400,- er som sagt ingen ille pris!
Jeg liker spillene veldig! Skal da innrømme jeg ikke var det største fan'et av 2'ern, det var aldri sammenlignbart med 1'ern..
Jeg har spilt mest DMC1, så det er det jeg kan uttale meg mest om; er hvor lenge spillet har holdt, spiller det enda, hehe i ny og ne, og hvor mye vanskeliggradene stemmer, siste vanskelighetsgradene er SLIIIIIT noe lignende MGS, sånn ser noen deg er du ferdig, punktum. Bortsett fra at hvis noen treffer deg ÉN gang sliter du temmelig heftig.. Det er en god øvelse for tommelen også

Trykker for å skyte som en gal..
2'ern skal jeg ikke si mer om enn at jeg har spilt det igjennom 3-4 kanskje 5 ganger

Minte meg litt om samme jeg hadde med FFVIII, jeg likte det ikke helt i starten, og etterhvert så blir det bedre, selv om jeg liker mer FFVIII nå mer enn noen gang
Men så kom det siste nå, Dante's Awakening (hvis jeg har skrevet det riktig) og det var opptur det! minte meg om 1'ern bare enda mer detaljert.. Og mer morsomt.. Pga. det er Hovedkarakteren Dante som ung (Ung, frekk og ett eller annet ord jeg ikke husker i farta som begynner på en A)
Men jeg ser på det som ett røver kjøp, og en lett måte og prøve spillet

Veit ikke om det hjalp noe særlig da men..
Men det er en bra historie som utvikler seg og kul og få med seg