Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Det suger å være fattig.. :flau:
 
Jupp, og når de i tillegg selger DS'en for 2300kr på spiderman og spaceworld så føler jeg bare at jeg er en lus.
Spillene kostet 500kr. Argh, "det er importa", hva så? Jeg vil ha DS billig. :(
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@15.12.2004, 11.32
Mario Kart DS er nevnt - kommer ut 10. januar i Nord-Amerika. Jump Super Stars, Metroid Prime: Hunters og Advance Wars DS er i hvert fall multiplayer-spill jeg ser fram til, i hvert fall de to førstnevnte. Ser også for meg at spill som Animal Crossing, og i hvert fall de nye Pokémon RPG-spillene vil ha en form for multiplayer. Ellers er det vel en del allerede lanserte og kommende bilspill med støtte for multiplayer (men jeg vet ikke hvor spesielt dette er/blir).
149408​
Tror heller vi sier 12 september 2005 (desverre) :(

http://www.cube-europe.com/releases.php?sy...ter=NDS&land=us
http://www.gamespot.com/ds/driving/mariokartds/index.html
http://ds.ign.com/release/
 

Lodin

Der Waaaah
Hadde helt glemt at trygda var skattefri i Desember jeg så det dukka opp en hyggelig bonus i posten i dag. Trur nok jeg likegodt kan ta turen ned til Spidern og sløse litt penger.
Yay!
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@16.12.2004, 22.27
Hadde helt glemt at trygda var skattefri i Desember jeg så det dukka opp en hyggelig bonus i posten i dag. Trur nok jeg likegodt kan ta turen ned til Spidern og sløse litt penger.
Yay!

149999​
Litt penger?
Du må punge ut med 2800kr for en DS + ett spill.
Venter heller til det kommer hit, eller importerer det for halv pris.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@16.12.2004, 23.27
Hadde helt glemt at trygda var skattefri i Desember jeg så det dukka opp en hyggelig bonus i posten i dag. Trur nok jeg likegodt kan ta turen ned til Spidern og sløse litt penger.
Yay!

149999​

tEh paraDox!!1 :)
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Freezar@16.12.2004, 23.27
Litt penger?
Du må punge ut med 2800kr for en DS + ett spill.
Venter heller til det kommer hit, eller importerer det for halv pris.
150018​
Litt er relativt.
Jeg vil ha DS , ikke om noen uker.
 
Jeg er helt enig i tankegangen din Lodin!

You go girlfriend!! :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har DS . Kom iposten idag. :) Den er så herlig sexy. Synd at det er julegave, og at jeg ikke får lov til å prøve før på julaften. :/
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg har også DS . Bare så synd at de schvina var utsolgt for Mario og Feel the Touch. Skulle få inn flere på Mandag. :mad:
Da har jeg ihvertfall en grunn til å endelig pine meg gjennom slutten på the Minish Cap.
 
2 millioner enheter solgt nå, jeg hadde ikke trodd den skulle selge så mange allerede.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@16.12.2004, 17.56
Jeg har også DS . Bare så synd at de schvina var utsolgt for Mario og Feel the Touch. Skulle få inn flere på Mandag.  :mad:
Da har jeg ihvertfall en grunn til å endelig pine meg gjennom slutten på the Minish Cap.
150142​
Feel the magic eller Wario Touched! du mener? ^_^
 
D

Deleted member 365

Gjest
I OWNS IT.. It's mine. My own, my prrrrrrrrecious. :)

Feel the magic er forresten kjempemoro. Litt kort, men moro :)
Også mangler det multiplayer :(

WOHO!
DS er chill
 
Morsomt, og Wario Ware er bra, dog det faktum at den er japansk ødelegger litt av opplevelsen. Har opplevd feil i Wario Ware desverre, så spørs om jeg ikke må sende den tilbake, og begynne på nytt, for tredje gang (presterte å restarte spillet helt, pga. japansk teksting).
Touch-screen funker utrolig bra, og blir faktisk ingen riper ( ! ).

EDIT: Sorry, ikke "Wario Ware", men "Touch! Made in Wario". Bare bytt om i hodet ditt mens du leser innlegget mitt, hvis det plager deg.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@14.12.2004, 13.49
... Og der fikk jeg lapp fra tollvesenet om at de har kidnappet DS-en min. Vræl. Skal ned på Postkontoret for å fakse en lapp om at de skal sende den nå.

Teite play-asia.
148563​
Hvor mye måtte du betale? Jeg importerte nettopp en DS for exploser og jeg fikk en faktura på 42,- :blunk: Kanskje fordi det er jul, hva vet vel jeg?

MoFo2
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har fått klørne i en deilg US-DS men jeg hare bare metroid demoen... Noen som veit hvor jeg kan kjøpe DS spill til under 200?
Men hvilke spill bør jeg egentlig gå for? Mario og Feel the Magic?
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2+29.12.2004, 12.24-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@14.12.2004, 13.49
... Og der fikk jeg lapp fra tollvesenet om at de har kidnappet DS-en min. Vræl. Skal ned på Postkontoret for å fakse en lapp om at de skal sende den nå.

Teite play-asia.
148563​
Hvor mye måtte du betale? Jeg importerte nettopp en DS for exploser og jeg fikk en faktura på 42,- :blunk: Kanskje fordi det er jul, hva vet vel jeg?

MoFo2
154968​
[/b]
LOLZ!!1 :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Fettz0rz! Hvor? Jeg kjøpte Mario for 225 fra Dvdboxoffice, som er det billigste stedet jeg har funnet det.
Og hvordan er The Urbz? Konsollversjonene suger, men jeg har hørt at DS-versjonen skal være temmelig RPG-isk, og egentlig veldig kult, fengende. Care to comment?

Redigert: Jeg kan dette med å feiltolke innlegg. Jaja, jeg er sliten. Øh, Zebra: FtM er fett, men det er litt kortvarig. Jeg anbefaler nesten Mario hvis du vil ha noe som holder deg opptatt en stund. Klart, FtM er mye mer innovativt, og ... mer spennende.