Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Jeg er ganske sikker på at jeg ble bedt om å lade i 24 timer, men det er godt mulig at selgeren ikke visste hva han snakket om.

Det du sier om ny teknologi er fullt mulig, moderne mobiler står ikke akkurat øverst på min prioriteringsliste...
 
LItt forskjellige nyheter:

Opprinnelig skrevet av gamesarefun.com
All you Nintendo fans chanting "Where are the DS games?", well, Nintendo, Namco, and EA have heard your cries!

In the next Nintendo Power, Nintendo will reveal many new games, including Baten Kaitos DS, Xenosaga DS, Goldeneye DS, Age of Empires DS, Pac'n Roll, and possibly, Katamari Damacy DS, and Shogun Warriors DS!

But more news! EA's next DS offering, Goldeneye, will feature wireless multiplay for you, and 7 other players. Age of Empires will also feature Wi-Fi play (Not confirmed to be online) for four players at a time.

And who is responsible for DS online? It has confirmed to be Gamespy. Yeah. Gamespy and Nintendo promise seamless, free online.

Gamespy will also deliver development kits to qualified developers before E3, for online play, of course.

GAF will keep you updated!

Source: Nintendo Power




Bilder av Age of Empires og Goldeneye Rouge Agent:




Må si jeg ble litt skuffet over Age of Empires. Jeg likte ikke at det skal bli turn-based, og grafikken var også dårligere enn jeg forventet. Jaja, det kan vel bli bra dette og.
 
Opprinnelig skrevet av Jani@19.03.2005, 22.55
Jeg vet lite angående spørsmålet ditt, men jeg kan nevne at jeg bare plugget min DS rett i strømmen, og startet å spille mens den ladet seg opp.
Gjorde akkurat det samme, men er vet ikke om dette er så bra for batteriet :flau:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Må si jeg lurer på om GoldenEye kan bli noe tess. Konsollversjonene er jo ræv, men på en håndholdt så kanskje det fungerer bedre ... Selv om en direkte port av N64-versjonen hadde rocket enda mer.
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2@21.03.2005, 11.07
Hva skuer mine uskyldige blå øyne? Jo, det er Katamari Damacy til DS!



edit: mulig at dette spillet blir større.

MoFo2
193627​

Det spillet må jeg bare kjøpe meg.!! ( Yeah right! ) :ler:
 
Michael Jackson's Touched! :ler: ... Jaja, det blir i det minste fin bakgrunnsmusikk, så hvorfor ikke?
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@20.03.2005, 00.03
Må si jeg ble litt skuffet over Age of Empires. Jeg likte ikke at det skal bli turn-based, og grafikken var også dårligere enn jeg forventet. Jaja, det kan vel bli bra dette og.
193110​
Grafikken bryr meg ikke så mye så lenge man har oversikt over det man trenger å ha oversikt over.

Men at det blir «turn-based strategy» ... det var enormt skuffende. Hadde virkelig håpet på et «real-time strategy»-spill til DS-en, men det ser ut til at vi må vente lengre ... om noe sånt i det hele tatt kommer.
 
Virket interessant det der. Hadde riktignok håpet på noe AoE/C&C-lignende i 2D, men jeg skal nok følge med på dette litt.

GoldenEye: Rogue Agent så forresten ikke så ille ut, men jeg tviler sterkt på at det kan bli verdt å ha med tanke på hvor dårlig konsoll-versjonene ble. Men DS-en trenger FPS-spill, så man kan jo alltids håpe.
 
Når det gjelder FPS til DS er nok Metroid Prime: Hunters det jeg har mine forhåpninger til. Metroid Prime 1 og 2 til GC er riktignok ikke FPS, og Hunters blir neppe et standard FPS, men det kontolleres i hvert fall som et FPS denne gangen. Så regner med at FPS-fans vil bør holde øynene åpne for Metroid. Håper bare at dette blir et Metroid-spill som alle andre, med en stor verden å utforske og mange power-ups å finne.
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@26.03.2005, 02.56


Ikke bare står det at Mario Kart DS blir online, men de har også satt release dato i juni.

Sorry for dobbelpost, men dette måtte jeg bare poste. Scannet fra mai utgaven av EGM.
196020​
At Mario Kart DS skulle være online eller "no line" hadde jeg håpet på, men hadde ikke regnet med at det kom før mot slutten av året :D

At det kommer så tidlig og at det blir online er veldig positivt... Vi får bare vente til E3 for å få høre mer "no line" detaljer... Vi får sikkert vite flere spill som blir no-line på E3 også :)

EDIT:
Nå står det på GameSpot at det kommer ut 11. Juli. Før sto det November.

I tillegg står det at det er 8 player online på Technical Information til Mario Kart DS. LINK
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@31.03.2005, 01.00
En liten nyhet til alle som er interessert i å finne ut hvordan  Meteos fungerer. Det finnes en veldig begrenset flash utgave av spillet, men den funker til å vise frem hva slags gameplay man kan forvente av spillet.

Flash demoen finner du HER!
199074​
Selv om dette bare var en liten smakebit, virket det som om det er jævlig vanedannende... Skal definitivt ha det etterhvert (USA release i slutten av Juni)...
 
Jeg tror jeg er for dum for slike spill. Kan noen forklare meg hva som er meningen?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Klikk på en blokk for å skyve den et hakk opp(/skyve den over et hakk ned). Få tre av samme farge på rad loddrett eller vannrett for å få den til å flyve opp. Enkelte blokker «veier» mer, så det er ikke alltid du får alle ut av bildet med det samme.

Virket artig, skal absolutt teste Meteos når det kommer.
 
Jeg skal ikke ha den... med det første ihvertfall. Jeg holder meg til SP'n min. Litt dumt at nintendo lager nye konsoler hele tiden egentlig, men på en annen side så er det jo også bare bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det kan man trygt si både ja og nei til. :D