-serien, men jeg vet ikke om de har kommet til Europa eller om de noen gang gjør det. De er også PS2-eksklusive, så vidt jeg vet (men det er i det minste en sjanse for at de dukker opp på andre konsoller).
Det må også nevnes at SingStar har originale musikkvideoer og låter, mens Karoke Revolution har versjoner av kjente sanger som er laget in-house i Konami. Altså "hjemmelagde" karaokeversjoner av kjente sanger.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Hurricane+22.05.2004, 18.41-->
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@22.05.2004, 00.58
<!--QuoteBegin-Hurricane
@21.05.2004, 22.44
Endelig! I got teha Singstar!
Har fått paltekontrakt allerede  :p !

Har du ingen venner, siden du bare spiller Star Maker? :p
Jeg er bare i Week 12...
JO! har det, men vi spiller Star maker sammen! <_<
Din fis! :p [/b]
Jepp SingStar er grisefett!

Jeg suger så det holder da, Hurricane vinner alltid, får bare sånn 4000 poeng, mens Hurricane får dobbelt så mye, det er det beste siden EyeToy!

Den beste sangen å synge er helt klart Motorhead Ace Of Spades og The darkness Love Is Only A Feeling!
 
#53
Søstra mi er bedre enn deg!
Hun kan ikke et eneste ord engang.... :D

Må innrømme at, Boy&Girls sangen fra Good Chatrlote..... er faktisk kul å synge!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Everybody was kung-fu fighting! Those kicks were fast as lightning! hahah, godsangen. :D
Søsteren min har blitt skikkelig hekta også, nå knabber hun det med seg til venninner og hele pakka. :O
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Søsteren min og venninnene hennes synger de verste boyband-sangene i bakgrunn nå. *På med headset*
 
#58
Ah, så det på Spaceworld i Asker. Han duden i kassa skulle ha meg til å synge i butikken, men ikke faen om jeg skal drite meg helt ut der (spesielt ikke når jeg er så hes). Men faen å det virka fett. Det er virkelig surt å ikke ha PAL-PS2 nå. Håper virkelig det kommer på NTSC U/C snart. Må ha det. Bare må ha det.

Billigste man kan få kjøpt en PAL-PS2 for nå? Skulle prisen bli senket nå? Håper den synker til 999,- veldig snart. Da kjøper jeg en (i hvert fall om det blir lenge til Singstar kommer til Nord-Amerika).

Edit.
For release in Europe only.
Det står det på IGN. <_<
 

Kilik

Lokal moderator
#59
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@24.05.2004, 23.12
Billigste man kan få kjøpt en PAL-PS2 for nå? Skulle prisen bli senket nå? Håper den synker til 999,- veldig snart. Da kjøper jeg en (i hvert fall om det blir lenge til Singstar kommer til Nord-Amerika).
fra MCV UK:

Certainly, Sony has not wanted prices to come down too quickly on PS2 to date. It has held at £139 since reluctantly dropping from £169 in September - five months after Xbox had been cut to £129.

SCEE boss David Reeves was quick to tell the trade last week that even last week's drop to $149 in the US would not make him budge. Something, of course, will be planned for the autumn, but Sony would surely prefer a slight adjustment to £119 or improved software bundles or EyeToy packs at £129.

----------------------------

Billigste jeg har sett er 1490,- på Elkjøp og det ser altså dårlig ut med priskutt i nærmeste framtid...
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#60
Meg og en kamerat var og prøvde det på Spaceworld i Stavanger igår og tok helt av. Etter at vi hadde sunget ferdig så vi at det sto masse folk bak oss og og glodde. :ler:
Uansett, dette skal jeg definitivt ha!