Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Lodin@27.01.2005, 18.53
Juhuu, Sprung kommer til Europa! Lite jeg skal ha det.
169700​
I følge Cube-Europe kommer det til tre land i Europa.
Nederland, Storbritannia og Skandinavia. Dette overbeviser meg bare om at de har jævlig dårlig geografiske kunnskaper når de kaller Skandinavia for et land...
 
Da ver DS'en bestilt, regner med at jeg får den i slutten av uka, bestilte med Mario DS =D
 
Det var på tide..
 
Jeg spurte bare for kødd, altså, siden du sprer rundt deg med Nintendos slagord. :p

Btw, nye rykter om at DS vil gå online innen svært kort tid:

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7376
168490​
[/quote]

Jeg skjønte det da :p .

Ja vet håper det. Det hadde blitt sinnsykt tøft om det kom før lanseringen i europa.
Pokemon Diamond/Pearl mot andre fra hele verden. Sinnsykt tørt.
Yo alle som har gba/ds registrer dere her a. www.linkupengine.com

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
 
Opprinnelig skrevet av gamesnipe@29.01.2005, 23.08
Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170855​
La Oss Skrive Med Stor Forbokstav Hele Tiden..!! o)
 
Opprinnelig skrevet av Insty+29.01.2005, 23.22-->
<!--QuoteBegin-gamesnipe
@29.01.2005, 23.08
Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170855​
La Oss Skrive Med Stor Forbokstav Hele Tiden..!! o)
170861​
[/b]
Ja La Oss Gjøre Det Nye Regler For Dette Forumet.
Det er På Lagt Å Skrive Med Stor For Bokstav På Hvert Ord

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
 
Opprinnelig skrevet av EvilPinky+27.01.2005, 21.59-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@27.01.2005, 18.53
Juhuu, Sprung kommer til Europa! Lite jeg skal ha det.
169700​
I følge Cube-Europe kommer det til tre land i Europa.
Nederland, Storbritannia og Skandinavia. Dette overbeviser meg bare om at de har jævlig dårlig geografiske kunnskaper når de kaller Skandinavia for et land...
169830​
[/b]
Helt enig der altså. Skandinavia består av Norge Sverige Danmark Island Finnland

Så da blir det lansert i 7 land ikke i tre.

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
 
Opprinnelig skrevet av gamesnipe@30.01.2005, 11.25
Ja La Oss Gjøre Det Nye Regler For Dette Forumet.
Det er På Lagt Å Skrive Med Stor For Bokstav På Hvert Ord

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170967​
U Fail It.
 
Opprinnelig skrevet av gamesnipe+30.01.2005, 11.27-->
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@27.01.2005, 21.59


I følge Cube-Europe kommer det til tre land i Europa.
Nederland, Storbritannia og Skandinavia. Dette overbeviser meg bare om at de har jævlig dårlig geografiske kunnskaper når de kaller Skandinavia for et land...
169830​
Helt enig der altså. Skandinavia består av Norge Sverige Danmark Island Finnland

Så da blir det lansert i 7 land ikke i tre.

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170968​
[/b]
Du overbeviser ikke akkurat med dine egne geografikunnskaper når du påstår at Skandinavia inkluderer Island og Finland. Skandinavia består nemlig bare av Norge, Sverige og Danmark. Norden derimot inkluderer Island og Finland.
Begrepet Skandinavia misbrukes ofte, spesielt av engelskspråklige personer så det er godt mulig at de også mener Island og Finland på Cube-Europe, men det beviser bare at de virkelig ikke har geografikunnskaper der.
 
Opprinnelig skrevet av Tantal+30.01.2005, 19.19-->
Opprinnelig skrevet av gamesnipe+30.01.2005, 11.27-->QUOTE(gamesnipe @ 30.01.2005, 11.27)
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@27.01.2005, 21.59


I følge Cube-Europe kommer det til tre land i Europa.
Nederland, Storbritannia og Skandinavia. Dette overbeviser meg bare om at de har jævlig dårlig geografiske kunnskaper når de kaller Skandinavia for et land...
169830​
Helt enig der altså. Skandinavia består av Norge Sverige Danmark Island Finnland

Så da blir det lansert i 7 land ikke i tre.

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170968​
[/b]
Du overbeviser ikke akkurat med dine egne geografikunnskaper når du påstår at Skandinavia inkluderer Island og Finland. Skandinavia består nemlig bare av Norge, Sverige og Danmark. Norden derimot inkluderer Island og Finland.
Begrepet Skandinavia misbrukes ofte, spesielt av engelskspråklige personer så det er godt mulig at de også mener Island og Finland på Cube-Europe, men det beviser bare at de virkelig ikke har geografikunnskaper der.
171252​
[/b]


<!--QuoteBegin-Caplex.no

Skandinavia,  bet. dels for den skandinaviske halvøy (Norge, Sverige og nordvestlige del av Finland), dels for Norge, Sverige og Danmark. S. brukes også (ukorrekt) om Norden. Navnet er først brukt av Plinius om "stor, fruktbar øy i Norden", muligens Skåne.
[/quote]

:tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@30.01.2005, 21.41
Er det en nettbutikk i Norge en kan bestille ifra? En butikk som er litt kjent...
171382​
Hvis det er en europeisk DS du skal kjøpe så tror jeg ikke at de har åpnet for forhåndsbestilling, men hvis du er villig til å betale litt ekstra og kan nøye deg med en japansk DS kan du prøve på TBC Games eller Spiderman.
 
Opprinnelig skrevet av EvilPinky+30.01.2005, 21.46-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@30.01.2005, 21.41
Er det en nettbutikk i Norge en kan bestille ifra? En butikk som er litt kjent...
171382​
Hvis det er en europeisk DS du skal kjøpe så tror jeg ikke at de har åpnet for forhåndsbestilling, men hvis du er villig til å betale litt ekstra og kan nøye deg med en japansk DS kan du prøve på TBC Games eller Spiderman.
171388​
[/b]
Okay, da venter jeg nok til den Europeiske versjonen. Er jo ikke så lenge igjen nå... :)
 
Opprinnelig skrevet av Tantal+30.01.2005, 19.19-->
Opprinnelig skrevet av gamesnipe@30.01.2005, 11.27
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@27.01.2005, 21.59


I følge Cube-Europe kommer det til tre land i Europa.
Nederland, Storbritannia og Skandinavia. Dette overbeviser meg bare om at de har jævlig dårlig geografiske kunnskaper når de kaller Skandinavia for et land...
169830​


Helt enig der altså. Skandinavia består av Norge Sverige Danmark Island Finnland

Så da blir det lansert i 7 land ikke i tre.

Gamesnipe Snipe Out The Good Games
170968​
Du overbeviser ikke akkurat med dine egne geografikunnskaper når du påstår at Skandinavia inkluderer Island og Finland. Skandinavia består nemlig bare av Norge, Sverige og Danmark. Norden derimot inkluderer Island og Finland.
Begrepet Skandinavia misbrukes ofte, spesielt av engelskspråklige personer så det er godt mulig at de også mener Island og Finland på Cube-Europe, men det beviser bare at de virkelig ikke har geografikunnskaper der.
171252​
[/b]
JA selsakt er nok ikke helt våken i dag
stemmer det husker det når du sier det.
Der redda du meg fra å miste poeng på geografi prøva altså

Puhh
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+31.01.2005, 00.31-->


Så, hva tror vi? Fake eller ekte?
171497​
[/b]
Jeg tror den er ekte, men håper (og regner med) at man kan bruke trådløs router istedet for en sånn...

<!--QuoteBegin-Alexander
@31.01.2005, 07.14
Den USB-pluggen er way for stor.
171531​
Er nok ikke en real-size DS med USB plugg ;)

EDIT:
Kanskje den er fake. Det kan kanskje bli plassproblemer ved USB-portene hvis den er så stor...
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+30.01.2005, 21.49-->
Opprinnelig skrevet av EvilPinky@30.01.2005, 21.46
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@30.01.2005, 21.41
Er det en nettbutikk i Norge en kan bestille ifra? En butikk som er litt kjent...
171382​


Hvis det er en europeisk DS du skal kjøpe så tror jeg ikke at de har åpnet for forhåndsbestilling, men hvis du er villig til å betale litt ekstra og kan nøye deg med en japansk DS kan du prøve på TBC Games eller Spiderman.
171388​
Okay, da venter jeg nok til den Europeiske versjonen. Er jo ikke så lenge igjen nå... :)
171390​
[/b]
Den europeiske og den Japanske ar akkuratt den samme, bare det står på Japansk når du åpner den, men det er lett og fikse på ^^