Siste spill du runda

#22
Metal gear solid 3 på 12 timer. Slet litt med The End.
 
#23
Metal Gear Solid 3 på 20 timer. Jeg har hatt spillet på pause over lengre perioder, så egentlig så er det mindre enn 20 timer.

Jaja.
 
#24
Runda netopp KOTOR2 til PC, et nydelig spill forresten :) Brukte noe sånn som 2 uker, ca 2 timer nesten hver dag. You do the maths.
 
#25
Siste spillet jeg runda var vel kabal på 114sekunder.
før det var vel paper mario til n64 på rundt 30timer.
 
#26
Runda Metal Gear Solid 3: Snake Eater igår.Fikk tittelen shark, drepte 298 folk og brukte 17 timer 13 min og 44 sek.
 
#27
Siste spill jeg blei ferdig med er Zelda windwaker jeg brukte ca , 1-2 timer vær dag i 11-13 dager blei ganske lei zelda windwaker og den røde båten etter vert ja :p.
 
#31
Det var helt greit, hvis det var constantine du mente. Blir litt kjedelig i lengenden, og det er alt for likte andre spill i samme klasse. Men hvis du har tid og penger å sløse så er det jo greit.
 
#33
Runda nettopp Resident Evil 4, konge bra spill! Må nesten begynne på nytt igjen nå!
 
#34
Tales of Symphonia, og brukte 38 timer. Det var rett før jul. I januar kjøpte jeg meg ps2 og startet å spille San andreas og Final fantasy 7. Jeg nærmer meg slutten på begge spillene nå.

Edit: glemte visst Kotor 2 ble gjennomspilt i februar, det også på 38 timer
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Opprinnelig skrevet av Alexander@16.03.2005, 16.49
Metroid Fusion. Fem timer.
191118​
Skjøge! Jeg satt med det konstant i en uke, og har ennå ikke fullført det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Hah. Fusion har jeg clocket på litt over en time... uten 100%, riktignok. Men likevel.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Altså. Vi snakker om det samme Fusion her? Jeg slet så forferdelig mye med å finne fram på den fordømte romstasjonen, og bossene var negere alle sammen. Jeg tok tilogmed den flyvende tyngdekraft-trossende vifta med det smeltende ansiktet med raketter, fordi jeg skjønte ikke at man skulle bruke oppladet laserbisj. CHUÆ
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#38
Hmm. Det siste spillet jeg faktisk runda tror jeg var Halo 2. På heroic. Brukte to kvelder på det, kanskje til sammen 10-15 timer? Litt av og på om det var 1 eller 2 spillere, riktignok. Jeg forsøkte meg på legendary alene, fikk griseslakt og karra meg til sandstrendene på jorda på fire-fem timer. Prøvde meg på legendary med Shadar, har kommet ca. halvveis på rundt femten timer eller noe (stund siden vi gadd å spille det, dog). Ellers hadde jeg tenkt å runde Metroid Prime, har vel kommet meg rundt 40%, men jeg har ikke giddet å spille det i det siste. trenger sårt litt ferie til å ta igjen litt tapt spilling. Har fortsatt Echoes liggende urørt, og Viewtiful Joe som jeg har spillt relativt lite av. Samt SSB:M som jeg liksom skulle bli flink i. Ja, og SC II. Jeg driver forøvrig og runder R:TW på medium med Seluciderne, men nå er jeg litt stalemate med romerne - har 49 områder og må smekke Roma på pungen. Aner ikke hvor lang tid jeg har brukt, men tidsregninga er på 88 f.kr. Ja, jeg har tatt meg god tid. Nei, jeg har ikke utkjempet mine egne slag siden jeg suger på taktikk. Urk. Må vel trene meg opp der også.

Jo, også runda jeg Majora's Mask for en liten stund siden, etter å ha lest en artikkel i Edge om at selve historien og følelsen i spillet var ganske bra, mens spillet i seg selv var ganske urk. Runda det vel på rundt fem-seks timer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Jeg runda Metroid Fusion for andre gang ganske nylig. Jeg brukte 4h13m første gangen og 2h56m andre gangen. Jeg var aldri ute etter en god tid, men ville rett&slett at nattbussen skulle komme seg til helvete frem..

Ellers holder jeg på med Resi4 på professional, etter å ha brukt litt over 19 timer på den første omgangen.
 
#40
Siste spillet jeg runnet var Metal Gear Solid 3. Det var en rimelig fornøyelig opplevelse til tross for at noen av bossene var rimelig kjedelige.