Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Kjøpte DS idag og jeg digger den! Har bare prøvd metroid demoen hittils. men det er en kjempe konsoll. :tommelopp:
 
Jeg vil ikke ha nintendo ds. spilla er jo dobbelt så dyre som pc spill. hvorfor ikke ha en laptop :svette:

Uansett har den liten skjerm. Jeg kan bare leve med 19' og oppover :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Dobbelt så dyre"? HAHAHA. :D
"Hvorfor ikke ha en laptop?" HAHAHA! :D
"Kan bare leve med 19" og oppover"? SKYT DEG! :D
 
Opprinnelig skrevet av Lubbe@08.04.2005, 00.50
Jeg vil ikke ha nintendo ds. spilla er jo dobbelt så dyre som pc spill. hvorfor ikke ha en laptop :svette:

Uansett har den liten skjerm. Jeg kan bare leve med 19' og oppover :p
203971​
Dobbelt så dyre? Jeg har aldri sett et DS-spill til 800 schpenn, har du?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Altså. Dææææm. Den var stilig. Men er det ikke litt lett å få dritt ned i de høla?

Forresten, Måfå. Har du fått planktonet ditt i posten ennå?
 
Ligger vel noe beskyttende over, gjør det ikke det, da? hvis ikke hadde det vært piss.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det ser ikke sånn ut, og hvis du ser på pennen så ser det ut som om den går ned i maskinen. :/ Stilig nonetheless.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg blir alltid thrilled når utviklere bestemmer seg for å proppe på meg et par ørepropper. Samme dealen med Band Brothers, bortsett fra at jeg bestilte for sent. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mofo, du skulle ikke tilfeldigvis vite noe om hvor heavy Nintendogs er på japansk, skulleruvel?
 
Jeg vet ikke, men et par av filmene jeg har sett på IGN indikerer noe japansk tekst. Det er også voice recognition i spillet (du roper på hunden, gir den kommandoer) så det er mulig at språk spiller en rolle der.

MoFo2
 
Elektroplankton så sinnsykt stilig ut :) Flere slikt tittler takk Nintendo :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg testet plankton såvidt nå i helgen, og det virket småfett. Ikke fett nok til at jeg faktisk gidder å betale penger for det, men høy novelty-faktor. :)
 
Gleder meg til å se hvordan kritikk Nintendogs får. -På forståelig språk, naturligvis.