Vel, det har blitt en del spillkjøp i det siste etter en herlig lønning sist måned.
Super Mario All-Stars - PAL-versjon. Jeg kjøpte også
Super Mario World fra samme bruker. Begge er til SNES.
Secret of Mana - Ble kanskje litt dyrere enn jeg forventet, men måtte nesten ha dette herlige spillet.
Chrono Trigger - Et virkelig fint eksemplar. Man får det nærmest ikke finere brukt foruten man kjøper det forseglet eller helt ubrukt.
Final Fantasy VIII - PC-versjonen, og dette er ikke den lusne EA-utgaven, dette er den originale førsteutgaven til Eidos.
Super Metroid - Limited Edition, kun for PAL så vidt jeg vet, den inneholder uansett en deilig A3-siders guide av Super Metroid som selvølgelig inkluderer selve manualen.
Final Fantasy VII - PSX-versjonen, original. Og dette beviser at FFVII original-versjon ikke er verdt mer enn 100 kroner. Og dette er en near mint-utgave, og kan virkelig defineres "som ny".
Final Fantasy IV og Chrono Trigger - Tja, litt småriper og litt småtteri, men det er i hvert fall komplett og originalt og det er det viktigste for meg.
Final Fantasy Anthology - Inneholder også en snekksen musikk-CD.
Final Fantasy Tactics
Super Mario RPG
Zelda: A Link to the Past - Jeg har også GBA-versjonen av spillet, men det er jo et bra spill, så jeg tenkte at jeg måtte ha den originale SNES-versjonen også. Litt slitt, men alt er der.
I tillegg kjøpte jeg
Prince of Persia: Warrior Within for 199,- på elkjøp.
Og tilslutt
Metroid Prime 2 til £17.99 på play.com, men det har gått opp i pris nå.
Og selvfølgelig, alt som er blitt kjøpt er originalt og komplett.