Siste spill du kjøpte

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@14.01.2005, 10.45
Forresten, Houseman, du har flere innlegg enn meg. Og det er faen meg noe du burde ta veldig alvorlig.
163314​
Jeg har nok skrevet flere innlegg enn deg per dag ganske lenge, og da tar man vel igjen selv de med mange innlegg til slutt. Jeg brukte litt over to måneder fra å komme fra 2000 til 3000 innlegg, og det sier vel sitt. Velger å skylde på at jeg har hatt mye fritid i det siste. Forhåpentligvis får jeg mer å gjøre etter hvert og dermed mindre tid til å rote rundt på SG. Men ja, det er fritidsløst. <_< Helt riktig.

Det ble for øvrig 20,5 $ i frakt fra Play-Asia, og det var det billigste alternativet. Men forhåpentligvis er den paraplyen usannsynlig rå.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Knasen@09.01.2005, 15.01
hehe, du har gått tilbake til de gamle tider med PS 1? Samme har jeg gjoort. Kjøpte meg tre spill for en 150kr. Metal Gear Solig, SIlent Hill 1 og Dino Crisis. Leve de gode gamle tidene.
160885​
Jepp. Det kommer ikke så mye interessant for tiden, så da må man gå til anskaffelse av gode, gamle titler. Gikk nettopp gjennom Medievil, som jeg bare har spilt demo av før, og det var herlig. Det er tross alt på PSX alle de beste spilla er.

Auksjonen er ikke slutt enda, men når jeg vinner den er Crash Bandicoot det siste spillet jeg har kjøpt. Et av de beste platformspillene evahr.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kjøpte Medievil 2 på Spiderman i går. Hurra for meg.
 
Resident Evil 4
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: TBCgames | Pris: 576 NOK
Har spilt i rundt 5 timer nå, og det er helt fantastisk. Nervepirrende og action-fylt hele veien, med en intens og spennende handling.
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@16.01.2005, 15.21
Resident Evil 4
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: TBCgames | Pris: 576 NOK
Har spilt i rundt 5 timer nå, og det er helt fantastisk. Nervepirrende og action-fylt hele veien, med en intens og spennende handling.
164271​

Me 2!
Resident Evil 4.
Genialt spill. :tommelopp:
 
Halo 2
Plattform: Xbox | Butikk: Elkjøp | Pris: 499,- (trur eg)
Kommentar: Kort fortalt eit veldig bra spel med grafikk, gameplay, atmosfære/stemning, historie, musikk og lyd i særklasse - iallfall etter min smak. Nå har også covenants fått meir personlegheit, noko dei fleste sikkert husker ikkje var spesielt gjennomarbeida i forgjengaren. Skal eg vere pirkete kan ein kanskje trekkje litt på at pistolen har mista sitt kjære kikkertsikte - eit tilbehør eg var særs glad i. Dette ér uansett eit av dei beste spela 2004. Terningkast: 6.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har kjøpt disse spillene de siste dagene:

Crash Bandicoot 3
Resident Evil 3 (PSX)
Resident Evil Zero (GC)
Resident Evil Remake (GC)

Men GameCube har jeg ikke kjøpt enda...
 

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte meg nylig X-men Legends til boxen. Blei gledelig overaska at de holdt seg nogenlunde lojale mot tegneserien og ignorerte filmene.
Også fett at "Bender" har stemmen til Juggernaut. :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Viewtiful Joe (GC). 124 kroner er nesten gratis. Og innen jeg har fått tid til å spille spillet og er klar for toeren, har vel det også blitt satt ned i pris, så. :D
 
Donkey Kong: Jungel Beat er vel det siste spillet jeg kjøpte... og nå går jeg å lurer på om World of Warcraft er verdt å fucke opp livet mit for.... hmmm :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Skal vi se ... Jeg har kjøpt Max Payne 2: The Fall of Max Payne (Xbox) og Resident Evil: Outbreak (PS2, NTSC) av to brukere her på forumet. De kostet ikke mer enn 400,- pluss porto til sammen. Lucky! :)) Det sistnevnte er dessuten flunkende nytt og har fortsatt forseglingen intakt.

RE: Outbreak er riktignok blant de svakere RE-spillene, men jeg samler på hele serien og mangler nå bare Resident Evil 3 (GC) for å ha heile driden.

De to spillene føyer seg inn i rekka av spill jeg har liggende på vent. Jeg tror vi (dvs. jeg og meg selv) er oppe i et tosifret antall spill jeg ikke har begynt på ennå.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.02.2005, 21.13

De to spillene føyer seg inn i rekka av spill jeg har liggende på vent. Jeg tror vi (dvs. jeg og meg selv) er oppe i et tosifret antall spill jeg ikke har begynt på ennå.
180137​
Er du schizofren? :radioaktiv:
 

SHDR

Gullmedlem
Harrh. Da var Devil May Cry 3, Virtua Fighter 4 Evo og Street Fighter 3, samtlige i japansk utgave, i hus. Legg til promoer på Ace Combat: Squadron Leader og Crash'n'Burn, og vi har noe å gjøre i aften. Takk til Nordisk Film og Play Asia for å gjøre livet mitt billigere.

Viewtiful Joe 2 og Ninja Gaiden har dog ikke nådd frem enda. Curse you, tollvesenet! Om de har interceptet de flotte pakkene mine skal hoder rulle.