Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Ingenting slår originalfargen. :D

Men faen, de kunne annonsert fargene litt tidligere. Likte de to første. :flau:
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+02.03.2005, 17.19-->
Ey, noen som vet når Nintendogs kommer? :D

Ser ut til at det er 3 versjoner?! :svette:
183973​
[/b]
Greit å få med seg ...

<!--QuoteBegin-Originally Posted by Gamespot

The company will release the game in three different packages, which will each start off with five different puppies. You'll be able to unlock the remaining 10 puppies that aren't available by default for your cartridge by playing the game and communicating with other owners of Nintendogs, like in a virtual dog park. Another feature sees the game communicating with other Nintendog owners and virtual dogs even in the DS's sleep mode.
Det virker litt artig det spillet. :flau:

Denne «pakken» var søtest:



:D
 
Den var søt.. :flau:
 
Reklame

Edit: 50 Cents eksklusive DS - g-g-geee-unit! :blunk:

Edit2: Mer info om Nintendogs - kast frisbee!

Edit3:

Nintendo has released a new factsheet for Puppy Times (or: Nintendogs). Head inside for an interesting fact...


Nintendo has released the following factsheet, however there is a tiny point of interest that could make a few gamers happy:
Key Information:
Put a puppy inside your Nintendo DS!
Good dog! Pick from multiple breeds, ranging from Labradors to Chihuahuas, then care for and train the puppy using the touch screen and mic.
Pet the pup, acquire and play with more than 100 items like flying discs and outfits, or teach the dog to do tricks by creating voice commands.
If you train your pup well enough, you can compete in dog shows and agility contests – win to unlock other items and puppy breeds to keep yours company.
Play nice! Walk your puppies around the neighborhood or interact wirelessly with your friends' Nintendogs.

Game Storyline: Care for and train your puppy by petting it, walking it and buying it items to play with. As your dog competes in dog shows and agility contests, you can purchase other puppy breeds to keep yours company.

Characters: Puppies of multiple different breeds, like Chihuahuas, Labrador retrievers, beagles and German shepherds (final number and breeds TBD.)

How to progress through the game: Purchase one of several breeds available at the beginning of the game, then start spending time with your pup. Throw flying discs and balls to improve the pup's agility, bathe it when it gets dirty, and repeat voice commands to train the dog to do tricks. If you train it well enough, you'll excel in dog shows and agility contests, which will earn you money and unlock other items and puppy breeds. When you earn enough cash, you can buy even more puppies to live with yours.

Special powers/weapons/moves/features: Walking your pup around the neighborhood is vital, as you'll find items and meet other dogs. Over time, your pup's stamina will increase so you can explore farther and farther. You also can interact wirelessly with your friends' Nintendogs – you can set your DS to bark at you whenever another puppy is within wireless range.
Now for the interesting part (in case you missed it): while this factsheet comes from Nintendo of America, where the game is listed as Puppy Times, this new factsheet uses the word 'Nintendogs' (which is also the Japanese title of the game) a few times too often. Whether Nintendo is listening to the gamers begging for the Nintendogs name, or simply an error remains unknown for the time being.
Also, the factsheet does not disclose the list of breeds available in the game as we recently learned through Nintendo of Japan...


Kilde.

MoFo2
 
D

Darkaxx

Gjest
Don Corleone, lur mann PSp er glede
Ds er ikek så kult , var ikke no fett med lightpen og touchscreen

men skjermene er bra på Ds
:ehm...:
 
Jeg har den, kjøpte den på fredag selvsagt! Sammen med Wario Ware Touched!
Utrolig fet konsoll, gleder meg til flere får den så det blir noen fete wireless multiplayer gaming på bussen og kafeen!
 
Opprinnelig skrevet av Darkaxx@12.03.2005, 08.58
Don Corleone, lur mann PSp er glede
Ds er ikek så kult , var ikke no fett med lightpen og touchscreen

men skjermene er bra på Ds
:ehm...:
188789​
Neida, det er jo ikke kult. Touchscreen og stylus er jo det som gjør maskina annerledes jo. Dessuten er spilla fra Nintendo mye fetere enn noen launch titler til PSP enda alikevel. Men skal jo selvsagt skaffe meg begge da :-P
 
First, we brought you the news that the Nintendo DS had sold 87, 000 units in the UK in just two days. Now, we bring you phenomenal news from across the whole continent...

As reported previously, the DS sold 87, 000 units in two days in the UK. HOwever, although the UK is the biggest European gaming market, that is not to say that the rest of Europe didn't do (or rather buy) their part.

As a quick reminder, the DS:

-Sold 500, 000 in just one week in America
-Sold 500, 000 in just four days in Japan

The Nintendo DS now holds the records for the fastest-selling system in both the UK and Australia in the entire history of gaming. Huge pressure was on Europe to match it, especially with the nes that Nintendo was going to provide 650, 000 units for the European launch, which was more than analysts' predictions.

And Europe have bought the DS in their hordes. Of the 650, 000 units made available on Friday 11th March, over 600, 000 had been sold by Sunday! This means that Europe, in just one weekend, managed to buy more DS consoles than the U.S. and Japan managed in a week and four days respecitvely.

This news will surely mean that Nintendo will begin to pay more attention and deliver more towards the European market.

The sales and demand were so huge that many titles, such as Pokemon Dash and Polarium, sold out within hours, having huge shortages all around the continent. This may explain the low positions of the two games on the charts...

With such phenomenal sales, surprising even Nintendo, it will mean that we will see not only an increase in games ales but also Nintendo of Europe and their factories struggling to keep up with the overwhelming demand for the new dual-screened handheld.


Kilde

MoFo2
 
Dette var jo et fint bevis på at europa samlet utgjør et større marked enn usa og japan alene. Kanskje vi en dag kunne få noen fordeler av det...
 
Opprinnelig skrevet av Camrot@16.03.2005, 17.20
Dette var jo et fint bevis på at europa samlet utgjør et større marked enn usa og japan alene. Kanskje vi en dag kunne få noen fordeler av det...
191153​
I would very much like to be alive on that day.
 
Jeg vurderer å skaffe meg en DS i nærmeste fremtid, og vil gjerne få så mye som mulig ut av det medfølgende batteriet. Jeg har derfor noen spørsmål angående lading av DS:

Når en kjøper mobiltelefoner anbefaler ofte selgerne å lade mobilen leeenge (ca. 25 timer) første gang, for å få best mulig batterikapasitet senere. DS bruker vel et batteri av noenlunde samme type (Lithium ion), så mitt første spørsmål blir derfor: er dette også en fordel å gjøre med DS’en?

Når en kjøper nye elektriske apparater med oppladbare batterier er det ofte litt strøm på batteriet. Er da det beste å spille til batteriet er utladet, eller lade med en gang?

Er det noen måte du kan vite når DS'en er ferdig ladet (et lys som blinker, eller noe i den duren)?

Omtrent hvor lang tid tar det å lade DS (fra tomt batteri)?

Kan en spille mens DS’en lader, uten at dette går ut over batterikapasiteten (har dårlige erfaringer med dette fra tidligere oppladbare batteripakker til GBA)?
 
Jeg ladet iallefall DS-en min lenge den første gangen, og jeg pluget den rett i laderen og slo på nesten med det samme, bare for å få feelingen og stille på den Japanske menyen.

Jeg tror du får mest ut av den hvis du lader den helt ut, iallefall de par-tre første gangens.

Den samma lampa som lyser rødt når du må lade den lyser orange når den holder på og lade og tar til seg strøm og vil slutte å lyse når den er klar.

Jeg er ikke sikker, men det tar ikke så veldig lang til. Jeg pleier og lade min over natta, da er jeg sikker på å få nok strøm, samtidig som det går fort.(fordi jeg sover)

Jeg vet ikke om det går utover kapasiteten, men jeg tviler igrunn på det. :S Du kan iallefall spille mens den lader.
 
Det var vel for mange mange år siden at mobiltelefon selgere ba kjøpere lade mobilen i 12 timer, ikke 25 timer. Det har kommet ny teknologi nå, og du slipper å lade batteriet så lenge første gangen. Det gjelder også batteriet til DS. Det holder med å lade den til lyset slokner.
 
Jeg vet lite angående spørsmålet ditt, men jeg kan nevne at jeg bare plugget min DS rett i strømmen, og startet å spille mens den ladet seg opp. Om det er heldig eller ei vet jeg ikke, men batteriet på DS-en min varer i alt mellom 10 - 15 timer (sånn ca.), alt etter hvor krevende spillet jeg spiller er. Selvfølgelig har jeg ikke prøvd i strekk, dog ... Det samme gjorde jeg for øvrig med mobiltelefonen. :flau:

Poenget mitt er at min erfaring er iallfall at batteriet er mer enn solid nok selv om du skulle spille/bruke den mens du lader. Da er det heller ikke noe problem å bare la den stå i laderen i f. eks 18 timer, som jeg har hørt er anbefalt på mobiltelefoner. Vil du dog være på den heeeelt sikre siden, er det kanskje best å plugge den i, la den stå over natta og så ta den i bruk?