Siste spill du kjøpte

Husker faktisk ikke hva jeg kjøpte sist, men jeg veit hva det neste spillet jeg kjøper bli.. GTA san andreas :D Gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Pokémon LeafGreen, det er skikkelig ålreit!!! gir meg tilbake den følelsen jeg hadde da jeg spilte for mange hgrrens år siden ( tror ikke på gud...) Jepp det er ålreit!
 
Kjøpte Resident Evil:Outbreak her om dagen. Utrolig skuffende spill. Jeg erger meg over at det ikke ble sluppet til Xbox istedet pga av det velutviklede xbox live.

Er nok fordi at xbox selger meget dårlig I japan, men de kunne portet spillet til xbox for amerika og europa.
 
Kjøpte Animal Crossing til Gamecube for et par dager siden og hittil er jeg storfornøyd. Dette spillet deler favoritt-plassen for GC spill jeg eier med The WindWaker.

Utrolig bra spill :) .
 
FIFA Football 2005
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
FIFA, ja. Jeg må si jeg ble possitivt overrasket. Spillet er underholdene, og det gir litt ekstra fotball-følelse av å spille med sitt eget lisensierte favoritt-lag. «First Touch»-opplegget fungerer også fint. Jeg er godt fornøyd, og gleder meg til å spille det over XBox Live.
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@11.10.2004, 18.31
FIFA Football 2005
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
FIFA, ja. Jeg må si jeg ble possitivt overrasket. Spillet er underholdene, og det gir litt ekstra fotball-følelse av å spille med sitt eget lisensierte favoritt-lag. «First Touch»-opplegget fungerer også fint. Jeg er godt fornøyd, og gleder meg til å spille det over XBox Live.
115427​
Du har aaaaalt for mye penger. Hopp i en brønn eller noe...
 
Opprinnelig skrevet av plan_9+11.10.2004, 19.34-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@11.10.2004, 18.31
FIFA Football 2005
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
FIFA, ja. Jeg må si jeg ble possitivt overrasket. Spillet er underholdene, og det gir litt ekstra fotball-følelse av å spille med sitt eget lisensierte favoritt-lag. «First Touch»-opplegget fungerer også fint. Jeg er godt fornøyd, og gleder meg til å spille det over XBox Live.
115427​
Du har aaaaalt for mye penger. Hopp i en brønn eller noe...
115430​
[/b]
Jeg burde kanskje skrevet "549 / 3". Jeg kjøper ikke alle spillene selv. Kjøper de fleste med brødrene mine.
 
Donkey Konga
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $75.95 CAD + 161 NOK (avgifter/toll)
Utrolig underholdene spill, og i forhold til pris slår det alle de musikk/rytme-spillene jeg har (Singstar og DDRMAX2: Dance Dance Revolution). Dance Dance Revolution er selvfølgelig moro, men det krever et par tusen ekstra for en metall-matte, og plast-matte er ikke like bra... Mange av låtene i Donkey Konga er noe sære, men det er også en del bra. «We Will Rock You», «On the Road Again» og «The Legend of Zelda Theme» er blant mine favoritter. Ja, jeg må innrømme at jeg liker «Pokémon Theme» også. Jeg var forresten litt heldig her. Prisen har økt til $95.95 CAD på DVDBoxOffice, og jeg antar det er fordi spillet måtte bli sendt med DHL. Spillet er å anbefale, spesielt om du liker rytme-spill, eller bare er ute etter et party-spill.
 
Jet Set Radio Future [XBOX] Kostet 79 kr på Spaceworld
Har ikke fått prøvd det enda, men spillet ser ivhertfall veldig pent ut.

Final Fantasy VII Platinum [PS] Kjøpte det for 99 kr på gamesmix.com
Spillet som får alle Square-fanboys til å kreme i buksene sine. Fett spill, materia-systemet er veldig bra og det samme er musikken, dessverre er spillet den uhelige innehaver av verdens mest irriterende sidefigur, Homokatta ™®©.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Rocky: La meg bare få si "låll™".

Psycho Mantis: Hvordan gjør dere det med spillene når dere flytter hjemmefra? Jeg hadde ikke fiksa å miste 2/3 av spillene mine. Nei, takke seg til enebarnhet. :flau:

Siste spillet jeg kjøpte var GTA: San Andreas. Dvs. jeg har betalt det, men spillet får jeg jo ikke før 29:ende.

Ellers har jeg kjøpt:
Monkey Island 3
The Sims 2
Super Mario World (SNES) (enda et eksemplar. fikk det egentlig gratis, men, men.
Super Mario World 2 (GBA)
 
Darkstone og Simon the Sorcerer 3d. Fant dem begge billig her i Bergen. Har ikke spilt noen av dem enda. Men det er fordi jeg er optatt med andre spill for tiden!
 
| Fable | Xbox | Pal | Spaceworld: 599,- |

Førsteintrykket var rett og slett jævla bra. Det var ingen lang og kjedelig intro der de må fortelle hele historien, nei, du starter nesten med en gang og du spiller historien. Nå har jeg blitt 22 år og ser meg rundt etter en dame. Jeg skulle også kjøpe hus, men manglet et par hundre 'penger' (husker ikke hva det heter på spillet) så jeg gamblet og spilte litt pengespill. Nå sitter jeg igjen med den nette sum av 100 'penger', og huset kostet 5000. -Men bra er det. Det er sikkert og visst.
 
Psycho Mantis: Hvordan gjør dere det med spillene når dere flytter hjemmefra? Jeg hadde ikke fiksa å miste 2/3 av spillene mine. Nei, takke seg til enebarnhet.  :flau:
Godt spørsmål.

Jeg tror jeg kjøper meg inn i brødrene mines andel. Jeg antar de ikke bryr seg like mye om de eldre konsollene når XBox 2, PS3 og N5 kommer, så jeg får vel en rimelig lav pris (kan jeg i hvert fall håpe på).
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Skaffet meg Beyond Good And Evil til PC idag for 99 kroner. Skal spille det imorgen. :)