Siste spill du kjøpte

F

Fanta Boy

Gjest
#22
Super Mario Sunshine
Plattform: GameCube | Versjon: PAL | Butikk: Lekebutikk | Pris:299
Kjøpte spillet i går(Players choice utgaven) har ikke spillt enda men skal sette meg ned etter på(glede ræva av seg). Så jeg skriver litt mer her etterpå. :tommelopp: Prøvde det nå, utrolig flott spill, det er utrooooolig grafikk og alt. Wow kult spill, men det er jo vanskelig til og være mario, savner de gamle Melee angrepa ellers var dette et kjempe fett spill, nest beste mario!

1.Super mario bros 3
2.Super mario sunshine
3.Mario64(har ikke spillt så mye)
4.Super Mario world
 
#23
Splinter Cell (GameCube) - 399,- på Elkjøp
Kjøpte dette spontant for et par uker siden, men synes det er ekstremt oppskrytt. Det er slett og rett ganske kjedelig å spille - når jeg spiller det, får jeg bare lyst til å spille Metal Gear Solid istedenfor, som er mye bedre gjennomført på alle områder.

SingStar (PlayStation 2) - 599,- på Expert
Jeg har skrytt så vilt av dette spillet andre steder på forumet, så denne gangen nøyer jeg meg bare med å si tidenes partyspill.

Super Mario Sunshine (GameCube) - 299,- på Elkjøp (ikke Player's Choice)
Jeg har spilt dette ganske mye hos andre folk før, men for en ukes tid siden fant jeg ut at jeg hadde veldig lyst til å eie det selv. Derfor kjøpte jeg det for et par dager siden, og angrer ikke. Det er deilig å styre Mario rundt omkring! Undervurdert spill.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@28.05.2004, 15.57
Splinter Cell (GameCube) - 399,- på Elkjøp
Kjøpte dette spontant for et par uker siden, men synes det er ekstremt oppskrytt. Det er slett og rett ganske kjedelig å spille - når jeg spiller det, får jeg bare lyst til å spille Metal Gear Solid istedenfor, som er mye bedre gjennomført på alle områder.
Er 100% enig. Splinter Cell er enormt kjedelig i mine øyne. Hadde det på XBox før, og solgte det bare uker senere. Metal Gear Solid er mye, mye bedre, ja.

----

Men over til emnet. Kjøpte nettopp et spill av GarlandG.

Final Fantasy IX
Plattform: PlayStation | Versjon: NTSC U/C (Greatest Hits) | Kjøpte det av GarlandG | Pris: 300 NOK
Har spilt det i litt under 2 timer, og så langt er jeg godt fornøyd. Virker som et veldig bra RPG, og jeg har ikke noe negativt å si om det så langt. Og Vivi er rå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#25
Onimusha Warlords (PS2)

Kjøpte det fra Aquila, og jeg har spilt det i halvannen time. Førsteinntrykket er bra … greit at Sammy autotargeter nærmeste fiende, men noen ganger hadde det vært praktisk å få inn det siste slaget på den store demonen, og ikke begynne å slå på de små som allerede har fullt liv. Grr. Dessuten burde man kunne valgt mellom engelsk eller japansk voice acting. Får noia hver gang noen prøver å uttale Samanosuke.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#27
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@28.05.2004, 14.57
Super Mario Sunshine (GameCube) - 299,- på Elkjøp (ikke Player's Choice)
Jeg har spilt dette ganske mye hos andre folk før, men for en ukes tid siden fant jeg ut at jeg hadde veldig lyst til å eie det selv. Derfor kjøpte jeg det for et par dager siden, og angrer ikke. Det er deilig å styre Mario rundt omkring! Undervurdert spill.
Det du sier er så sant...*snufa* :grine:
Er HELT enig med deg.
 

Terje

mostly harmless
#28
Sist gang jeg kjøpte så kjøpte jeg to:

Baldur's Gate - Dark Alliance 2,
Legacy of Kain - Defiance

Begge til PS2.
 
#29
Pikmin [GC] Bytta det til meg fra en kompis, men koster bare 299,- nytt de fleste steder
Nintendo har ikke akkurat svulmet over av nye franchiser denne generasjonen, men dette er et av de få (om ikke det eneste) nyskapende spillet de har lagd til GC'en. Dette er et strategi-spill hvor du kontrollerer Pikmins (opptil 100 stk) for å løse oppgaver. Sinnsykt bra musikk, varierte omgivelser, men dog litt for kort. Kan rundes på to dager hvis man går litt inn for det (sikkert på en dag og). Anbefales til de som har lyst til å prøve et litt annerledes konsollspill og er lysten på en gosselig spillopplevelse.
 
#30
DDRMAX2: Dance Dance Revolution
Plattform: PlayStation 2 | Versjon: NTSC U/C | Butikk: TBCgames | Pris: Ca. 525 (inkl. frakt)
Utrolig morro spill. Jeg er så og si helt hekta. Har ikke spilt noe særlig DDR (eller Dancing Stage) før, så spiller kun Beginner (og litt Light) nå i begynnelsen. Har så langt klart AA på Heaven (Beginner), og det er vel det beste jeg har klart. Men med øving så kan jeg vel få til bedre (AAA er vel det beste?), og også gå over til Light og enda vanskeligere vanskelighetsgrader. Man må selvfølgelig ha dansematte.
 
#31
Ninja Gaiden
Xbox |DVDboxoffice.com |NTSC U/C |Pris:ca. 320 NOK (husker ikke bombesikkert)
Spillet som er rost opp i skyene, havnet plutselig i postkassa i mi i går. Har ikke fått tid til å teste det enda, så så mye mer kan jeg ikke si, men det virker utrolig bra.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#32
Sword of Mana

Yeah baby! Kjøpte dette spillet etter å ha lånt "mystic Quest" av en venn av broren min. Når jeg fant ut at dette var remaken av dette spillet, hadde jeg ikke noe valg. jeg måtte ha det. Ble sinnsykt glad når jeg hørte at de hade beholdt den gamle musikken.
 
#33
Metal Gear Solid 2: Substance
Plattform: PS2, Versjon: PAL, Pris: kr 299,-, Butikk: Free Record Shop

Jeg kjøpte meg dette spillet i går. Jeg har MGS 2: Sons Of Liberty fra før av, men jeg hadde bare nødt til å skaffe meg dette også :p
Da jeg spilte spillet første gang ble jeg overrrasket. Skatingen var mye gøyere enn jeg hadde forventet, og Snake Tales oppdragene var også morsomme. Det fulgte med en hel haug med VR-Missions. De var veldig bra.
Alle som har MGS 2: SOL bør skaffe seg dette, hvis de er skikkelige fan av MGS serien, og hvis de finner det til en billig penge.
Jeg ble i hvertfall veldig fornøyd med spillet :tommelopp:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#34
Don't let this topic diieeee!

Beyond Good & Evil
PS2 | PAL | Kr 299,- på RAM&ROM

Fikk endelig satt med ned og spilt dette litt. Førsteinntrykket er VELDIG BRA! Flott grafikk, digg character design, fin musikk, kjempebra voice acting, og en historie med mye potensial. Slåssekontrollene er heller ikke altfor gælie. Minner litt om Prince of Persia:SoT i så måte. Veldig fornøyd hittil, og til 299,- på RAM&ROM er dette et spill du må ha hvis du liker adventure. :tommelopp:


Coming soon: Rygar - the Legendary Adventure.
 
#35
Ai, vi har jo dette topicet, jo!

Full Spectrum Warrior
Xbox NTSC - dvdboxoffice.com - Pris: ca 330 NOK

Enormt bra spill som virkelig gir et godt innblikk i militæret. Dette er realisme på sitt sterkeste, og jeg, som generelt sett ikke har noe særlig til overs for de fleste av dagens krigsspill, var ikke sen med å si at i min mening er dette tidenes krigsspill.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Xbox NTSC - dvdboxoffice.com - Pris: ca. 330 NOK

Har bare fått spilt treningsoppdraget, og litt av det første oppdraget (spilletiden min har nok tilhørt Full Spectrum Warrior), men kan allerede nå si at dette er et stjernespill, og har flere forbedringer fra 1-en, selv om gameplayet er så og si helt likt. Liker veldig godt snikespill, så dette er absolutt et spill for meg.

Pre-order:
Halo 2 Limited Edition
Xbox NTSC - dvdboxoffice.com - Pris: ca. 455 - Lansering: 9. November

:)
 
#36
Siste spillet jeg har kjøpt er:
Half-Life: Generation

Half-life: Det var ganske kult.
Half-life: Blueshift: det syntes jeg var helt rått! Der man ser hendelsene i Half-life original ut av en vakts perspektiv.
Half-life: Opposing Force: Greit nok... Men ble litt lei...
Counter-strike: Ble så hekta på spillet at jeg ikke fikk være på pcn på en uke :svette:
 
#37
Paper Mario
Plattform: Nintendo 64
Format: PAL
Pris, sted: 200 kroner (brukt), Spillegal

Som dere ser skaffet jeg meg dette spillet her på Spillegal. Paper Mario er det andre spillet i RPG-serien om Mario, der Super Mario RPG til SNES er det første og Mario & Luigi: Superstar Saga foreløpig det siste. Paper Mario er kjent som et av de beste rollespillene til N64, og det med god grunn.

Det er nok enkelte faktorer som flimrer litt i Paper Mario, deriblant historien. Denne er ikke noe særlig bedre enn hva man forventer av plattformspillene med Mario i hovedrollen. Det er relativt uvant å spille et såpass ambisiøst rollespill med en så svak historie, men etter en stund tenker man ikke særlig over dette. Takk og lov veier gameplayet opp for historien. Turbaserte kamper som involverer spilleren og et herlig puzzle-basert gameplay utenfor kampene gjør Paper Mario utrolig artig.

Spillet anbefales både til nye og hardbarkede spillere innen rollespillsjangeren. Dessverre er Paper Mario blitt et av de mer sjeldne spillene til N64, hvilket igjen betyr at du sannsynligvis må ut med en relativt høy sum for å sikre deg det.
 
#38
Pandora Tomorow til PS2, 499 på elkjøp i sandvika
 
#39
Galleon til Xbox.

Ikke overse denne perlen av et action/eventyr spill. Miks av Tomb Raider, Prince of Persia og ICO. Verdt 600 kroner, uten tvil.
 
#40
siste spillene jeg kjøpte var på elkjøp
eternal darkness(gc) 49 kr
lotr: the fellowship of the ring(xbox) 79 kr
enter the matrix(pc) 89 kr