Siste spill du runda

#41
Spiller en del retrospill for tiden, og har fullført følgende de siste dagene:
-Donkey Kong 2 (snes), 3-4 timer
-James Pond 2 (amiga), 2-3 timer
-Rick Dangerous (Amiga), 2 timer

Holder på med/skal begynne på:
-Silent Hill 4: The Room (xbox)
-Rick Dangerous 2 (amiga)
-UFO: Enemy Unknown (amiga)
-Donkey Kong 3 (snes)
-Project Zero/Fatal Frame (xbox)
 
#42
Hmmm....Oj. Det er lenge siden jeg rundet et spill :flau:


Hmmm.....Fable, Halo 2........


Er snart ferdig med:

Oddworld: Stranger
Star Wars: Republic Commando
Brothers in Arms
Men of Valor

:svette:
 
#43
Resident Evil 4
SS (Single session)
Normal
4:34'11"
71% på å treffe :p Klarte over 70% som var planen hehe
532 drepte folk..

Spilte sammen med oX
 
#44
Opprinnelig skrevet av laffen@18.03.2005, 15.19
Siste spillet jeg runnet var Metal Gear Solid 3. Det var en rimelig fornøyelig opplevelse til tross for at noen av bossene var rimelig kjedelige.
192236​
Synes bossene er jævli tøffe :tommelopp: har ikke tatt alle enda, men de jeg har sloss mot Ocelot, The Pain og The Fear, var mye bedre å sloss mot en de i mgs1 og 2.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#45
Siste var nok Metal gear solid 3: Snake eater. Veldig fornøyd med spillet! Etter en bitteliten nedtur med MGS2 så var det fint å få dette spillet. Eneste jeg har noe å si på er bossene, som var kjedelige å uinteressante. Når ikke foxhound fra 1'ern opp til anklene engang.
Men alt i alt en kanonspill. Anbefales.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#51
Hmm, det må vel bli Splinter Cell Pandora Tomorrow, som jeg rundet i stad ;) på PC seff, siden det er der det er best :p Men jeg husker ikke hvor mange timer jeg har brukt på det da hehe.
 
#53
Devil May Cry 3: Dante's Awakening [PS2]
Jeg brukte ca 11 timer.

Edit: Hm, jeg vet ikke hva jeg tenkte på da jeg skrev. Må ha hatt MGS i bakhodet ett sted.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Hvis han har gjort det før noen ganger skulle ikke det være noe problem.

Siste jeg kjørte gjennom var Postal 2. Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men det som teller er at jeg tok kålen på over 2000 mennesker. =D
 
#56
Jeg gikk igjennom MGS3 for noen dager siden. Gjorde dette på normal, skal nå prøve meg på hard. Brukte 18 timer. ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Jeg trooor det var "Dante's Awakening"-undertittelen Shigsy reagerte på. Men joda.
 
#58
Har fikset det nå. Var nok DMC 3 jeg hadde spillt. Jeg vet ikke hva jeg tenkte på da jeg skrev. Må ha hatt MGS i bakhodet ett sted.
 
#59
Runna Devil May Cry 3: Dante's Awakening i går jeg også :)
Tror det var litt over 12 timer. Ble veldig fornøyd med slutten, men slår uansett ikke DMC1. Men veldig brabra spill!
 
#60
Bare et spørsmål til Dante: Jeg har ikke spillt noen av de tidligere spillene i DMC-serien, er nummer tre en prequel eller noe? Syntes forresten nesten at filmene i seg selv gjorde spillet verdt det. Hva slags Rankings fikk du?