Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
... 6 av 10?

Jeg tviler.

Beklager Baronen, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det.

Psycho Mantis: Takker.

D

Deleted member 91

Gjest
Dere er begge homo, og foreldrene deres drikker pga det. Det er jo slike spill som kommer til å fungere så veldig bra på DS. Simpelt og vanedannende. Jeg skal ha. Bare jeg får lønning snart.

Men det er jo det samme hele tiden. Det blir alt for fort kjedligt.

D

Deleted member 91

Gjest
FENGENDE! Jeg må bestille det snart.
Får man toll hos Play-asia? Lik-sang? På spill, altså. Noen erfaringer, anyone?

Ingen toll hos Play-Asia. Toll på varer over 200 hos Liksang. I alle fall etter mine erfaringer. [/import]

MoFo2

D

Deleted member 91

Gjest
Yay, jeg hadde håpet på svar fra deg. :)
Da ser det ut til at jeg bestiller Band Brothers fra Play-Asia og Zoo Keeper fra DVDboxoffice. Nå må jeg bare få tak i penger ..
Takk igjen, Mofo.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Europeisk lansering på DS den 11. februar!!! snaut en uke til! Nesten litt kjipt atjeg har DS fra før iom. at den er så kul! kommer også 15 spill samtidig, inkludert pokemon dash..

edit: ooops, 11 Mars!

Spørsmål til en av dere som har DS: Er det mulig å ta batteriet ut av marskinen? Hvis det er det kan det jo hende at en kan kjøpe seg et nytt batteri når det første blir dårlig.

Lurer også på om det kommer noen adapter som tillater lading i bil (12 volts sigaretttenner). Tilbringer store deler av sommeren i båt, så hvis dette ikke er mulig er ikke DS like aktuell for meg...

1. Uten at jeg selv har prøvd, vil jeg tro at det er mulig å ta ut batteriet. Det går an å skru opp under, så ser ikke hvorfor det ikke skal gå an å bytte ut batteriet... Men er som sagt ikke sikker.

2. Det finnes allerede, dog ikke originalt fra Nintendo (uten at jeg tror det spiller noen stor rolle kvalitetsmessig): Car-Lighter Adapter, GBA SP og Nintendo DS

Det bruker jo en spesiel type batteri da, så det koster vel ganske mye?

9. Oktober er dagen der Baronen og meg skal stille oss opp forran butikken og vente på at de åpner for å kjøpe Advance Wars DS. Derretter skal vi gå hjem til en av oss for å spille som et helvete :kos:

Charge Boy til DSen.

• External battery source for your Nintendo DS™
• Recharge your Nintendo DS™ anywhere and at anytime
• Uses 3AA batteries to allow 100 hours of play time

MoFo2

Opprinnelig skrevet av MoFo2@16.02.2005, 16.38
Charge Boy til DSen.

•  External battery source for your Nintendo DS™
•  Recharge your Nintendo DS™ anywhere and at anytime
•  Uses 3AA batteries to allow 100 hours of play time

MoFo2
178467​
Charge Boy for laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange reiser!