Siste spill du kjøpte

#41
Prince of Persia(GC):
Dette spillet er grisefett!
Det kostet 499kr på Expert.

Mario Kart: Double Dash(GC)
Er et veldig bra multiplayer - spill.
Kjøpte dette på Elkjøp. Det kostet 399kr.

Super Smash Bros. melee.(GC)
Et artig spill fra Nintendo.
Det er morsomt å spille det med flere. Ikke så kult alene, men greit nok.
Kjøpte dette på Elkjøp. Det kostet 299kr
 
#42
Siste spill jeg jøpte var Zelda-A Link To The Past (GBA)
Kjøpte det for 150 kr på spillegal
 
#43
Metal Gear Solid 2: Substance [XBOX] Kjøpte det her på spillegal
Spillet er ganske greit, men satt opp mot enern (som er naturlig å gjøre med oppfølgere) så er det bare grafikk og gameplay toern kan skryte av. Det som gjorde enern så genialt (story og karakterer) er forholdsvis ganske så tamt i denne oppfølgeren (jeg er en gal tjukkas på rollerblades, ph33r meee!!!) og inneholder også spillhistoriens mest bruk av latterlige plottvister (haha jeg lurte deg - nei haha! det var jeg som lurte deg! hahaha)
MEN (og dette er et svært "men") spillet er fortsatt underholdende og verdt å få med seg, for selv med disse feilene så skiller den seg ut som en rose i en komposthaug. Substance-utgaven inneholder 500 VR-missions, 5 Snake-tales samt Ninjaen som spillbarkarakter mm.


Gun Valkyrie [XBOX] Bytta det til meg med Baronen
Har ikke fått prøvd enda, men ser iallefall ganske bra ut og virker lovende. (Redigerer inn impressions når tiden er inne)
 
F

Fanta Boy

Gjest
#44
Metal Gear Solid 2: Substance
Plattform: PS2, Versjon: PAL, Pris: kr 549,-, Butikk: El-Kjøp
Dette er jo et knall spill, men dessverre for fort overstått. Spiller fortsatt med glimt i øyet. Et sikker Kjøp

Viewtiful Joe
Plattform: NGC, Versjon: PAL, Pris: kr 549,-, Butikk: Spaceworld
Svinn dyrt spill, svinn hardt, svinn bra Gameplay. Verdens Beste Beat 'em up spill! Verdt penga, replay valuen er konge, etter du har fullført spillet med joe, spiller du som 4 ANDRE KARAKTERER! 4 andre storier! Disse er mye tynnere enn hovedhistorien, men uansett dette er gøy! Helt klart mitt beste kjøp til NGC!

Et spill som jeg kasta bort penga på >_< ...;
Splinter cell, oh god, wææhh kjedelig spill as. Ingen action, stealth stinka der, runna det på en hel dag >_< Hater meg selv for at jeg kjøpte det >_< >_<
Glad at jeg kjøpte kuren.... MGS :forelsket:
 
#45
Final Fantasy Crystal Cronicles

4oo,- Brukt på KSB her på SG.
PAL
GC

Et koseli spill, ikke den aller beste historien, litt tynn vil jeg si, musikken er bedre enn de fleste spill, men absolutt ikke så bra som de eldre FF spillene. Det er gøy å spille men det skjer liksom ikke så mye men er gøy alikevel. Det er verd pengene!

 
#46
Driv3r til PS2. Kjempefett spill med masse fete biljakter og action.

Pris: 599,- på Spiderman i Drammen


Unreal 2004 til Pc. Actionfyllt skytespill til pc.

Pris: 449,- på Spiderman i Oslo.
 
#47
Super Probotector
Plattform: SNES | Versjon: PAL | Kjøpt i 'K, S og B' her på SG | Pris: 130,- (inkl. frakt)
Den europeiske versjonen av Contra III. Et utrolig bra, men ganske vanskelig (men ikke frustrerende) spill. Utrolig underholdene i Coop.

Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition
Plattform: PlayStation 2 | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 299,-
Ja, Street Fighter II er jo utrolig morro. Følger også med en lang Street Fighter animsjonsfilm, som faktisk er ganske bra (jeg likte den i hvert fall). Absolutt et spill som er verdt å eie, spesielt med tanke på at det koster så lite.

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: 310,- (inkl. frakt) + 123,- (avgifter)
Følgte med en GBA/GC-kabel. Spillet som gjør det verdt å skaffe (flere) GBA/GC-kabler. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Driv3r
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Kjøpt hos Larvik film & CD-senter | 499,-
Sinnsykt fete biljakter, overraskende ok ut av bilen, kule oppdrag og detaljerte og underholdene byer. Små-kult med flere også, når man spiller "Survival" etter tur. ^_^
 

Novastrum

Feminist-elitist
#49
Xenogears til PSX for 499,- på Spaceworld i Brugata.
Har hatt det en stund, men måtte kjøpe det på nytt for CD1 var føkka slik at jeg ikke kom lenger. Dette spillet er verdt det! Dette knuser alle PSX RPGs foruten FFVIII. Og ja, det knuser FFVII også! :)

Far Cry til PC for 399,- på Spaceworld i Sandvika.
Dette er det beste singleplayer FPS-spillet jeg har spilt siden Deus Ex. Og det sier ikke lite, for jeg har spilt nærmest alle som har kommet ut siden den tid. Har nettopp kjøpt meg ny PC, så dette spillet var en fin grafikkdemonstrasjon også. Brukte uhorvelig mengder med tid på å fullføre dette spillet fordi jeg brukte så mye tid på å leke meg med den geniale spill-motoren. Enginen/motoren er nesten det viktigeste for at et spill skal funke, men det har visst ikke dere andre brødskaller lært dere.

UT2oo4 til PC for 399,- på Spaceworld i Sandvika.
Den ultimate online-fragfesten er tilbake totalt revamped og æksjonpakka.
Har spilt i snaue to uker nå og har såvidt begynt å forstå genialiteten dette spillet besitter. Jeg er ganske flink også. Særlig med tanke på at jeg bare har spilt i to uker. Sikkert fordi jeg har spilt den originale UT (99) mye. For meg finnes det intet annet Online FPS. UT er best, ingen protest.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#50
Opprinnelig skrevet av What Nisse?@20.06.2004, 13.12
Half-life: Det var ganske kult.
Half-life: Blueshift: det syntes jeg var helt rått! Der man ser hendelsene i Half-life original ut av en vakts perspektiv.
Half-life: Opposing Force: Greit nok... Men ble litt lei... [/b]
WOOOOOOOOOOOOT!??!?!?!?!?
Blueshift suger hestetiss! Det originale Half-Life og Opposing Force er jo hele spill! Blueshift er man ferdig med på et par timer. På sitt beste en kvalitets-modifikasjon, men det holder ikke!
 
#51
Det siste jeg kjøpte var: Unreal Tournament 2004 på¨Zailor.no for 350,-

Et genialt spill, og jævlig mye bedre en 2003.
For det første, nesten alle hatet 2003 fordi "Assault" modusen var borte, noe som gjorde det første UT til en stor suksess, men den er nå tilbake i 2004 og den er mye bedre.

For det andre, en ny modus har kommet, "Onslaught. Denne er bare rett og slett genialt, store områder der 2 lag skal slåss om diverse "Power Cores", og når du eiger omtrent alle "Power Cores" kan du angripe motstanderens base. Og du har selfølgelig kjøretøy....

Kjøretøy ja, det er også noe nytt med 2004, og kjøretøyene er geniale, og er dritlette og styre og manøvrere. Min persnolige favoritt der er "Scorpion", en liten bil med Plasma-kanon, for en fører. Og når du skyter med Plasma-kanonen, så kommer de små "kulene" lenket sammen, og når de treffer noe så "pakker" kulene seg rundt objektet, og når de henger helt rundt, så smeller det. Kommer selfølgelig med to ca 3 meter lange, utbrettbare og sylskarpe kniver til å kappe fiendlige infanterister i to.

Og det er en del nye våpen, + at de gammle vånene har blitt oppdatert og noen har fått ny skin, og eventuelt ny modell.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#52
Opprinnelig skrevet av Xenon@25.06.2004, 21.36
Kjøretøy ja, det er også noe nytt med 2004, og kjøretøyene er geniale, og er dritlette og styre og manøvrere. Min persnolige favoritt der er "Raptor", en liten bil med Plasma-kanon...
Ehem... Raptor er det "flyet" som likner på et slags romskip, du tenker på Scorpion. :tommelopp:
 
#53
Jeg fant fram manualen nå for å sjekke, og kom akkuratt innom forumet igjen for å endre,
Jeg må spille UT2004 mer, jeg begynner å glemme navn på våpen og kjøretøy allerede ^_^
 

Halky

Veteran bruker ;)
#54
Hmm, det må vel bli Driver 3 det til X-BOX :D For hele 399.
Yeah endelig er Tanner tilbake i jobben han hører hjemme i! Spillet er genialet med kule biler, båter og motorsykkler ;) Det er også hele tre byer med i spillet: Miami, Nice og Istanbul! Og man staret i Miami sånn som man gjorde i Driver 1. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#57
Var og gravde litt i tilbudshauger, og fant meg ICO til 249,- (Spider-Man), og Mark of Kri til 249,- (Spaceworld).

Har prøvd Mark of Kri i en halvtime. Lekker grafikk, og jeg liker virkelig de tegnede mellomsekvensene. Men slåssesystemet var bare sært. Heldigvis lå det mye helse rundt omkring på førstebrett.
 
Z

Zico

Gjest
#58
Det siste spillet jeg kjøpte var vel 25 spill samtidig jeg ikke husker navna på ennå. Det var xbox spill. b.l.a hitman2, dead to rights, morrowind os..v
 
#60
Jeg kjøpte NTSC-versjonen av Metroid Prime i tillegg til Freeloader, for litt over en uke siden. Eneste måten det gikk an å fa tak i en ubrukt original utgave (jeg hater Players Choice).