Siste spill du runda

#61
Opprinnelig skrevet av Klaymen@27.03.2005, 15.58
Bare et spørsmål til Dante: Jeg har ikke spillt noen av de tidligere spillene i DMC-serien, er nummer tre en prequel eller noe? Syntes forresten nesten at filmene i seg selv gjorde spillet verdt det. Hva slags Rankings fikk du?
196645​
Ja, 3 skal forestille å være før 1'ern og 2'ern. Men selve historen legger det ikke opp til at det er veldig nødvendig at det skal være en prequel. Men å spille 1'ern og 2'ern etter 3'ern gjør ingenting. På rankingen fikk jeg nok bare 1 S og resten A og B og noen C tror jeg. Er ikke så nøye på rankingen første gang jeg spiller gjennom. Synes det er bedre å undersøke alle rom nøye og finne alle hemligheter :)
Men du burde prøve DMC1 hvis du likte 3'ern.
Digger forresten tolkingen av helvete i 3'ern!!
 
#64
Det siste spillet jeg har gjennomført er Astroboy på easy-setting til GBA lagt av Hitmaker med hjelp av Treasure Video Games og utgitt av SEGA. Brukte mellom 10 og 20 timer på det. Nu, slit æ veldi' med å greie meg videre på den første hovedbossen i normal-setting. Greier nesten alltid å bli truffet tre ganger. Så jeg har bestemt meg for å slutte der. Antakeligvis blir jeg ikke å spille det videre.
 
#66
Gjorde nettop Call of Duty Single Player ferdig på 3 timer. Helt vanlig 2.Verdenskrig spill, Morsomt: Ja Kort: Ja

Av en eller annen grunn, er sånne spille som regel ekstremt lette og korte, men de er morsomme da, det skal de ha. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#67
Opprinnelig skrevet av Will87@01.04.2005, 13.51
Gikk igjennom Cold Fear På easy, husker ikke hvor mange timer jeg burkte, men kan ikke vært så velidg mange. Rundt 10
199877​
Jeg spør igjen: Hvor mange prosent på TimeSplitters?

Darkstorm: Hvis alle brettene var morsomme og action-packa så er jo det ingenting å klage på. Heller det, enn tre-fire brett ekstra som ikke er noe morsomme.
 
#68
Jada sa ikke at spillet var dårlig på noen som helst måte, bare syns at 2.verdenskrig spill alltid er lette og korte, men morsomt. :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#69
Hmm, jeg fikk endelig rundet Brothers in Arms i går ;) Bra WWII spill, og passe langt ;) Men hvor mange timer jeg har brukt på det, husker jeg ikke hehe. Hmm i følge Xfire så har jeg brukt hele 11 timer på det spillet ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Rundet Legend of Zelda: Minish Cap i går. Anslår at det tok meg ca. åtte timer. Da tar jeg vel egentlig litt i... så vi sier seks.
 
#72
Det siste spillet jeg runna var Legend of zelda-wind waker som jeg spiller for andre gangen nå. aner ikke hvor lang tid jeg brukte, irriterende at spillet ikke husker det.
 
#75
Runna KOTOR II her om dagen. Knall spill, men litt skuffende og brå slutt.
 
#76
Jeg gikk gjennomm final fantasy VII forrige uke, alltid en fornøyelse å spille det. Tales of symphonia runda jeg i går. Nå spiller jeg resident evil 4.
 
#77
Siste spill jeg runda maa vel vaere Resident Evil 4 tror jeg... spilte gjennom Timesplitters - Future Perfect her om dagen, men har langt ifra "runda" det enda ;P

Resident Evil 4 var knall bra !
 
#80
Opprinnelig skrevet av Shigsy@05.04.2005, 18.55
Gikk nettopp gjennom Chip 'N Dale: Rescue Rangers (NES) igjen. Enormt bra spill, koser meg veldig med det selv i dag. Tok meg vel ca. 15 minutter.  ^_^
202695​
15 min? Hæ? Jeg og en kamerat spillte det 2-player for en tid tilbake. Satt i noen timer, døde på siste level.