Siste spill du kjøpte

Det var 1080 avalanche og zelda collecters edition. Kjøpte det kun for zelda discen, 1080 var en ENORM skuffelse.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
La oss gå tilbake noen år (husker ikke hvor mange, men jeg et sted mellom 95' og 97') Stedet er en ferge på vei fra Sverige til Finland. På den ferga befinner jeg meg, og et eller annet sted ombord befinner det seg en heftig sak med ratt og pedaler, samt en massiv SEGA-logo. Jepp, spillet er Sega Rally, og etter å ha vekslet meg til noen finske mark, stapper jeg en mynt i maskinen og vips er jeg i himmelen. SEGA Rally var da - ved siden av OutRun - Det tøffeste bilspillet jeg noen gang hadde vært borti. Jeg har også vært borti det flere ganger senere, men det begynner å bli noen år siden.

Så, wham! bam! zam! Frem til 2004. Jeg får en pakke fra play-asia, og er meget spent på innholdet. (vel, spent og spent. Jeg vet jo hva den inneholder) Øynene mine formelig lyser opp når jeg ser innholdet. Jeg preller av forseglingen, og stapper spillet i Saturnen.

Arcade>Championship>valg av bil>Start.

Den første banen lastes inn...

Umiddelbar reaksjon = "Øhh, jahh"
Selvsagt var jeg forberedt på det, men jeg husket jo at spillet hadde slik knallgrafikk sist jeg spilte det.

Ti sekunder senere er grafikken glemt, og spillgleden på topp.
Rett og slett fantastisk. Spillet tar ca. 3,5 minutter å runde, (Det er tross alt en arkadekonvertering) men det er allikevel så fantastisk at man bare spille en gang til. At det det rett og slett er grisevanskelig å nå toppen på high-scorelista gjøre det bare enda mer underholdende.

Jeg tror jeg konkluderer med noe så enkelt som at om du eier en Saturn MÅ du ha dette spillet. Enten du har opplevd det på en ferge på vei til Finland eller ikke :p

Med andre ord: Mitt siste spillkjøp var SEGA Rally til Saturn.
 
Pokémon Leaf Green
Plattform: GameBoy Advance | Versjon: Nord-Amerikansk | Butikk: DVDBoxOffice | $56.95 CAD
Ja, jeg fikk det jeg forventet, en «remake» av Pokémon Red/Blue. Har spilt rundt 8 timer så langt, og må si jeg er ganske hekta. Spillet er ikke like artig som da jeg rundet Pokémon Yellow første gang, men det er helt klart underholdene. Det som virkelig drar meg videre i spillet, er det at jeg senere kan linke opp med Ruby/Sapphire for å bytte over Pokémon derfra, samt at jeg kan koble opp mot Pokémon Colosseum og spille i full 3D med lekre effekter. Gleder meg til å lage forskjellige team. Utrolig fengende spill, og jeg er så absolutt fornøyd med kjøpet. Beste GBA-spill så langt i år.

Power Stone
Plattform: Dreamcast | Versjon: PAL | Kjøpte det av Jani | Pris: 110 NOK
Et veldig artig spill, særlig i multiplayer. Minner litt om Super Smash Bros., forskjellen er at gameplayet foregår i full 3D. Stilige angrep, og artige karakterer. Veldig fornøyd med kjøpet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kunne ikke motstå fristelsen å kjøpe Contra: Shattered Soldier (PS2) brukt på Spider-Man.

Første gang jeg spilte det var på Easy, med 10 liv. Fikk Game Over før første levelboss. <_<
 
Siste var Final Fantasy XI, kjøpte det kanskje mest pga. det var et Final Fantasy spill. :/
Helt ok, var kanskje litt mer enn et vanlig online RPG da.
 

Lodin

Der Waaaah
Fant en brukt kopi av Clock Tower 3 på Spidern i går. Hadde hørt det skulle være skikkelig sugent, men etter litt undersøkelser ble jeg endelig overbevist om det motsatte.
Nå må jeg bare få runna SH4 først.
 
Kjøpte Silent Hill 4 og Burnout 3 for noen dager siden. To spill jeg likte veldig godt. Spesielt Burnout 3 er et utrolig kult spill (men NFS: Underground er bedre). Det neste jeg kjøper blir vel San Andreas eller Killzone...eller begge. Håper bare MGS3 kommer snart.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg kjøpte meg pokemon Leafgreen, 500 på Elkjøp... Var i butikken da den åpna bare for å være helt sikker... Jeg som har høstferie og greier! Det kaller jeg lidenskap, jeg er en sann pokenerd :D
 
Betalte 79,- for James Bond: Agent Under Fire til PS2 nettopp... kansje ikke verdens beste spill, men faen, det var jo så billig atte. :)
 
1080: Avalanche
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | DVDBoxOffice | Pris: $34.95 CAD
Med tanke på at det var så billig, og at man kunne få med en Freeloader til $9.95 CAD om man kjøpte et GameCube-spill, så kjøpte jeg dette. Spillet er ikke bedre, men heller ikke dårligere enn SSX 3. Det byr bare på et helt annet gameplay der fart spiller en stor rolle, i forhold til SSX 3 som fokuserer mer på triksene. 1080: Avalanche byr på en fantastisk fartsfølelse, og et ganske solid trikse-system. Har lest det ikke er så veldig langt, men jeg skal kose meg med det så lenge det varer - eller til jeg blir lei. Og til den prisen var det et godt kjøp!