Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av MoFo2@23.01.2005, 19.11
Lyktes ikke Sony med å promotere image i stedet for selve spillene?

MoFo2
167391​
Du sier noe der. Synes bare det er en smule teit å blande nakne damer inn i en DS reklame når de på ingen som helst måte har noe med maskinen å gjøre. Jaja, samme for meg. Skal kjøpe maskinen uansett hvordan Nintendo velger å promotere den ;)
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@23.01.2005, 23.02
Synes bare det er en smule teit å blande nakne damer inn i en DS reklame når de på ingen som helst måte har noe med maskinen å gjøre.
Ehhh ... «Touching is good»?
167588​
NICE :D. Hvorfor tenker ikke jeg så dirty?

Btw, fant et scan av NSFU 2 til DS. Nice grafikk, men spillet i seg selv er sikkert like jalla som resten av spillene i serien.

 
Opprinnelig skrevet av EsspeN@13.10.2004, 11.26
Jeg skal nok ha xbox2 og ps3 og sikkert PSP (hvis det er en tittel jeg vil ha på PSP så kjøper jeg det)

Grunnen for at jeg nesten sikkert kan si at jeg ikke skal ha DS er fordi det er nintendo som lager den.

Hvorfor?
Jeg har ingenting mot Nintendo, men jeg eier selv en GameCube.
Når et firma som kommer med en konsoll har så lite support på egene spill, og så få bra titler har jeg mistet helt truen på DS, jeg håper selvsagt jeg tar feil.

GameCube sin online satsing var fiasko og de trakk seg mer eller mindre ut av markedet. GameCube har få gode titler, og jeg føler at Nintendo ikke lager særlig spill som ikke har noe med "mario" å gjøre.

Det skal være sagt at SKIES OF ARCADIA (som er dreamcast spill) har rettferdiggjort mitt innkjøp av GameCube, så jeg klager ikke, men jeg vil ikke gjøre samme feilen igjen.

Games Worth Playing

Nintendo = We Make Games
                 That Make Games
                 Worth Playing

Så glemte jeg STARFOX ADVENTURES, det var knall, men nå utvikler jo RARE for xbox, så da blir det ikke slike kvalitetsspill lenger på nintendo.

tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.

Derfor blir det eventuelt PSP på meg, og ikke DS.
Men for alt hva jeg vet, kanskje ingen av de.
116154​
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+24.01.2005, 22.02-->
<!--QuoteBegin-gamesnipe
Nintendo = We Make Games
                That Make Games
                Worth Playing
Dæven, er du ansatt i markedsføringsavdelinga til Nintendo, eller?
168104​
[/b]
Er ikke ansatte i nintendo nei. (Skulle gjerne ha vært det.) Bare ser på opptak av Nintendo's pressekonferanse på E3.
 
Opprinnelig skrevet av gamesnipe+25.01.2005, 15.51-->
Opprinnelig skrevet av Shigsy@24.01.2005, 22.02
<!--QuoteBegin-gamesnipe

Nintendo = We Make Games
                That Make Games
                Worth Playing


Dæven, er du ansatt i markedsføringsavdelinga til Nintendo, eller?
168104​
Er ikke ansatte i nintendo nei. (Skulle gjerne ha vært det.) Bare ser på opptak av Nintendo's pressekonferanse på E3.
168441​
[/b]
Jeg spurte bare for kødd, altså, siden du sprer rundt deg med Nintendos slagord. :p

Btw, nye rykter om at DS vil gå online innen svært kort tid:

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7376
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+25.01.2005, 16.43-->
Opprinnelig skrevet av gamesnipe+25.01.2005, 15.51-->QUOTE(gamesnipe @ 25.01.2005, 15.51)
<!--QuoteBegin-Shigsy
@24.01.2005, 22.02
<!--QuoteBegin-gamesnipe

Nintendo = We Make Games
                That Make Games
                Worth Playing


Dæven, er du ansatt i markedsføringsavdelinga til Nintendo, eller?
168104​
Er ikke ansatte i nintendo nei. (Skulle gjerne ha vært det.) Bare ser på opptak av Nintendo's pressekonferanse på E3.
168441​
[/b]
Jeg spurte bare for kødd, altså, siden du sprer rundt deg med Nintendos slagord. :p

Btw, nye rykter om at DS vil gå online innen svært kort tid:

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7376
168490​
[/b][/quote]

Får virkelig håpe at det kommer snart, og at det blir gratis som Nintendo har lovd...
 
Special limited-edition Nintendo DS? You bet. So are you going to be able to buy one? Not a chance. Nintendo donated three tricked one-of-a-kind versions of their new portable game console( that sort of look like they got some graff kids to stencil on them) for a celebrity charity auction at the Sundance Film Festival. Poppy Montgomery, who apparently is enough of a celebrity to participate, scooped up this green one for $2,500.




Kilde.

MoFo2
 
Likte den brune varianten, ga med litt Game&Watch vibes :)
 

Lodin

Der Waaaah
Fikk Feel the Magic i posten i dag! Sikkert vært letter å kjøpe det på Spiderman eller Spaceworld, men jeg turte ikke. Man har da tross alt et rykte som mann å opprettholde. :flau:
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2@27.01.2005, 16.23
Pris for DS er €149.99, spill €29.99-39.99.

169571​
Edit: Euro. £ ikke det samme som €...
 
Neida, vi snakker Euro, ikke Pund. Ifølge Aftenpostens Valutakalkulator blir €149.99 til 1241 NOK.
 

Kilik

Lokal moderator
£99.99 i UK og €149 i EU.

Jeg tipper prisen blir 1299 kr. for maskinen og fra 299,- til 399,- for spillene her i Norge. Blir spennende å se hvilket prisnivå PSP legger seg på nå...

For de som vil skaffe seg Metroid Prime: Hunters-demoen:
Opprinnelig skrevet av cube-europe.com
The demo will only be available within the first shipment of consoles and not subsequent ones. The initial shipment of consoles will be around 650,000.


15 spill er klare for lanseringen 11.mars:

Super Mario 64 DS
WarioWare Touched!
Project Rub
Mr DRILLER: Drill Spirits
Spider-Man 2
Rayman DS
The Urbz
Pokémon Dash
Sprung
Asphalt Urban GT
Tiger Woods PGA Tour
Zoo Keeper
Ping Pals
Robots
Polarium