Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Shigsy@14.11.2004, 16.54
DS har ikke mulighet for musikk og film avspilling (utenom i spillene da). Du burde kanskje vurdere PSP.

Gamestop skal forresten selge masse forskjellige DS bundeler. :)
135326​


Ok, jeg trodde at man kunne kjøpe filmer til DS feks, pokemon episoder eller er det bare oppskryt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kanskje etterhvert. Hvem vet? Ikke jeg.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Lik-sang har nå reveala DS-prisene sine, US$ 169.90 (~1062.57 NOK) for enheten og US$ 39.90 (~249.54 NOK) for spillene.

Tilsammen betaler jeg $294.64 (~1,842.70 NOK) for selve enheten, to spill, europeisk lader, en tøff aluminiums carry-case og 3 dagers DHL-levering! Ikke værst, huh?

PS: Alle som har preordera på Lik's MÅ inn på orderen og fylle ut dialogene før 21., ellers mister du plassen din i køen!
 
noen som vet hvor "presis" touch screen styring i spillene er


stylus pen + skjerm med responstid på 27 milli sekunder = random d6 4+ save
 
1062.57 NOK ! Nice pris! :D
 
Opprinnelig skrevet av Kanbei@10.10.2004, 15.01
Gjerne argumenter litt for hvorfor du skal/ikke skal ha den.


Selv skal jeg ha den. Det blir jo utrolig bra med touch-screen, steriolyd, mikrofon, to skjermer og alt det der.
I tilegg kommer det jo et Advance Wars-spill, som ser utrolig bra ut.  :)
Jeg gleder meg!
114877​

Har hørt at NDS er bedre Sony Håndholte maskin.
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av aZul+14.11.2004, 16.16-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@14.11.2004, 17.07
Du kan jo kjøpe GBA video og se dem på DSen.
135339​

Jeg har sikkert misforstått, trodde sikkert det var filmer til DS, men så var det til gba! :doh:
135344​
[/b]
Neida, Nintendo har planlagt film og slikt på samme minnekort som de bruker til spillene, men de har ikke annonsert noe, ettersom de fokuserer på markedsføring av DS som spillkonsoll til å begynne med, istedet for å forvirre markedet med masse funksjonalitet folk kanskje ikke trenger.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av ak74u@15.11.2004, 09.55
noen som vet hvor "presis" touch screen styring i spillene er
135666​
I Metroid Prime: Hunters er det per pixel accuracy, men dette kan utviklerne velge selv...
 
D

Deleted member 365

Gjest
Jeg får DS til jul. :D aah. som jeg gleder meg. Det blir da feel the magic. Hadde lyst til å ta mario 64 DS, men tenkte at jeg kunne støtte noe som var HELT nytt og originalt istedet. Men mario skal EIES (høhøh).
ja.

Ta en titt på den 14 minutter lange previewen av mario 64 ds på gamespot. det ser sinna bra ut!
 
Jodda, man skal ikke klage ;) .
Vet noen om butikker som f. eks Spider-man kommer til å selge Amerikanske versjonen av DS før Europeisk release?
 
Du kan forhåndsbestille den amerikanske versjonen på TBCgames.no
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+12.10.2004, 14.45-->
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@12.10.2004, 15.34
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@11.10.2004, 18.05
La nå Don argumentere selv. :flau:
115357​


Hehe, jeg får vel gjøre det da :p Vel Sony er jo et bra varemerke, og det er mye mere man kan gjøre med den PSP'en, en man kan gjøre med DS'en. Blant annet og høre på musikk og se på filmer ;) Ikke at det er hele grunnen til at jeg ska skjøpe den da men. Og så vidt jeg vet, så kan man verken høre på musikk og se på filmer med DS'en.
115822​
Er ikke PSP-en litt stor som MP3-spiller? Blir det ikke litt dyrt å måtte kjøpe filmer til et helt nytt format når du skal bruke PSP-en til å se film?

Du kan ikke nevne 4-5 spill du ser fram til på PSP da?

Det kan SNOFTE også...
115829​
[/b]
Du har bare å gå å dra deg, det kommer nok en del spill fra de gode gamle spill produsentene (capcom, konami, Square(enix) etc) av kvalitet! og det at han holder seg til Sony og ikke nintendo har vel ikke du noen rett til å kritisere?
men siden du er så tøff og sier at alle må begrunne hvorfor de velger PSP istedenfor DS så kan jeg argumentere med:
-mp3 spiller (tatt at det er en spillemaskin i betraktning er det ingen grunn til å kritisere størrelsen..)
-mulighet for video
-16. mill farger mot 262000 på DS

Read between the lines!! -'|||
 
*DS ser råekker ut :p * .

Og ja, det blir veldig dumt når noen skal kritisere andre bare fordi de liker en maskin du selv ikke synes noe om. Slikt er bare barnslig.