Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 91

Gjest
Jævelunge. :(

Jeg vurderer sterkt et nytt DS-spill nå, og valget står mellom Wario, Zoo Keeper og Yoshi. Hmmmmm.

Baronen: Jeg hadde valgt Yoshi :flau:

me 3... Nei, me 2.

Dumme meg.

Hvis du har DS-venner, så er Wario et godt valg :D .
Anbefales på det kraftigste :) . Det skal da nevnes at jeg ikke har prøvd Yoshi.

Opprinnelig skrevet av wacco@21.02.2005, 16.04
180285​
Øh... Hvorfor anbefale det hvis man har venner med DS når det ikke er mulig for å spille multiplayer?

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich+21.02.2005, 16.22-->
<!--QuoteBegin-wacco
@21.02.2005, 16.04
180285​
Øh... Hvorfor anbefale det hvis man har venner med DS når det ikke er mulig for å spille multiplayer?
180294​
[/b]

Ser at det kanskje blir feil å si "DS-venner", ja. ^_^

D

Deleted member 91

Gjest
Wow, det er jo kjempenyheter at de endelig har fått systemet igang. Forhåpentligvis tar det ikke altfor lang tid før vi får det her borte også. :)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Super Marion 64x4 er et kongespill. Jeg har alltid villlet spille som Wario, det kan jeg! Multiplayen er litt kjedelig da.
Ja. Jeg skal ha den.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@25.02.2005, 16.06
Niiiiiice!

Håper det ikke tar alt for lang tid før dette dukker opp i Europa.
181689​
Fett at man må til butikken for å laste ned demo da... :svette:

PSP derimot... (skal bare la det stå sånn tenker jeg...)

Niks. Skal ikke ha DS. Den er for det første alt for stor til å passe i en lomme, det er forsåvidt psp og, men psp er så kul at du vil se på den hele tiden. Dessuten er jeg en sony fanboy...

Jeg hadde tenkt med en DS, men nå som nyheten om at den nye gba'en kanskje kommer i år må jeg revurdere hva pengene mine skal brukes til. :ehm...:

Opprinnelig skrevet av Shigsy@02.03.2005, 00.26
Er nok ikke lenge til de avslører sin online strategi for DS nå.
183740​
Leste i går at en eller annen i Nintendo skulle snakke på en eller annen spill-messe den 10. mars. Kanskje det blir online announcement der, eller blir det en egen pressekonferanse?

Husker ikke hvem eller hvor, men skal prøve å finne det når jeg kommer hjem...

Opprinnelig skrevet av EvilPinky@02.03.2005, 10.48
Leste i går at en eller annen i Nintendo skulle snakke på en eller annen spill-messe den 10. mars. Kanskje det blir online announcement der, eller blir det en egen pressekonferanse?

Husker ikke hvem eller hvor, men skal prøve å finne det når jeg kommer hjem...
183833​
Det er Game Developers Conference i San Francisco. Saturo Iwata, Nintendos president, skal holde en liten tale.

MoFo2