Siste spill du kjøpte

Command & Conquer: Red Alert
Plattform: PC | Versjon: Europeisk | Butikk: Elkjøp | Pris: 99 NOK
Liker Command & Conquer: Red Alert 2 godt, så plukket like gjerne opp dette. Virker artig, men det merkes at det er en del eldre enn 2-eren. Er mest for samlingens skyld ... Og at jeg ville ha noe å spille den dagen.

Wario Ware Touched!
Plattform: Nintendo DS | Versjon: Nord-Amerikansk | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $49.95 CAD
Mitt første «Wario Ware»-spill faktisk. Interessant, morsomt og sært. Ganske underholdene, men føler det mangler et eller annet ... Multiplayer? Hm.

Star Fox Assault
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $63.95 CAD
Mitt tredje «Star Fox»-spill, og hva kan man si? Jo, det er ganske underholdene, selv når man er på land. Multiplayer er også ganske artig. Men det kunne vært bedre. Jaja, jeg liker det ganske godt for øyeblikket. Så får jeg se hvor mye jeg ender opp med å spille det.
 
Kjøpte meg Mercenaries: Playground of destruction i går.
Ganske så overaskende bra spill faktisk. Virker som jeg har et nytt prosjekt på gang=D

Også kom jeg akkurat rett hjem fra Spiderman med Wario Ware Touched.
Har ikke spilt det så mye, men etter denne posten kommer jeg til å slenge meg på DSen:D
 
Mercenaries: Playground of destruction og Mechassault 2: Lone Wolf er mine siste innkjøp. Angrer ikke, disse to spillene er full av action akkurat slik jeg liker det. :)

MGS 3 skal kjøpes når påskenferien er i gang, underholdning for alle penga :tommelopp:

EDIT: Shadar: Hvordan er Scrapeland. Har seriøst vurdert å skaffe det, men jeg har lyst til å høre meningen til en ærlig sjel. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Så var Wario Ware til DSen og MGS3 i hus. Bare så synd at jeg ikke får spillt noe særlig MGS3 pga. det dumme treffet. :ehm...:
 
Ble nok Metal Gear Solid 3 på meg i går :)
Må innrømme at jeg ikke ble like imponert som jeg trodde jeg skulle bli, men jeg har nok ikke kommet langt nok ut i spillet for å kunne få noe skikkelig inntrykk enda så det kommer seg nok etter hvert.
 
Hvordan er det å spille det, egentlig? jeg håper det ikke har The sims faktor, dvs. at man må spise til tider og utider. Hvordan funker det i praktis? Kan du gå lenge uten føde?

Synes dere det er bedre en mgs2?
 
Finnes det ikke nok emner om MGS3 allerede?

Idag mottok jeg Resident Evil 2 fra PlayX som jeg bestilte for ca tre uker siden. Hadde vært en liten fordel om de hadde informert oss om de hadde spill inne eller ikke. Så slipper jeg å vente i flere uker på at de skal først bestille spillet fra UK, for så å sende det til meg.
Spillet i seg selv er underholdning av knall klasse. Muligens det beste Resident Evil-spillet noensinne. Grafikken var heller ikke så dårlig som en skulle tro. Karakterene ser mye bedre ut nå som teksturene ikke renner ut over hele skjermen. Det eneste som ser rimelig datert ut er filmene. Men de er tøffe allikevel. Spillet husket jeg overraskende lite av. Jeg har heller ikke prøvt å runne b-scenarioet med noen av karakterene (kun runnet det en gang med hver av dem, rimelig teit av meg ja), så dette er for meg et fornøyelig gjensyn. Spilte spillet 4 timer i strekk tidligere i dag. Nå har jeg altså ENDA mer å drive med mens DS er på vei. Er dyrt å vente gitt.

Edit:
Vil bare legge til at jeg runde spillet i går. Med en sammenlagt spilletid på 4 timer og 1 minutt. Enkelte spill er virkelig korte. Dette er til nå et av to spill jeg har runnet samme dag som jeg kjøpte dem, det andre er Max Payne 2. Heldigvis kan jeg nå starte og spille B-scenarioet til Claire. Problemet er bare at jeg var litt grådig som Leon og stakk av maskinpistolen, uten at jeg hadde brukt et eneste skudd av den da spillet var over. Nå får jeg derfor ikke tilgang til den som Claire, ergo får jeg aldri brukt den... Det er jo nå jeg trenger den mest, nå som Mr. X har ankommet festen.
 
hmm , bestilte meg nylig , Tekken 5 og Smackdown vs. Raw og ps2 Ntsc så jeg sitter og venter på at d skal komme :p

før det så kjøpte jeg meg , Ufo - aftermath ganske grei etter følger av ufo og xcom serien egentlig. bra at de holdt på Singel player delen enda.

så måtte jeg selfølgelig kjøpe meg tekken tag på nytt siden oX og Nukeluz spilte i hjel det jeg hadde frafør av :p
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@06.03.2005, 18.05
så måtte jeg selfølgelig kjøpe meg tekken tag på nytt siden oX og Nukeluz spilte i hjel det jeg hadde frafør av :p
185914​
Tenkte jeg skulle være høfflig å si at det nærmer seg kvelden for den cd'en der også... Men denna gangen tror jeg det er PS2 sin skyld :p

T5 er det nyeste her forresten, alle skal være Tekken Lord :p
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+07.03.2005, 05.51-->
<!--QuoteBegin-Crosis
@06.03.2005, 18.05
så måtte jeg selfølgelig kjøpe meg tekken tag på nytt siden oX og Nukeluz spilte i hjel det jeg hadde frafør av :p
185914​
Tenkte jeg skulle være høfflig å si at det nærmer seg kvelden for den cd'en der også... Men denna gangen tror jeg det er PS2 sin skyld :p

T5 er det nyeste her forresten, alle skal være Tekken Lord :p
186152​
[/b]
hehehehe :p jaja synd , men vi har da 2"3" tekken tags .
vi overlever nok nå som vi har 5`ern hehehe..
 
Fikk meg Mario Power Tennis på lørdag!
Det er faktisk ganske kult...
Spillte det litt på lørdagskvelden sammen med en på 38, en på 36, ei på 40 og selvfølgelig meg =)
De ville absolutt ikke slutte å spille, ganske artig det da..