Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+12.10.2004, 15.34-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@11.10.2004, 18.05
La nå Don argumentere selv. :flau:
115357​
Hehe, jeg får vel gjøre det da :p Vel Sony er jo et bra varemerke, og det er mye mere man kan gjøre med den PSP'en, en man kan gjøre med DS'en. Blant annet og høre på musikk og se på filmer ;) Ikke at det er hele grunnen til at jeg ska skjøpe den da men. Og så vidt jeg vet, så kan man verken høre på musikk og se på filmer med DS'en.
115822​
[/b]
Er ikke PSP-en litt stor som MP3-spiller? Blir det ikke litt dyrt å måtte kjøpe filmer til et helt nytt format når du skal bruke PSP-en til å se film?

Du kan ikke nevne 4-5 spill du ser fram til på PSP da?

Det kan SNOFTE også...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#42
Vel vel, det med musikken og filmene blir jo en annen sak, når det kommer på ett eget format, men jeg håper PSP'en kan støtte MP3 formatet ;) Og ett av de spillene jeg forløpig ser frem til på PSP'en er Metal Gear Solid: Acid. Og det kommer sikkert andre bra spill til den også hehe :p
 
#45
Don:
Du stoler blindt på konsollen grunnet dens produsent. Du legger med andro ord all din tillit i et navn. Spillet du gleder deg til er av en helt annen type og sjanger enn de tidligere spillene og ingen har enda noe som helst grunnlag til å tro at det blir bra. Nok en gang legger du all din tillit i et navn.
Det er en skam hva effektiv markedsføring gjør med svake sinn.


Og angående resten av tullet du skrev:
Ingen reelle utsagn om konsollens medie-avspillingsmuligheter er ute for allmennheten. Etter foreløpig informasjon ser det hele meget, meget tvilsomt ut. Den skal ha en batteritid på maksimum 90 minutt ved kontinuerlig avspilling av film. Den støtter kun et helt nytt format ved navn UMD. Det er fremdeles ingen konkrete utsagn om hvorvidt filmer i det hele tatt skal bli utgitt på det formatet. Om det så blir noen er det tvilsomt at det blir mer enn et tosifret antall Columbia Tristar filmer. For å kunne spille av mp3-filer på den må du kjøpe en ekstern minnebrikke av typen Sony Memory Stick Duo. Er du klar over hva disse koster? Ikke? Tenkte meg det.
 
#47
Skal så absolutt ha DS, og har allerede bestilt...

Etter å ha sett videoene av spill på Gamespot.com har jeg virkelig problemer med å tenke på noe annet om dagen=P
 
#48
Jeg skal ha Nintendo DS med engang de kommer. har allerede bestilt ds og super mario 64.

Jeg skal ha et spill til, hvem bør jeg velge!?! Tips?

:)
 
#49
Jeg skal nok ha xbox2 og ps3 og sikkert PSP (hvis det er en tittel jeg vil ha på PSP så kjøper jeg det)

Grunnen for at jeg nesten sikkert kan si at jeg ikke skal ha DS er fordi det er nintendo som lager den.

Hvorfor?
Jeg har ingenting mot Nintendo, men jeg eier selv en GameCube.
Når et firma som kommer med en konsoll har så lite support på egene spill, og så få bra titler har jeg mistet helt truen på DS, jeg håper selvsagt jeg tar feil.

GameCube sin online satsing var fiasko og de trakk seg mer eller mindre ut av markedet. GameCube har få gode titler, og jeg føler at Nintendo ikke lager særlig spill som ikke har noe med "mario" å gjøre.

Det skal være sagt at SKIES OF ARCADIA (som er dreamcast spill) har rettferdiggjort mitt innkjøp av GameCube, så jeg klager ikke, men jeg vil ikke gjøre samme feilen igjen.

Så glemte jeg STARFOX ADVENTURES, det var knall, men nå utvikler jo RARE for xbox, så da blir det ikke slike kvalitetsspill lenger på nintendo.

tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.

Derfor blir det eventuelt PSP på meg, og ikke DS.
Men for alt hva jeg vet, kanskje ingen av de.
 
#51
Opprinnelig skrevet av plan_9@12.10.2004, 15.01
Don:
Du stoler blindt på konsollen grunnet dens produsent. Du legger med andro ord all din tillit i et navn. Spillet du gleder deg til er av en helt annen type og sjanger enn de tidligere spillene og ingen har enda noe som helst grunnlag til å tro at det blir bra. Nok en gang legger du all din tillit i et navn.
Det er en skam hva effektiv markedsføring gjør med svake sinn.


Og angående resten av tullet du skrev:
Ingen reelle utsagn om konsollens medie-avspillingsmuligheter er ute for allmennheten. Etter foreløpig informasjon ser det hele meget, meget tvilsomt ut. Den skal ha en batteritid på maksimum 90 minutt ved kontinuerlig avspilling av film. Den støtter kun et helt nytt format ved navn UMD. Det er fremdeles ingen konkrete utsagn om hvorvidt filmer i det hele tatt skal bli utgitt på det formatet. Om det så blir noen er det tvilsomt at det blir mer enn et tosifret antall Columbia Tristar filmer. For å kunne spille av mp3-filer på den må du kjøpe en ekstern minnebrikke av typen Sony Memory Stick Duo. Er du klar over hva disse koster? Ikke? Tenkte meg det.
115847​
90 min ved avspilling av film? tror du bommet med en time der gitt
 
#52
Opprinnelig skrevet av EsspeN@13.10.2004, 12.26
Jeg skal nok ha xbox2 og ps3 og sikkert PSP (hvis det er en tittel jeg vil ha på PSP så kjøper jeg det)

Grunnen for at jeg nesten sikkert kan si at jeg ikke skal ha DS er fordi det er nintendo som lager den.

Hvorfor?
Jeg har ingenting mot Nintendo, men jeg eier selv en GameCube.
Når et firma som kommer med en konsoll har så lite support på egene spill, og så få bra titler har jeg mistet helt truen på DS, jeg håper selvsagt jeg tar feil.

GameCube sin online satsing var fiasko og de trakk seg mer eller mindre ut av markedet. GameCube har få gode titler, og jeg føler at Nintendo ikke lager særlig spill som ikke har noe med "mario" å gjøre.

Det skal være sagt at SKIES OF ARCADIA (som er dreamcast spill) har rettferdiggjort mitt innkjøp av GameCube, så jeg klager ikke, men jeg vil ikke gjøre samme feilen igjen.

Så glemte jeg STARFOX ADVENTURES, det var knall, men nå utvikler jo RARE for xbox, så da blir det ikke slike kvalitetsspill lenger på nintendo.

tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.

Derfor blir det eventuelt PSP på meg, og ikke DS.
Men for alt hva jeg vet, kanskje ingen av de.
116154​
Du vet at det håndholdte markedet og konsollmarkedet er to vidt forskjellige ting, ikke sant?
At Nintendo ikke klarer å holde på utviklere til Gamecube har ingen innvirkningskraft på støtten de har og kommer til å ha på det håndholdte markedet. Gameboy-navnet er til håndholdte som Playstation-navnet er til konsoller.
Og siden du var glad i å dra frem det japanske markedet så bør det nesten nevnes at GBASP/GBA selger bedre enn PS2 der (og de fleste andre stedene i verden), er du ikke enig?

Jeg er forøvrig enig med deg at det var dumt av Nintendo å selge Rare, men jeg har fortsatt til gode å se et godt spill fra Rare denne generasjonen som rettferdiggjør at Microsoft ga $325 millioner for dem. Det eneste penere og kjedeligere enn Grabbed by the Ghoulies er Star Fox Adventures.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#53
hmm.. En kommentar til EsspeN..
Du vet at nintendo har verdens mest solgte konsoll?
Nettopp Gba/gba-sp..
Det er den konsollen som har solgt mest av alle konsoller. Kanskje bortsett fra pc, men det kan vel ikke regnes som en konsoll. Eller kan det?
jeg er ikke sikker jeg.

Men uansett, her kommer SONY og prøver og ta over markedet med en håndholdt konsoll som har dårlig batterilevetid (den må jo ha det med tanke på at de nekter og kommentere batteriet).
Det kommer jo til å ha en del morsomme spill, men jeg tviler på at så jævlig mange gidder å eie den hvis du skal ha et eksternt batteri på den for og faktisk kunne få litt lenger batterilevetid.
Jeg tviler også på at så mange vil ha den hvis det er en mobil gjenstand med eksterne hjelpemidler for å få den til å fungere bedre (legg merke til at det ikke er en MOBILtlf, men en ting du kan lett få med deg rundt.
Er det ikke da like greit og kjøpe et godt skjermkort for prisen av psp og heller rocke gata i UT2004?

Mulig jeg tar feil, men hvis Sony tror de kommer til å ta over verdenen med dårlig batteri, eksternt (!!) batteri i tillegg, minskning av videoscener på spill grunnet til at det eter batteriet regelrett opp, at du må ha ekstra minnekort for og spille mp3 på den. har dere sett prisene på sony's minnkort? 128 er rundt 500 kroner hvis jeg husker rett. Da har du plass til et album da, med mindre du er homo og ripper i 98 eller 128.. 256 og oppover er tingen!
Og hvordan skal de kunne overta markedet med en pris som er over det dobbelte av nintendo sin?
nei jeg tviler på psp og jeg kommer til og tvile på den helt til jeg faktisk får servert en psp på et sølvfat og den beviser for meg at den er tøff.

Nintendo DS er billig, trådløst, to skjermer hvor den ene er touchscreen og den har mange av de spillene jeg ønsker meg mest.
sånn rent bortsett fra Oblivion og neste Zelda spillet til gamecube, og kanskje F.E.A.R, og half life 2. Og ...
Bioshock.. ja..
:D
 
#54
Opprinnelig skrevet av red dragon+13.10.2004, 12.37-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@11.10.2004, 19.48
<!--QuoteBegin-red dragon
@11.10.2004, 20.30
er en ihugga sony fan... derfor skal jeg ikke ha den.
115469​

Du har ingen annen grunn? Det er den eneste grunnen?
115487​
ok, vill du ha en annen grunn: den har grafikk som tilhører 90 tallet!
116155​
[/b]
Det har PSP også. :p

Ta en titt på Dreamcast som kom på slutten av 90-tallet...

Men om det viktigste er at maskinen er laget av Sony, og at grafikken er bra, så kjøp en PSP. Jeg tenkte kanskje du ville nevne noen spill du så fram til på PSP, men jeg stilte kanskje et vanskelig spørsmål.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Opprinnelig skrevet av EsspeN@13.10.2004, 12.26
Hvorfor?
Jeg har ingenting mot Nintendo, men jeg eier selv en GameCube.
Når et firma som kommer med en konsoll har så lite support på egene spill, og så få bra titler har jeg mistet helt truen på DS, jeg håper selvsagt jeg tar feil.
"Så lite support på egne spill"? Mener du at Nintendos kundestøtte er dårlig? Det kan jeg ikke kommentere, har aldri hatt noen tekniske problemer med Nintendo-spill. Uansett, få bra titler på GameCube... jeg vet ikke helt, skal vi se:
- Super Smash Bros. Melee
- Super Mario Sunshine
- Zelda: Wind Waker
- Pikmin
- Metroid Prime
- Metal Gear Solid: Twin Snakes
- Animal Crossing
- F-Zero GX
- Viewtiful Joe
- Eternal Darkness
- Mario Kart: Double Dash
- WarioWare: Det nye som jeg ikke husker hva heter
- Final Fantasy: Crystal Chronicles
- Ikaruga
- Og en haug med tredjepartsspill som kom til alle konsoller og som du like gjerne kan kjøpe på GameCube

Du skal mislike spilling ganske hardt for ikke å finne minst fem spill du liker blant de der.
Opprinnelig skrevet av EsspeN
GameCube sin online satsing var fiasko og de trakk seg mer eller mindre ut av markedet. GameCube har få gode titler, og jeg føler at Nintendo ikke lager særlig spill som ikke har noe med "mario" å gjøre.
Online: Helt enig. Men dersom online er din ting, burde jo DS være meget interessant - en bærbar konsoll med større onlinepotensiale har jeg enda ikke hørt om. Gizmondo, sier du? Vel... litt for vagt for min smak. DS' onlineopplegg virker langt mer konkret og spennende. Resten: Se over.
Opprinnelig skrevet av EsspeN+-->QUOTE(EsspeN)
Det skal være sagt at SKIES OF ARCADIA (som er dreamcast spill) har rettferdiggjort mitt innkjøp av GameCube, så jeg klager ikke, men jeg vil ikke gjøre samme feilen igjen.[/b]
Hvis GameCube-kjøpet ditt er rettferdiggjort var det ikke en feil, men en riktig beslutning.
Opprinnelig skrevet av EsspeN@
Så glemte jeg STARFOX ADVENTURES, det var knall, men nå utvikler jo RARE for xbox, så da blir det ikke slike kvalitetsspill lenger på nintendo.
Starfox Adventures var sterkt middelmådig, spør du meg. Jeg for min del er glad Nintendo er kvitt Rare.
<!--QuoteBegin-EsspeN

tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.
Sony er også japansk. Hva er poenget ditt...?

Du trenger litt sterkere argumenter, gutten min. :)
 
#56
Opprinnelig skrevet av Yetipants@13.10.2004, 13.08
Uansett, få bra titler på GameCube... jeg vet ikke helt, skal vi se:
- Super Smash Bros. Melee
- Super Mario Sunshine
- Zelda: Wind Waker
- Pikmin
- Metroid Prime
- Metal Gear Solid: Twin Snakes
- Animal Crossing
- F-Zero GX
- Viewtiful Joe
- Eternal Darkness
- Mario Kart: Double Dash
- WarioWare: Det nye som jeg ikke husker hva heter
- Final Fantasy: Crystal Chronicles
- Ikaruga
- Og en haug med tredjepartsspill som kom til alle konsoller og som du like gjerne kan kjøpe på GameCube
116188​
Må nesten si meg enig med Espen der jeg. GameCube er en større fiasko enn Nintendo 64. Selv eier jeg alle tre konsollene og jeg har store problemer med å finne spill til Gamecube som er verdt noenlunde hva de koster.

Ang. first-party line-upen:
-Super Smash Bros. Melee: Dette var det første spillet jeg kjøpte og utgjorde mye av grunnen til at jeg kjøpte GC. Spillet i seg selv var vel egentlig greit nok men tilbydde lite nytt i forhold til forgjengeren.
-Super Mario Sunshine: Enda et spill jeg gleda meg utrolig mye til. Da spillet endelig var testet satt jeg igjen med et blandet inntrykk. Gameplayet og spillmotoren var jo finpusset til tusen, men i forhold til Mario 64, var det dårligere og kjedeligere spill. Alt for mye av spillet hadde jeg sett før. Men det var som sagt ok underholdning helt til jeg klarte siste boss, men langt i fra bra nok til at jeg gadd å samle alle stjernene.
-Zelda Wind Waker: Dette er ikke diskuterbart: dette spillet er veldig bra. Enkelt og greit. Dog litt dårligere enn sine forgjere, men det var vel nesten å vente.
-Pikmin: Dette var også et av mine første spill. Hadde på forhånd hørt mye godt om det, om at det skulle være litt små-revolusjonerende. Der er jeg ikke helt enig, det er kun et RTS med en lemmings konsept i 3D, tilpasset til en GC kontroll. Spillet var derimot veldig underholdende og ville vært et godt spill hadde det ikke vært for den sabla tidsfristen som ødela alt. Tiden går ut etter du har spilt i 8 dager (virkelig tid), orker du da å starte på nytt?
-Metroid Prime: Hvem hadde vel ikke gleda seg til dette spillet? Jeg vet at hele verden elsker dette spillet så jeg skal ikke påstå at det er et dårlig spill. Jeg er en del av en minoritet, jeg synes ikke det er så grensesprengende bra som alle skal ha det til. Det er et greit spill men ikke mer. Men siden jeg er i et mindretall (med stor kontrast) skal jeg ikke klage.
-Metal Gear Solid TTT: Skjønner ikke alt rabalderet rundt dette spillet. Det er jo nøyaktig det samme som kom til PSX for ørten år siden. Joda, bedre grafikk og teite cutscenes, men noe å hoppe i taket for? Neppe.
-Animal Crossing: Dette har jeg faktisk aldri prøvt, men siden jeg er en fan av serien og har lest bare godt om det, er jeg overbevist om at det er et bra spill.
-F-Zero GX: En racer med en knallgod spillmotor, det er det ingen tvil om. Men ellers er det nesten fritt for dybde eller en logisk vanskelighetsgrad (eller muligheten til å velge en).
-Viewtiful Joe: Dette har jeg kun testet i få minutter, men konseptet og utførelsen virker godt.
-Eternal Darkness: Dette ble hypet som et av tidenes horror-spill. For meg virker det som en simplifisert utgave av Resident Evil. Alle oppgavene en skal løse er tidvis ok men det er alt. Dessuten er det heller ikke skummelt for den som ønsker slikt.
-Mario Kart Double Dash: Nok et spill som prøver å være hva forgjeren var men feiler. Banene virker uinspirerte og som mange andre av Nintendos oppfølgere er det komplett mangel på dybde.
-Wario Ware: Dette spillet virker stilig og har en ok prislapp. Men om man er avhengig av en GBA SP + kabel for å spille det stiller jeg meg negativt til det.
-Final Fantasy Crystal Chronicles: Seriøst? Verre ressursbruking skal du lete lenge etter. Gameplayet i spillet er klønete og man trenger fire GBA'er pluss kabler for å spille det med venner (er like morro som tørkende maling i singleplayer). Spillet er en direkte voldtekt av FF navnet skapt for å selge til barn og å selge mer av de jævla GBA<->GC-kablene.
-Ikaruga: Spillet er en urgammel port fra DC. Men bortsett fra det er det vel et godt spill.

Tredjeparts-spill foretrekker jeg å spille på XBox da den har best grafikk og ikke er hemmet av mangel på knapper. Dessuten er spilla der mye billigere og mer tilgjengelige. Dessuten er det ganske mange spill som PS2 og XBox får men ikke dukker opp på GC, dette kan Nintendo takkes for. Misforstå meg ikke, har ingenting imot Nintendo, men tror de bør endre konsollstrategien sin litt. DS derimot er en genistrek uten like.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Opprinnelig skrevet av plan_9+13.10.2004, 14.47-->
-F-Zero GX: En racer med en knallgod spillmotor, det er det ingen tvil om. Men ellers er det nesten fritt for dybde eller en logisk vanskelighetsgrad (eller muligheten til å velge en).[/b]
Du har spilt dette i en halvtime, forstår jeg. :)
Opprinnelig skrevet av plan_9+-->QUOTE(plan_9)
-Eternal Darkness: Dette ble hypet som et av tidenes horror-spill. For meg virker det som en simplifisert utgave av Resident Evil. Alle oppgavene en skal løse er tidvis ok men det er alt. Dessuten er det heller ikke skummelt for den som ønsker slikt.[/b]
SIMPLIFISERT?!? Dette kan du rett og slett ikke ha prøvd engang. Kampsystemet i ED er et av de råeste noensinne, kun spill som Prince of Persia og Ninja Gaiden kan måle seg med det. Dessuten er atmosfæren fullstendig upåklagelig - spesielt siden utviklerne ikke var begrenset av at de ikke kunne plassere kameraet der de ville, som i RE.
Opprinnelig skrevet av plan_9
-Mario Kart Double Dash: Nok et spill som prøver å være hva forgjeren var men feiler. Banene virker uinspirerte og som mange andre av Nintendos oppfølgere er det komplett mangel på dybde.
Seriøst, hvor mange av spillene du omtaler har du prøvd ut over fem minutter? Flerspillermodusen i Double Dash er noe av det kuleste noensinne og en enorm vinner ved selskap og sammenkomster, eller bare når du har noen venner på besøk.<!--QuoteBegin-plan_9
@
-Wario Ware: Dette spillet virker stilig og har en ok prislapp. Men om man er avhengig av en GBA SP + kabel for å spille det stiller jeg meg negativt til det.
-Final Fantasy Crystal Chronicles: Seriøst? Verre ressursbruking skal du lete lenge etter. Gameplayet i spillet er klønete og man trenger fire GBA'er pluss kabler for å spille det med venner (er like morro som tørkende maling i singleplayer). Spillet er en direkte voldtekt av FF navnet skapt for å selge til barn og å selge mer av de jævla GBA<->GC-kablene.
Isåfall ber jeg til Skaperen om at Final Fantasy-franchisen blir voldtatt til det bare er et enormt, blødende krater igjen, for Crystal Chronicles er så vakkert og stemningsfullt at det får meg til å grine av og til, og selve spillet er ukomplisert og engasjerende moro - spesielt når du spiller med venner. Argumentet med at man må kjøpe en ekstra GBA for å spille det faller på sin egen urimelighet - man kjøper neppe FF:CC med mindre man har GBA selv og kjenner noen andre som også har. Linkkabelen koster hundre spenn, og om du synes det er for mye å legge i når du står stilt ovenfor et spill som kan gi deg såpass mye underholdning... vel, da synes jeg du kan sitte der og spille FFX alene, og la oss som synes det er artig å RPG-e med andre holde på i fred.<!--QuoteBegin-plan_9

-Ikaruga: Spillet er en urgammel port fra DC. Men bortsett fra det er det vel et godt spill.
"Bortsett fra det er det vel et godt spill"? Hva med: "Absolutt alle spill som kommer ut om dagen er basert på tjue år gamle prinsipper, men bortsett fra det er de vel sånn passe"? Min gode mann, jeg utfordrer deg til å finne EN ENESTE negativ ting med Ikaruga til Gamecube (bortsett fra slowdown når en boss eksploderer, som uansett ikke påvirker spillet og også var der i DC-utgaven). Ikaruga er en diamant som er blitt polert til den gnistrer, og dersom du påstår noe annet ber jeg deg vennligst å gi spillet til noen som vet å sette pris på slikt.
Opprinnelig skrevet av plan_9
Misforstå meg ikke, har ingenting imot Nintendo, men tror de bør endre konsollstrategien sin litt. DS derimot er en genistrek uten like.
Har de ikke da allerede endret konsollstrategien sin til det bedre? ;)
 
#58
- Super Smash Bros. Melee (Ikke testa men Mario)
- Super Mario Sunshine (jeg elsker platform spill, eier dette, og gir det 3/10 i karakter. Super skuffelse, betalte 299 for det og var ikke verdt det)
- Zelda: Wind Waker (virket bra, men har lagt det vekk for andre spill, eier dette)
- Pikmin (eier også dette, artig ide, har ikke spilt det enda, kom ikke igang)
- Metroid Prime (oppskrytt, eier også dette, har lånt det vekk på livstid)
- Metal Gear Solid: Twin Snakes (Da jeg spilte dette skjønte jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe MGS3.. )
- Animal Crossing (ikke testa)
- F-Zero GX (ikke testa)
- Viewtiful Joe (hahaha.. Det er det eneste jeg kan si. Vanskelig og kjedelig)
- Eternal Darkness (ikke testa)
- Mario Kart: Double Dash (mario IGJEN?)
- WarioWare: Det nye som jeg ikke husker hva heter
- Final Fantasy: Crystal Chronicles (har ikke 10 GBA'er så har ikke glede av det spillet)
- Ikaruga

Du skal mislike spilling ganske hardt for ikke å finne minst fem spill du liker blant de der.

Fant ikke 5 spill der jeg..

Hvis GameCube-kjøpet ditt er rettferdiggjort var det ikke en feil, men en riktig beslutning.

Helt Enig, men det er alltid artig å få litt mer enn forventet?

Starfox Adventures var sterkt middelmådig, spør du meg. Jeg for min del er glad Nintendo er kvitt Rare.

latterlig utsagn. Rare er en av verdens beste spill utvikler.

tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.Sony er også japansk. Hva er poenget ditt...?

Poenget er at NINTENDO har eid markedet i mange tiår, og når de kommer med en konsoll med bedre specs, med et bedre merkevarenavn enn sony i Japan og ikke selger bedre så sier det litt om hva kundene egentlig vil ha.. Kvalitet.

Du trenger litt sterkere argumenter, gutten min. :)

Nei, du trenger å utvide horisonten din. Prøv noe annet enn bare gamecube.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Opprinnelig skrevet av EsspeN+13.10.2004, 15.04-->
- Super Smash Bros. Melee (Ikke testa men Mario)
- Super Mario Sunshine (jeg elsker platform spill, eier dette, og gir det 3/10 i karakter. Super skuffelse, betalte 299 for det og var ikke verdt det)
- Zelda: Wind Waker (virket bra, men har lagt det vekk for andre spill, eier dette)
- Pikmin (eier også dette, artig ide, har ikke spilt det enda, kom ikke igang)
- Metroid Prime (oppskrytt, eier også dette, har lånt det vekk på livstid)
- Metal Gear Solid: Twin Snakes (Da jeg spilte dette skjønte jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe MGS3.. )
- Animal Crossing (ikke testa)
- F-Zero GX (ikke testa)
- Viewtiful Joe (hahaha.. Det er det eneste jeg kan si. Vanskelig og kjedelig)
- Eternal Darkness (ikke testa)
- Mario Kart: Double Dash (mario IGJEN?)
- WarioWare: Det nye som jeg ikke husker hva heter
- Final Fantasy: Crystal Chronicles (har ikke 10 GBA'er så har ikke glede av det spillet)
- Ikaruga[/b]
Så... alt med Mario i er dårlig? Du er idiot.
Opprinnelig skrevet av EsspeN+-->QUOTE(EsspeN)
Du skal mislike spilling ganske hardt for ikke å finne minst fem spill du liker blant de der.

Fant ikke 5 spill der jeg..[/b]
Gjett hva det sier om deg.
Opprinnelig skrevet av EsspeN
latterlig utsagn. Rare er en av verdens beste spill utvikler.
Hvorfor? Fordi de lagde noen bra spill før i tiden? Da er altså Doom 3 automatisk like bra som eneren var i sin tid? Og Final Fantasy XII kommer til å bli like simpelt som eneren var i sin tid? Latterlig utsagn. Eller - hva med å komme med noen argumenter?
<!--QuoteBegin-EsspeN
@
tom I Japan selges det enda mer ps2 enn gamecube fremdeles.Sony er også japansk. Hva er poenget ditt...?

Poenget er at NINTENDO har eid markedet i mange tiår, og når de kommer med en konsoll med bedre specs, med et bedre merkevarenavn enn sony i Japan og ikke selger bedre så sier det litt om hva kundene egentlig vil ha.. Kvalitet.
Feil. Er det noe kundene IKKE vil ha, så er det kvalitet! Se på Final Fantasy - de har resirkulert samme spillet i flere år nå, og det selger som faen. FIFA-spillene har solgt i bøtter og spann de siste årene uten at noe av betydning er endret. Folk vil ha det samme gamle, det de kjenner fra før av - IKKE kvalitet.
<!--QuoteBegin-EsspeN

Nei, du trenger å utvide horisonten din. Prøv noe annet enn bare gamecube.
Dette sier du til en person som eier sju konsoller og en PC, og spiller på alle sammen, OG som har drevet med spill siden 1988...? Uten at jeg vet noe mer om deg enn det nivået du holder her på forumet tror jeg nok jeg har betraktelig mer erfaring på området enn deg. :)
 
#60
Jepp, du har rett, har du 7 consoller og har gamet siden 1988 har du betraktelig mer erafring på enn meg, og jeg tok feil, jeg fikk bare det inntrykket siden du synes alle de spillene der var så bra.

Har faktisk ikke spilt noe MARIO spill på GameCube som har vært over middels, heller et par hakk under, men jeg har gitt MARIO enda en ny sjangse og bestilt PAPER MARIO.

Hvorfor tror du FF spillene er så populære?
Hvorfor tror du at folk kjøper fifa år etter år?

Jo, fordi det er det de fleste vil ha.
Hvorfor stoppe når man har laget kvalitet engang som forbrukere er villig til å betale for gang på gang?

Samme med Mario, NINTENDO melker det for alt det er verdt.
hvor mange mario spill er det 20? 30?
ja, det er jo orginalt!