Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 91

Gjest
#21
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@10.10.2004, 20.31
Jeg ska ikke ha den, siden jeg er en Sony fan, og ska derfor ha PSP når den en gang kommer ut :p
114980​
Altså. Du kjøper ting fra Sony, rett og slett "fordi det er Sony"?
... Vakkert.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#22
Hehe, ikke akkurat bare sånn da men , jeg har jo X-BOX også :p Men Sony er jo ett kvalitet's produkt. Men jeg ingen grunn til og kjøe denne DS'en, siden det ikke er noen spill som interiserer meg, som kommer til den. Men derimot PSP'en så kommer det flere spill, som kunne tenke meg.
 
#23
Jeg skal bestille den snart.
Hvem burde jeg forhåndsbestille den fra ?
Noen forslag ?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.10.2004, 16.40
Hehe, ikke akkurat bare sånn da men , jeg har jo X-BOX også :p Men Sony er jo ett kvalitet's produkt. Men jeg ingen grunn til og kjøe denne DS'en, siden det ikke er noen spill som interiserer meg, som kommer til den. Men derimot PSP'en så kommer det flere spill, som kunne tenke meg.
115279​
Kvalitetsprodukt? Fordi?
 
#31
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@11.10.2004, 15.40
Hehe, ikke akkurat bare sånn da men , jeg har jo X-BOX også :p Men Sony er jo ett kvalitet's produkt. Men jeg ingen grunn til og kjøe denne DS'en, siden det ikke er noen spill som interiserer meg, som kommer til den. Men derimot PSP'en så kommer det flere spill, som kunne tenke meg.
115279​
Sony er faktisk et varemarke, og IKKE et produkt.

Uansett: Nevn FEM spill til PSP som du vet at du kommer til å investere i. (hva jeg har prøver å poengtere: at man ikke har nok informasjon om PSP til å gjøre seg opp en objektiv mening om den er verdt et kjøp eller ikke)

Edit:
Og ja, jeg skal med stor sikkerhet investere i en DS. Den ser morsom ut. Spesielt når Nintendo har vært så barmhjertige at de inkludere PictoChat og en demo av Metroid Prime: Hunters. Ser for meg at det blir en maskin som kan underholde meg på utallig mange måter og i like mange situasjoner. Bare gimmicken som er å kunne tegne på skjermen er jo nok til å glede meg i mangfoldige timer.
 
#32
Jeg skal nok ha den. Ser virkelig fram til når den kommer. Vanligvis når jeg kjøper en konsoll pleier jeg ikke å ha mer enn ett eller to spill for øye, men med DSen vet jeg allerede om en håndfull jeg kunne tenke meg å kjøpe, pluss at jeg ikke eier noen håndholdte konsoller enda.

Spørsmålet er bare når jeg skaffer meg den. Det viktigste er om en amerikansk DS kan kommunisere med en europeisk, noe som jeg ikke har fått helt klart for meg enda. Hvis de kan det importerer jeg.
Selv om jeg ikke gidder å betale 2000 på TBC games så jeg får nok mase på pappa om lån av kredittkort igjen.
 
#36
Opprinnelig skrevet av plan_9@11.10.2004, 19.50
Uansett: Nevn FEM spill til PSP som du vet at du kommer til å investere i. (hva jeg har prøver å poengtere: at man ikke har nok informasjon om PSP til å gjøre seg opp en objektiv mening om den er verdt et kjøp eller ikke)
115440​
Det eneste jeg kunne ha tenkt meg å skaffe til PSP, er Persona, som i sin tid var en ganske så bra og engasjerende RPG til Playstation. Bare så lenge ikke Sony bestemmer seg for å gjøre den om til en bastardisert 3D-utgave som er proppet fult ut med lange og kjedelige FMV sekvenser. <_<

On Topic:
Skal nok skaffe meg en eventuelt, men akkurat nå så har jeg andre viktigere ting som må prioriteres først.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#37
Seff skal jeg ha meg DS, alt det jeg har hørt hittil er jo bare digg... Fett med to skjermer og greier! Er som regel mest intrerressert i nintendo spill uansett... Gleder meg spesielt til Zelda DS!
 

Halky

Veteran bruker ;)
#39
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@11.10.2004, 18.05
La nå Don argumentere selv. :flau:
115357​
Hehe, jeg får vel gjøre det da :p Vel Sony er jo et bra varemerke, og det er mye mere man kan gjøre med den PSP'en, en man kan gjøre med DS'en. Blant annet og høre på musikk og se på filmer ;) Ikke at det er hele grunnen til at jeg ska skjøpe den da men. Og så vidt jeg vet, så kan man verken høre på musikk og se på filmer med DS'en.