Siste spill du kjøpte

Opprinnelig skrevet av sortulv@29.06.2005, 23.56
Plukket med meg God of War da jeg var innom Spiderman idag. =D
237396​
Ditto! :ler:

Utrolig stilig spill, kampene er enkle men samtidig så fantastiske!
 
Opprinnelig skrevet av Freezar@21.07.2005, 13.11
Når du var i helgen?
243958​
ommmmg for en leif.. I england. Helgen ffs? Var der fra søndag til fredag. Ikke en eneste helg.

Skylder på at jeg skrev det sent og var trøtt....
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Altså ...

Jeg kjøpte Spiderman 2 (£12.99) og GTA: San Andreas (£32.99) til Xbox når jeg var i London i helgen.
Dere får bare spørre hvis det er mer dere lurer på. :p

EDIT: Kjøpte Destroy All Humans (Xbox) i kveld siden jeg hadde mye penger mellom hendene og ingen planer for kvelden. Har spilt et par oppdrag og det er ganske artig hittil. Håper bare ikke det blir like vanskelig mot slutten som Mercenaries var, for da kommer jeg til å slite litt med å gjennomføre det (samme spillfirma som har laget begge de to spillene).
 
Opprinnelig skrevet av Matrim@13.06.2005, 18.41
Denne uken...?  :confused:
232709​
Den uken ja.

Vel, nå er studielånet oppbrukt for lenge siden så det har ikke blitt så mye kjøp i det siste, men noe har jeg jo plukka med meg.

DS

-Polarium: Helt greit puzzlespill som jeg plukker frem av og til, selv om jeg heller foretrekker...

-Zoo Keeper: Utrolig festlig og avhengighetskapendetetrisaktigpuzzlespill som man bare slå rekorden en gang til på, om og om igjen.
Glemte de andre spillene og spilte bare det helt til jeg fikk..

-NFS Underground 2: Jeg har aldri vært noe stor fan av bilspill hvor kjøringa foregår på asfalt, men rally liker jeg. Men alikevel så fenget dette spillet meg - mange baner og flere biler man kan kjøpe og style opp. Har ikke testet de andre bilspillene til DS så har ikke noe å sammenligne med, men vært å prøve er du ute etter et bilspill. Jeg har iallefall helt oppheng på det.

-Ping Pals: Et ord: WHY?

-Feel the Magic XY/XX (Project Rub): Helt kult, har ikke fått spilt det så mye, men man får iallfall utnyttet touchscreenen.


Har også fått tak i en del Game & Watch spill, bl.a. Mario's Cement Factory, Donkey Kong, Oil Panic og Vermin (mulig flere, husker ikke).

Ja også fikk jeg tak i Shadowrun til SNES for litt siden, men det har jeg ikke fått testet ennå.
 
Skaffet meg nettopp "limited edition" av Castlevania: Symphony of the Night. Det er selvsagt komplett og i så å si mint tilstand. Og "limited edition" inneholder selvsagt selve spillet, en musikk-CD og en "art book". Gleder meg til å begynne å spille, siden det tross alt skal være et av de beste 2D-spillene noensinne.
 
£67 + £3 i porto. Så litt over 800 kroner. Det er med andre ord ikke så hakkende gale tatt i betraktningen at det er et sinnsykt fint eksemplar pluss det er et av de mest sjeldne PSOne-spillene i dag.

Redigert: Det jeg i så fall synes er litt merkelig med Symphony of the Night, er at i USA var det jo en ganske så stor suksess (ble blant annet "Greatest hits") og høstet god kritikk, men i Europa ble det tilnærmet slaktet og solgte dårlig for å bruke utdatert spilldesign.
 
Opprinnelig skrevet av Egle@28.07.2005, 23.39
£67 + £3 i porto. Så litt over 800 kroner. Det er med andre ord ikke så hakkende gale tatt i betraktningen at det er et sinnsykt fint eksemplar pluss det er et av de mest sjeldne PSOne-spillene i dag.

Redigert: Det jeg i så fall synes er litt merkelig med Symphony of the Night, er at i USA var det jo en ganske så stor suksess (ble blant annet "Greatest hits") og høstet god kritikk, men i Europa ble det tilnærmet slaktet og solgte dårlig for å bruke utdatert spilldesign.
246130​
Ammagadammagad!
800 kroner!
Jeg fikk min kopi i burzdagsgave av min bror, ja?
Sånne som meg må dø, ja?
 
Forrige spill jeg kjøpte var yoshi: touch and go, på teknomessetingen her i Oslo for en stund siden. Også får jeg vel snart Metroid Prime 2 i posten :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Rasuse@29.07.2005, 01.48
Jeg fikk min kopi i burzdagsgave av min bror, ja?
Sånne som meg må dø, ja?
246154​
Sånne eplekjekke, nesevise, grunne folk som deg?
Ikke dø, men deporteres til Bagdad, eller noe sånt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvorfor skal han sendes til Australia når man kan sende han til Baghdad i Irak istedenfor?

Jeg kjøpte den europeiske versjonen for 200 spenn, jeg.
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@29.07.2005, 10.22
Jeg kjøpte den europeiske versjonen for 200 spenn, jeg.
246214​
Da har du enten vært ekstremt heldig eller så har du den vanlige standard versjonen. Jeg har faktisk sjekket ebay en gang i uken de siste 3 månedene for å prøve og få et perfekt eksemplar under £60-grensen. Tilslutt så dret jeg i det og bare kjøpte det.

Men på en annen side kan det nevnes at den amerikanske versjonen pleier å gå for rundt 100 kroner.

Og Rasuse, du blir sendt til Bagdad på mandag for å ha en for grei bror. (Eller så kjøpte han det rundt release-dagen eller så har du ikke limited edition).
 
Opprinnelig skrevet av Egle+29.07.2005, 12.24-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@29.07.2005, 10.22
Jeg kjøpte den europeiske versjonen for 200 spenn, jeg.
246214​
Da har du enten vært ekstremt heldig eller så har du den vanlige standard versjonen. Jeg har faktisk sjekket ebay en gang i uken de siste 3 månedene for å prøve og få et perfekt eksemplar under £60-grensen. Tilslutt så dret jeg i det og bare kjøpte det.

Men på en annen side kan det nevnes at den amerikanske versjonen pleier å gå for rundt 100 kroner.

Og Rasuse, du blir sendt til Bagdad på mandag for å ha en for grei bror. (Eller så kjøpte han det rundt release-dagen eller så har du ikke limited edition).
246234​
[/b]
Nei, det er ikke limited edition, men den vanlige er også sjelden.
I følge Super Play dætt iss.
 
Siste spillet jeg kjøpte var Half Life 2. Synes half life 2 er ganske så kjedelig, både multiplayer og singel player.

Kjøpte bare half life 2 for å få Counter strike source da ^_^ .
 
Jeg også har Half Life 2 som det siste kjøpte spillet, condition zero (for å få key til CS) og Unreal Tournament 2K4. Sistnevnte var VELDIG likt UT2k3 kan man si. :usikker:
CS:S var egentlig skuffende, syns det gikk litt for tregt. CS er fortsatt hakket bedre synes jeg. Men forbausende lett å komme inn på en server og eie på CS:S da. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av na_X@31.07.2005, 19.40
[...] Unreal Tournament 2K4 [...] var VELDIG likt UT2k3 kan man si.  :usikker:
246899​
Det er noen få tweaks i spillmekanikken, en dynge med nye brett, nye spillermodeller og en helt ny spillmodus som skiller, så... du har rett der, gitt. Men mer av noe bra er vel ikke så ille, er det vel? ;)