Siste spill du kjøpte

D

Deleted member 91

Gjest
Polarium til DS kom hit idag. Jeg merker jeg er litt skrot i det, men jeg får se til å øve. Takk til Yetipants' link til Cdon.com et eller annet sted, som byttet spillet med meg mot usle 288 kroner totalt. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Impulshandleren i meg kunne ikke motstå fristelsen når jeg leste denne artikkelen på Eurogamer. Klart, jeg hadde nok kjøpt spillet uansett, men det hadde antagelig blitt en del billigere da. Nuvel, stilig t-skjorte. :p Får bare håpe den kommer innen 8 dager, siden jeg flytter.
 
Kjøpte meg akkurat Matrix Online.. Spiller egentlig WoW for tiden, men måtte jo bare teste det ut da siden Filmene og Enter the Matrix var så bra.. Liker egentlig den settingen bedre en WoW.. Men nå har de ikke helt klart det like bra som i WoW.

Siden jeg ikke har blitt lei WoW enda så går nok dette spillet rett på støvehylla intil videre.
 
Kjøpte meg nylig en komplett og mint utgave av Squaresoft/Firkant/Squarenix/Squeenix/Squares Secret of Mana, strategi-favoritten Advance Wars 2: Black Hole Rising og Biowares nyeste vestlige rollespill satt i den østlige verden; Jade Empire til kryssboksen.
 
Kjøpte Guild Wars og Shadow of Rome på fredag som var, satan så voldelig Shadow of Rome er hehe mooooooorrroooooo:D

Jeg hadde kjøpt det jeg Ronin, har du prøvd det siste eller ikke prøvd noen av de i det hele tatt?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.05.2005, 22.39
Jeg hadde kjøpt det jeg Ronin, har du prøvd det siste eller ikke prøvd noen av de i det hele tatt?
227424​
Har aldri prøvd DMC før, så jeg tenkte dete var en fin muliget for å prøve.
 
400,- er som sagt ingen ille pris!
Jeg liker spillene veldig! Skal da innrømme jeg ikke var det største fan'et av 2'ern, det var aldri sammenlignbart med 1'ern..
Jeg har spilt mest DMC1, så det er det jeg kan uttale meg mest om; er hvor lenge spillet har holdt, spiller det enda, hehe i ny og ne, og hvor mye vanskeliggradene stemmer, siste vanskelighetsgradene er SLIIIIIT noe lignende MGS, sånn ser noen deg er du ferdig, punktum. Bortsett fra at hvis noen treffer deg ÉN gang sliter du temmelig heftig.. Det er en god øvelse for tommelen også :p Trykker for å skyte som en gal..

2'ern skal jeg ikke si mer om enn at jeg har spilt det igjennom 3-4 kanskje 5 ganger :p Minte meg litt om samme jeg hadde med FFVIII, jeg likte det ikke helt i starten, og etterhvert så blir det bedre, selv om jeg liker mer FFVIII nå mer enn noen gang:p

Men så kom det siste nå, Dante's Awakening (hvis jeg har skrevet det riktig) og det var opptur det! minte meg om 1'ern bare enda mer detaljert.. Og mer morsomt.. Pga. det er Hovedkarakteren Dante som ung (Ung, frekk og ett eller annet ord jeg ikke husker i farta som begynner på en A)

Men jeg ser på det som ett røver kjøp, og en lett måte og prøve spillet ;)
Veit ikke om det hjalp noe særlig da men..

Men det er en bra historie som utvikler seg og kul og få med seg ;)